AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg (kvinne, 32 - står på 30 mg men tar som regel bare 15 mg daglig) tok en liten treningspause da jeg begynte på Aduvanz, tenkte kroppen skulle få venne seg til "added stress", var bare en tanke jeg hadde. Nå vil jeg trene igjen, og ønsker folks erfaringer. Hvor mye står du på, og hvordan trener du? Er det noen forskjell fra slik du trente før? Er det noen faresignaler jeg bør ha i bakhodet? Noe mer jeg burde vite, men som jeg ikke har spurt om her? Takk for alle svar Anonymkode: 66eb0...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Del Skrevet 6. september 2022 Aduvanz påvirket meg dessverre negativt i forbindelse med trening. Jeg fikk mye høyere hvilepuls (fra 50 til 70), og følte generelt at kroppen ble veldig aktivert. Det ble helt umulig for meg å trene på lav intensitet, da pulsen spratt rett opp til 160 uansett hvor rolig jeg jogget. Dette medførte selvfølgelig at jeg ble mye fortere sliten og trengte lang tid til å restituere. Så for meg funket det dårlig, og var en av grunnene til at jeg sluttet på Aduvanz (tok 30 mg). Opplevde det samme med Ritalin så akkurat nå tar jeg ingen medisiner, men må vurdere å begynne igjen nå når jeg skal starte i jobb. Håper det fungerer bedre for deg Anonymkode: 17a4a...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå