Gå til innhold

Er dere samme folka som skriver i kommentarfeltene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 0.54):

På seg selv kjenner man andre ts, du er jo på kvinneguiden selv, så du er kanskje ikke den som burde kaste så mange stein i glasshuset ditt. 

Anonymkode: 54295...e16

🤣🤣🤣😵🤮🤮moralens vokter 🖕🏼🖕🏼🖕🏼   
 

Er enig med deg ts. Har sett at det er mange av de samme kommentarene som går igjen. Jeg blir så flau når jeg leser der at jeg tør ikke kommentere noe. Folk som kommer med oppbrukte og fullstendig utdaterte kommentarer og tror de er kule. Så har du disse som skal være pk… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri noen gang skrevet på kommentarfelt på de arenaene. 

 

Anonymkode: ae364...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Alt for mye gale folk det ikke nytter å diskutere med i kommentatorfeltene. Det sier jo også mye om dømmekrfaten deres at de gjør det også. Vil påstå at majoriteten av disse er folk som burde vært beskyttet mot seg selv.

Anonymkode: c035b...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 10.59):

Forsto du ikke HI? 
når du klikker inn på frofilene til disse folka som kommenterer på Nettavisen d eks er det ofte ensomme, snåle folk som har gått livets harde skole og mye psykiatri. 
når en leser kommenterer her inne på KG er det omtrent samme type oppførsel. Mistenker at det er samme type folk som er her inne.

traff nok spikeren på deg ser jeg. 
har anstendighet nok til å ikke kommentere i kommentarfeltene og krangle med fremmede mennesker. 
det er det laveste man kan synke 

Anonymkode: a6f99...654

Selv om det er en del tåpelige innlegg her på KG også, synes jeg likevel forumet holder en ganske god standard sammenlignet med mange av de hinsides kommentarene på Facebook osv. Noen av dem skulle virkelig ha blitt beskyttet mot seg selv.

Du diskuterer forresten med fremmede mennesker selv når du kommenterer her på forumet, så hvorfor skulle det være feil? Hvis vi kun skal diskutere med den nærmeste familien, nære kolleger og lignende, blir det veldig snevert.

Anonymkode: a891e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...