Gå til innhold

Robinson 2022

Kaffekanne

Anbefalte innlegg

Hadde Maria som favoritt, men hun greide å spille seg selv ut. Med det sagt er jeg så lei av Joppe og Andreas ~ håper de ryker på en skikkelig smell.

Heier på Liselotte ~ håper hun vinner! 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, skulle se på Robinson på Viaplay nå- ingen av de to siste episodene er lagt ut ennå😱de pleier jo alltid å være tilgjengelige mandag morgen. Noen som vet hvorfor?

Ser at nest siste episode er merket «senere i dag», ellers har jo alltid begge blitt lagt ut samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (3 timer siden):

Hmm, skulle se på Robinson på Viaplay nå- ingen av de to siste episodene er lagt ut ennå😱de pleier jo alltid å være tilgjengelige mandag morgen. Noen som vet hvorfor?

Ser at nest siste episode er merket «senere i dag», ellers har jo alltid begge blitt lagt ut samtidig.

Det er fordi det er finalesendinger. Da legges de ut likt som de sendes på tv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (5 timer siden):

Fordi det er finale, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er 5 igjen nå.

Er det en siste Robinsonkamp og øyråd, før de 4 siste skal konkurrere om finaleplasser?

Are har jo en «hemmelig» immunitet har må få brukt opp 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kati skrev (1 minutt siden):

De er 5 igjen nå.

Er det en siste Robinsonkamp og øyråd, før de 4 siste skal konkurrere om finaleplasser?

Are har jo en «hemmelig» immunitet har må få brukt opp 😆

Glem det - fant ut av det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger spoiler for semifinalen itilfelle ikke alle har sett 

Spoiler

Såå kjedelig at ikke Are vant konkurransen! Den ene viktige han virkelig burde ha vunnet... Det sto liksom på det for hvilken vending spillet skulle ta nå. 

Så da ble det Andreas da. Som var minst ønsket for min del. Men at han tenker på hvem han skal velge med seg må vel være spill for galleriet? Det bør jo være soleklart at han velger Joppe. Sin beste venn gjennom alt. Og Andreas hadde aldri kommet så langt uten Joppe. Så ja, jeg ser helt klart for meg Andreas, Joppe og Are i finalen. Men Are som vinneren! 🤞🎉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel straks finale… Hvem håper dere vinner? Jeg heier på Liselotte. Håper ikke Joppe vinner ihvertfall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig vinner, så deilig at ingen fra trioen vant, og så sykt deilig at Joppe ikke kom til finalen!😁

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (10 minutter siden):

Verdig vinner i årets Robinsonekspedisjon 😊❤️

Enig 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Verste var at jeg begynte å snu litt mot Liselotte der på slutten, men er fornøyd med resultatet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig vinner - og ingen fra Trio. Lise Lotte er like skyldig som de andre. Jeg syns Maria kunne gått videre. Hun slo litt tilbake, og gud som hun ble baksnakket for det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad ikke LiseL vant. Camilla stemte på henne i finalen 😳 Pft. Godt det ble Are, når det da ikke kunne bli June 💔 

Jeg er letta. Og ekstremt letta da Ares tau røyk først. Var helt klar for å skru av om det ble den kjipe trioen i finalen.

Endret av kokkos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (43 minutter siden):

Glad ikke LiseL vant. Camilla stemte på henne i finalen 😳 Pft. Godt det ble Are, når det da ikke kunne bli June 💔 

Jeg er letta. Og ekstremt letta da Ares tau røyk først. Var helt klar for å skru av om det ble den kjipe trioen i finalen.

Ja, det er ganske utrolig at hun stemte på LL mtp. hvordan hun snakket til Are kvelden før om at hun skulle ofre seg selv for hans skyld og at hun så på han som vinneren. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heiet på Liselotte, men Are var også en favoritt her. En verdig vinner. Gratulerer til Are 🥇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med vinneren ja! Ble litt nervøs et øyeblikk da Joppe fikk fyr på bålet sitt før han... Men heldigvis gikk det bra. 

Og litt gøy at Andreas fikk 0 stemmer. Tydelig eksempel på at det har noe å si hvordan man kommer seg til finalen. Han har kun fokusert på at han må komme seg dit. Men hjalp ikke mye in the end.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med at Are vant Robinson. Men må si jeg synes Andreas viste en bedre utgave av seg selv litt mer nedtonet, i finalen. Men for sent- i forhold til å vinne stemmer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...