Fredrik29 Skrevet 9. juni #81 Del Skrevet 9. juni Kinder skrev (22 timer siden): Hva skjedde egentlig med henne? Jeg fulgte henne før på snap da det handlet mest om matlaging, for å få tips. Men så ble snappen bare mer og mer vridd mot å bli vanlig influensersnap, så jeg slettet henne. Nå ser jeg henne innimellom på utforsk på snap, med sånne «Se&hør»-overskrifter med ett eller annet click-bait som skal lokke folk til å se. I det siste har det vært dating-relatert, og nettopp var det noe med at «han sover over» (ikke ordrett, altså) og i dag er det «gravidtetstest?, mens hun ser alvorlig inn i kameraet. Gidder ikke å klikke inn for å se hva det handler om, men uansett hva det gjelder blir det for dumt og kleint. Enig - syntes hun var funny, Quirky og annerledes. At hun var seg selv og ikke var redd for å skille seg ut. Nå er hun bare blitt skikkelig basic, klein og døll influencer som viser frem dritkjedelige innkjøp fra manglerudsenteret og driver med tilbakestående click-baits uten humor 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melody80s Skrevet 9. juni #82 Del Skrevet 9. juni Fredrik29 skrev (4 timer siden): Enig - syntes hun var funny, Quirky og annerledes. At hun var seg selv og ikke var redd for å skille seg ut. Nå er hun bare blitt skikkelig basic, klein og døll influencer som viser frem dritkjedelige innkjøp fra manglerudsenteret og driver med tilbakestående click-baits uten humor Og hun prøver så hardt å være quirky at det blir irriterende. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 14. juni #83 Del Skrevet 14. juni Klarer ikke å bestemme meg om hun oppfører seg som et barn eller en nyskilt dame i førtiåra..😏 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 15. juni #84 Del Skrevet 15. juni Slitsom!!!!!! Prater og prater uten pause og hopp og sprett og såååå positiv til alt🥴 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 18. juni #85 Del Skrevet 18. juni Hva skjer med behovet for å vise seg frem i bikini i stua? Hun er ikke på stranda engang så hele settingen med halvnaken haul og matlaging er jo bare absurd. Legger ut bilde hvor hun poserer med handleposene i bikini midt i stua liksom. Ikke har hun handlet strandtøy heller. Virker som hun er en dårlig fordekt ekshibisjonist egentlig 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moppeguri Skrevet 18. juni #86 Del Skrevet 18. juni (endret) En ting jeg har bitt meg merke i i det siste er denne filmingen mens hun snakker med / samhandler med butikkansatte . Jeg synes det er en uting, som butikkansatt selv hadde jeg ikke litt å bli "utlevert" på den måten selv om jeg ikke hadde sagt eller gjort noe galt Endret 18. juni av Moppeguri 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 18. juni #87 Del Skrevet 18. juni Er det noen som merker at hu legger ut snappene forsinka? Mistenker at dette er et type grep for å tjene penger. Har prøvd å følge, men det er allikevel forsinket. Så dette er åpenbart et bevisst valg fra Ellens side, spesielt siden hun ikke gnåler og griner om at Snapchat byr på problemer (det er vel ellers fast inventar på vloggen). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 19. juni #88 Del Skrevet 19. juni Når hun skal vise hvordan hun lager mat, måten hun forklarer på er som om man er dum. Idag var wrap på menyen og forteller hvordan man fjerner frø i paprika og skjærer den. Eller er det bare meg som tenker sånn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 19. juni #89 Del Skrevet 19. juni Er det automatisk teksting på snappet hennes eller tekster hun alt til ord og prikke hver snap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. juni #90 Del Skrevet 19. juni Må reklamere på to bukser fra en butikk, prøver kjole med knapp som er falt ut, når hun skal få en annen lik er glidelåsen ødelagt. Vil likevel kjøpe mange plagg der til sånn 3000😳 Ja men hallo da, det er fint å betale for kvalitet, men er jo åpenbart dyrt og IKKE kvalitet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 19. juni #91 Del Skrevet 19. juni Ncih skrev (7 timer siden): Når hun skal vise hvordan hun lager mat, måten hun forklarer på er som om man er dum. Idag var wrap på menyen og forteller hvordan man fjerner frø i paprika og skjærer den. Eller er det bare meg som tenker sånn? Jeg vet at en del barn liker å følge oppskriftene hennes og for mange av dem, som er nybegynnere og helt blanke, er hun en god veileder iallfall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 19. juni #92 Del Skrevet 19. juni 15 hours ago, hesteelsker said: Er det noen som merker at hu legger ut snappene forsinka? Mistenker at dette er et type grep for å tjene penger. Har prøvd å følge, men det er allikevel forsinket. Så dette er åpenbart et bevisst valg fra Ellens side, spesielt siden hun ikke gnåler og griner om at Snapchat byr på problemer (det er vel ellers fast inventar på vloggen). Jeg har også sett dette, og lurt på hvorfor. Muligens jeg som er dum, men hvordan kan hun tjene mer penger på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 19. juni #93 Del Skrevet 19. juni Moppeguri skrev (På 18.6.2024 den 16.25): En ting jeg har bitt meg merke i i det siste er denne filmingen mens hun snakker med / samhandler med butikkansatte . Jeg synes det er en uting, som butikkansatt selv hadde jeg ikke litt å bli "utlevert" på den måten selv om jeg ikke hadde sagt eller gjort noe galt Ncih skrev (15 timer siden): Når hun skal vise hvordan hun lager mat, måten hun forklarer på er som om man er dum. Idag var wrap på menyen og forteller hvordan man fjerner frø i paprika og skjærer den. Eller er det bare meg som tenker sånn? Jeg tror hun gjør alt dette for hun har skjønt hvor mye penger snapchat kan generere for henne. Hun filmer jo ALT hun gjør?! Hvert minste plagg som prøves, hente pakke i posten, åpne pakke, lete etter klær i skapet, vaske kjøkkenbenken, handle mat - ALT skal med. Hun er en av få jeg faktisk ikke klarer å se på lengre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 19. juni #94 Del Skrevet 19. juni Meg.no skrev (8 timer siden): Jeg har også sett dette, og lurt på hvorfor. Muligens jeg som er dum, men hvordan kan hun tjene mer penger på det? Merker på noen snappere at ads legger seg kun mellom når man legger ut en viss mengde snapper (si f.eks. man legger ut 3 på rad havner det ikke reklame i mellom, men med 8 gjør det). Snapchattere får betalt basert på hvor mange som ser reklamene mellom snappene deres (lest dette flere steder + flere influencere har sagt det). Dermed vil folk automatisk se flere reklamer om de ikke kan se 3 om gangen fordi de legges ut når de filmes, men må se 100 på rad for alt legges ut på en gang. Gir det mening? Er elendig på å forklare, men dette er iallfall min teori og den eneste jeg føler er nogenlunde logisk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 20. juni #95 Del Skrevet 20. juni Sorry meg, men som om hun ikke har sett på kvitteringen etter hun kjøpte klærne. Later som hun er i uvitenhet før hun leser den høyt. Tror ingen glemmer at man bruker en så stor sum. Jeg er ikke hater. Men bare poengterer. Blir for dumt noen ganger 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 20. juni #96 Del Skrevet 20. juni Ncih skrev (3 timer siden): Sorry meg, men som om hun ikke har sett på kvitteringen etter hun kjøpte klærne. Later som hun er i uvitenhet før hun leser den høyt. Tror ingen glemmer at man bruker en så stor sum. Jeg er ikke hater. Men bare poengterer. Blir for dumt noen ganger 😂 “Åh, rare vimsete meg som ikke vet hva jeg bruker penger på. Oj, se en fugl! Nå mer espresso før kvadrupeldate kommer» 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 20. juni #97 Del Skrevet 20. juni (endret) On 6/19/2024 at 11:25 PM, hesteelsker said: Merker på noen snappere at ads legger seg kun mellom når man legger ut en viss mengde snapper (si f.eks. man legger ut 3 på rad havner det ikke reklame i mellom, men med 8 gjør det). Snapchattere får betalt basert på hvor mange som ser reklamene mellom snappene deres (lest dette flere steder + flere influencere har sagt det). Dermed vil folk automatisk se flere reklamer om de ikke kan se 3 om gangen fordi de legges ut når de filmes, men må se 100 på rad for alt legges ut på en gang. Gir det mening? Er elendig på å forklare, men dette er iallfall min teori og den eneste jeg føler er nogenlunde logisk. Absolutt, det gav mening ☺️ Blir kjedeligere å følge henne når alt hun presenterer skjedde i går. De avstemninger hun legger ut for liksom å få hjelp til å velge antrekk, blir jo for dumt når avstemningen kommer dagen etter antrekket er brukt.. Endret 21. juni av Meg.no rettelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemarthe Skrevet 21. juni #98 Del Skrevet 21. juni Hun er jo EKSTREMT kjedelig. Kjempegøy å se noen sminke seg og handle mat. Shit! Det betyr at jeg kan tjene penger på snap. 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bydue Skrevet 24. juni #99 Del Skrevet 24. juni Også all denne grininga over porschen sin da! Herregud i dag måtte jeg himle med øynene, er det virkelig mulig å sitte i en porsche å grine fordi du har biltrøbbel og det er dyrt med el-bil lader? også rett etter hun har snakket om å kjøpe ferrari🙄voks opp tenker nå jeg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 24. juni #100 Del Skrevet 24. juni bydue skrev (1 time siden): Også all denne grininga over porschen sin da! Herregud i dag måtte jeg himle med øynene, er det virkelig mulig å sitte i en porsche å grine fordi du har biltrøbbel og det er dyrt med el-bil lader? også rett etter hun har snakket om å kjøpe ferrari🙄voks opp tenker nå jeg Synes den meltdownen minnet veldig om oppførselen hennes på camp kullinaris. Også der virket hun å gå helt i oppløsning når ting ikke gikk helt etter hennes plan og man så hvordan folk rundt henne ble utilpass og virkelig måtte jobbe rundt henne. Tror kanskje ikke hun er vant til motgang, og mangler derfor de verktøyene som folk flest har til selvregulering, hun gikk jo rett i krisemodus mtp salg av bilen. Eventuelt har hun hypet seg selv så mye opp av tanken på ny bil at hun bevisst eller ubevisst leter etter grunner til å selge bilen hun har nå. Dama er jo kronisk teatralsk på lik linje med hva man er vant til å se fra folk som er på spekteret, så kan også være en kortslutning av typen «autistic overload». 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå