Gå til innhold

Ellen Aabol

S0lstraalen

Anbefalte innlegg

Det er vel bare en normal slapp stjert som fikk litt mye fart. 

Må jo enten trene eller stramme musklene hvis ikke det skal skje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (6 minutter siden):

Ser helt vilt ut, som om rumpa hadde flydd av henne om den ikke ble holdt på plass av tightsen

Tror ikke det er til å unngå i en piruett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brondonksur

Var Jens Aabol en rik mann?

Jeg husker Ellen ikke kunne beholde den første leiligheten sin som utleie-leilighet av økonomiske grunner, men etter at Jens gikk bort har hun kjøpt seg bil til 1.2millioner og fløy nettopp til USA på business class. Hun kan sikkert få ordnet en reklamedeal med flyselskapene, men neppe med Porsche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Ser hun dukker opp på snap stadig vekk. Skjønner ikke alle disse bildene hvor hun trøkker kamera opp imot pannen for å få med ansiktet fra en merkelig vinkel og eventuell kopp/mat/hva enn hun later som hun skal vise frem. Ser så crusty ut når hun gjør sånn

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor hun legger ut så mange bilder, tatt ovenfra slik at kroppen virker enda mindre, samtidig som hun skriver "Så mett!" eller "Helt stappfull", når det er tydelig at hun poserer for å virke liten og petite

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (På 29.12.2022 den 10.35):

Spiller det noen rolle? 

Hun har mista faren sin, herregud! Vær et medmenneske

Endret av Smurfii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (23 timer siden):

Og så? Det har jeg også, men er et hyggelig menneske selv om. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 10.1.2024 den 12.21):

Så fordi et menneske går gjennom noe vondt/traumatisk/livsendrende så er det greit at folk driter i folkeskikk og oppdragelse? Da får du trekke deg fra nasjonal tv om du ikke kan oppføre deg. Ærlig talt. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun er så pick-me girl. Er hun syk, gnåler hun om det hele tiden samtidlig som hun viser hvor "flink" hun er som ikke tar fri og deler haugevis med kommentarer om at hun må ta det rolig. I typ ett år nå har hun gnålt om hvor lite søvn hun får, såpass at det går utover henne - men fortsetter å legge seg midt på natten og stå opp tidlig. Og såklart dele masse kommentarer på at hun må sove, med sånne tilgjorte "søte" fjes til svar. Nå er det denne foten hun gnåler om, sier hun har så vondt at hun gråter om kveldene, men gidder ikke å bruke krykker «for hun føler seg teit med de», bruker tidvis høye heler og går/står masse på de hele tiden. Hun kommer til å permanent ødelegge foten sin, og dermed også skøyte-fremtiden sin. Men hey, da har hun hvert fall noe å syte over. 

Og, hva skjer med at Isabelle Eriksen brått er så kul å henge med? Så fort hun er med henne, så er det så ekstremt med «dådyrøyne-selfier» i monitor - såklart tatt i en vinkel som viser henne så tynn som mulig. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Blitt clickbait -dame ser jeg. «Er jeg på OnlyFans?» med fet svær skrift ser jeg hun prøver lokke meg inn på snap med. Gjetter at svaret er nei🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Frøkenfryden skrev (På 8.4.2024 den 7.46):

Blitt clickbait -dame ser jeg. «Er jeg på OnlyFans?» med fet svær skrift ser jeg hun prøver lokke meg inn på snap med. Gjetter at svaret er nei🙄

Ja, og det pøses ut meeeeeengder med snap uten særlig innhold. Ble blokkering herfra nå, orker ikke mer «Skal jeg gifte meg?!» «Hjelp meg velge outfit» 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har endret seg enormt. Før sa hun ikke ordet «alkohol» en gang, og var kjempe kryptisk om hun skulle nevne at en mocktail hun lagde kunne tilsettes «ting som gjør den egnet for de over 18». Nå er det vin hele tiden, sinnsykt mange videoer og bilder hvor hun poserer seg tynnest mulig osv. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får så mark av henne, hun har en helt unik evne til å være irriterende. Eksempelvis når hun skal komme med «tips» som hun åpenbart bare gjør for å fremstå på en bestemt måte, som å se på debatten og «gjøre seg klar til stortingsvalget 2025». Tror det er noe med at mye av det hun later som hun er interessert i er kun en fasade for å fremstå «voksen» samtidig som hun gjør og sier ting som gir inntrykk av at hun mentalt og kognitivt er veldig stuck i 2015. Måten hun uttaler Ozlo som om hun er en gammel vestkantfrue når hun egentlig er fra Moss, og at hun går med magetopp året rundt og i situasjoner hvor det åpenbart er kaldt og andre har på seg lag med lag av ull, at hun hele tiden skal gjøre så stort nummer ut av kosebamser. Det er noe med det voldsomme behovet for å vise seg frem i bestemte lys som ofte virker veldig påtatt. For ikke å glemme hvor grusom hun fremsto på camp kulinaris, noe som bekrefter inntrykket av at hun er ganske usjarmerende, overalvorlig og kontrollerende i møte med mer vanlige folk. Synes denne karakteren oppsummerer retard/pick me-personligheten hennes:

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (11 timer siden):

Jeg får så mark av henne, hun har en helt unik evne til å være irriterende. Eksempelvis når hun skal komme med «tips» som hun åpenbart bare gjør for å fremstå på en bestemt måte, som å se på debatten og «gjøre seg klar til stortingsvalget 2025». Tror det er noe med at mye av det hun later som hun er interessert i er kun en fasade for å fremstå «voksen» samtidig som hun gjør og sier ting som gir inntrykk av at hun mentalt og kognitivt er veldig stuck i 2015. Måten hun uttaler Ozlo som om hun er en gammel vestkantfrue når hun egentlig er fra Moss, og at hun går med magetopp året rundt og i situasjoner hvor det åpenbart er kaldt og andre har på seg lag med lag av ull, at hun hele tiden skal gjøre så stort nummer ut av kosebamser. Det er noe med det voldsomme behovet for å vise seg frem i bestemte lys som ofte virker veldig påtatt. For ikke å glemme hvor grusom hun fremsto på camp kulinaris, noe som bekrefter inntrykket av at hun er ganske usjarmerende, overalvorlig og kontrollerende i møte med mer vanlige folk. Synes denne karakteren oppsummerer retard/pick me-personligheten hennes:

For ikke å snakke om hvor søt og quirky hun er som bare MÅÅÅ gå på høye hæler selv med brudd i ankelen. Hihihi whoopsie. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Denne dama er så pick-me. Får henne opp på feeden min innimellom og det er så putekleint mye av det hun poster at det er vanskelig å ikke se på. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

melody80s skrev (På 31.5.2024 den 10.05):

Denne dama er så pick-me. Får henne opp på feeden min innimellom og det er så putekleint mye av det hun poster at det er vanskelig å ikke se på. 

Hva skjedde egentlig med henne? Jeg fulgte henne før på snap da det handlet mest om matlaging, for å få tips. Men så ble snappen bare mer og mer vridd mot å bli vanlig influensersnap, så jeg slettet henne. Nå ser jeg henne innimellom på utforsk på snap, med sånne «Se&hør»-overskrifter med ett eller annet click-bait som skal lokke folk til å se. I det siste har det vært dating-relatert, og nettopp var det noe med at «han sover over» (ikke ordrett, altså) og i dag er det «gravidtetstest?, mens hun ser alvorlig inn i kameraet. Gidder ikke å klikke inn for å se hva det handler om, men uansett hva det gjelder blir det for dumt og kleint.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (19 minutter siden):

Hva skjedde egentlig med henne? Jeg fulgte henne før på snap da det handlet mest om matlaging, for å få tips. Men så ble snappen bare mer og mer vridd mot å bli vanlig influensersnap, så jeg slettet henne. Nå ser jeg henne innimellom på utforsk på snap, med sånne «Se&hør»-overskrifter med ett eller annet click-bait som skal lokke folk til å se. I det siste har det vært dating-relatert, og nettopp var det noe med at «han sover over» (ikke ordrett, altså) og i dag er det «gravidtetstest?, mens hun ser alvorlig inn i kameraet. Gidder ikke å klikke inn for å se hva det handler om, men uansett hva det gjelder blir det for dumt og kleint.

Enig! Blir helt «blæææh» av «Graviditetstest». Du har pult, we get it🙄

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (4 timer siden):

Det var en teststrips til den nye kaffemaskinen som noen skrev at lignet en graviditetstest🫡

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

Det var en teststrips til den nye kaffemaskinen som noen skrev at lignet en graviditetstest🫡

Det blir altså så dumt og kleint av henne å lage en click-bait der hun indikerer at hun kanskje må ta en graviditetstest, at jeg ikke engang kommer på noe smart å svare her. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...