Gå til innhold

Robinson 2022

Kaffekanne

Anbefalte innlegg

Helene skrev (2 timer siden):

Jeg tenker, alle episoder handler om konspirasjoner. Jeg skulle ønske å se mere av hverdagen. Hvordan finne mat, utflukter, fisk, frukt. Bare min mening. 

Det er jo dritkjedelig da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cambria skrev (På 7.11.2022 den 18.44):

Jeg er så skuffet over flere av deltakerne. De har bare latt den treer-banden styre hele spillet, når de selv er i flertall. Ser de virkelig ikke dette selv? I de siste episodene har jeg også forstått mer at det ikke er Andreas som styrer alt, slik jeg først trodde. Jeg kunne bare ønske at de andre kunne gått sammen og fått dem ut en etter en. 

Helt enig med deg! Jeg skjønner at "sånn er spillet", men hvordan den ene etter den andre etter den tredje sitter der og "ja ja, nå var det visst min tur til å stemmes ut". Trom sammen til en motallianse, da, for pokkern! Ut med Liselotte og Joppe!! Farvel! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Bra Maria ikke brukte immuniteten i øyrådet. 

Spoiler

Ja, men hun må nok bruke den neste gang. Nå er jeg så lei av Andreas. Og hva er greia med Camilla?

Endret av shab
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får grøsninger på ryggen av Andreas! Makan til selvgod klyse 🤢

Ikke spesielt fan av Joppe heller. 

Håper Camilla og Maria står i finalen 👍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (1 time siden):

Andras klarer jeg ikke å ikke like, men Joppe derimot!!

Enig, takler ikke Joppe. Huff. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joppe og Andreas er så kjepphøye og irriterende! Blir helt sprø. Fatter ikke hvorfor de andre ikke prøver å få dem ut. Øyrådene blir ikke mye spennende akkurat…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingveis skrev (19 timer siden):

Joppe og Andreas er så kjepphøye og irriterende! Blir helt sprø. Fatter ikke hvorfor de andre ikke prøver å få dem ut. Øyrådene blir ikke mye spennende akkurat…

Ting kan begynne å gå mot dem etterhvert nå. Rart hvis ikke noen endrer kurs for å få bort de største farene i finalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, bra Maria kom seg unna denne! Da er det nok bare å bruke immuniteten neste gang! Gleder meg allerede til overraskelsen de andre får da.

Jeg syns det er litt gøy at Andreas vinner mye. Han blir litt ekstra klysete av det 😅 Han ønsker viiiirkelig å vinne Robinson. Da er det litt gøy om han kommer langt - men taper på målstreken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er interessant hvordan noen blir avhengig av at en deltaker ikke vinner immunitet for å ikke havne først i køen for å bli stemt ut. Var litt sånn når Susann ble stemt ut. Fleste andre som var utsatt hadde immunitet eller mynt de kunne bruke. Så blir ofte sånn at de må sørge for å få immuniteten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mister jeg sansen for Maria. De kunne jo faktisk snudd spillet mot den irriterende treergjengen. Hadde vært gøy om de sendte hjem Liselotte, f.eks., eller Joppe. Så selvgode og blærete de er, etter å ha styrt spillet i ukesvis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (På 15.11.2022 den 23.15):

Nå mister jeg sansen for Maria. De kunne jo faktisk snudd spillet mot den irriterende treergjengen. Hadde vært gøy om de sendte hjem Liselotte, f.eks., eller Joppe. Så selvgode og blærete de er, etter å ha styrt spillet i ukesvis. 

Bedret seg nå..! Hun var bare iskald og tok action når det virkelig gjaldt som mest 😁 Kjeeempegøy episode! Storkoste meg. Spesielt under Robinsonkampen der Are og Maria sto og beholdt balansen til slutt - de to som trengte immunitet minst 🤭

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (4 timer siden):

Bedret seg nå..! Hun var bare iskald og tok action når det virkelig gjaldt som mest 😁 Kjeeempegøy episode! Storkoste meg. Spesielt under Robinsonkampen der Are og Maria sto og beholdt balansen til slutt - de to som trengte immunitet minst 🤭

Det var veldig bra! Nå blir det spennende å se neste episode. Spent på om de bestemmer seg for at Maria skal ut igjen eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Altså, så deilig spilt av Maria denne uka! Dette har jeg ventet på, og hun brukte den immuniteten så riktig som det hadde gått an å bruke den! Jeg håpet at hun skulle stemme ut Joppe for han hadde ikke hatt sjanse på Kembali, men godt valg med Lise Lotte, så absolutt! 

Godt å se at flere reagerer på oppførselen til Joppe også. Det var ikke en konkurranse som gikk på styrke sånn sett, og enda så klager han. Får helt mark av den fyren, så veldig deilig når planene hans slår sprekker og at han blir litt spilt ut. Alt har jo bare gått på skinner for den gjengen hele veien omtrent, så veldig deilig at det endelig er overraskende endringer i spillet. 

Innholder spoiler for begge episoder denne uka. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (28 minutter siden):
  Skjul innhold

Altså, så deilig spilt av Maria denne uka! Dette har jeg ventet på, og hun brukte den immuniteten så riktig som det hadde gått an å bruke den! Jeg håpet at hun skulle stemme ut Joppe for han hadde ikke hatt sjanse på Kembali, men godt valg med Lise Lotte, så absolutt! 

Godt å se at flere reagerer på oppførselen til Joppe også. Det var ikke en konkurranse som gikk på styrke sånn sett, og enda så klager han. Får helt mark av den fyren, så veldig deilig når planene hans slår sprekker og at han blir litt spilt ut. Alt har jo bare gått på skinner for den gjengen hele veien omtrent, så veldig deilig at det endelig er overraskende endringer i spillet. 

Innholder spoiler for begge episoder denne uka. 

Spoiler

Så enig med deg. Beste episoden så langt. Herlig å se Maria gå fram med immuniteten. Bare synd hun ikke stemte ut Joppe. For en dustete oppførsel på han. 

Spoiler her også for morgendagens episode.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg dævver av nysgjerrighet, men skal prøve å vente til episoden i morgen 😄 Har fått Joppe *enda* mer oppi halsen, og Kembali-favoritten min forvant også 😐

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...