Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2022

chouette

Anbefalte innlegg

Gjest Offwhite

Stian er kjekk og maskulin sikkert derfor, men tror ikke det varer nei. Fine fyrer hun hadde der da, blir sikkert ikke noe problem for dem å finne seg noen.

Men nå slår jeg over på bonde søker fru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vondt av Sverre at han ble sendt hjem. Han virker så søt og snill❤️ Føler at han Atle er mer sensuell og slik av seg, noe som sikkert Tormod ser etter og setter pris på. Tror egentlig ingen av frierne til Tormod var egentlig noe særlig for han, men så måtte han bare velge den som han følte han hadde mest lyst på.

Janne og Stian tror jeg er en bra match. De er jo ganske like på mange måter og virker som de har noenlunde god kjemi. Enig at han virker kanskje litt tafatt og lat men kan jo være det er noe hun liker ved han.

Frank og Anna syns jeg passer bra sammen.
Ellers var det jo ganske åpenlyst at Jørgen kom til å velge Sofie tilslutt. Han virket ganske betatt av henne allerede på speeddaten, og gjennom hvert eneste valg valgte han å spørre henne først hver gang om hun var interessert i å være med videre. De passer bra sammen da! Får håpe de holder sammen❤️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alle frierne tok bra valg. Jeg satt ikke å såg på alt i dette programmet, men la merke til at hun som Frank valgte stort sett satt å snufs og grein, må tydeligvis vært livsviktig for henne å vinne. Syns det ble bare kleint og desperat oppførsel. Veldig spesielle både Frank og Anna. Hadde ikke holdt ut i stemningen som var på den gården.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippa rett på alle valgene 😊 Ser det ganske kjapt på kroppsspråk. Har med kjemi å gjøre.
Og folk prater jo MYE mer sammen en vi vet! Når kamera, lyd osv omringer dem av og til, demper det garantert stemningen mange hakk når folka driver og skal flørte med hverandre. I noe som er en klein og rar situasjon 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ble lei meg når Tormod ikke valgte Sverre, (var det det han het?) han med brillene, han virker så god tvers gjennom, er sååå snill og velger sine ord med omhu. Meeen, håper Tormod valgte rett og jeg ønsker dem begge masse lykke til og masse kjærlighet.💙💙

Jørgen valgte Sofie, det visste jo de fleste 🥰 De passer utrolig godt sammen og håper de varer ❤️💙

Janne og Stian.. tja, som noen av dere sa jeg la også merke til de samme tingene, at han virker så lat og tafatt, ligger der i sofaen og later seg, gadd heller ikke å sette seg ordentlig opp når faren til Janne kom.. Hva Janne ser i ham, fatter jeg ikke men, håper de koser seg 🤷‍♀️Han Lars som hun sendte hjem virket så god, håper han finner dame som ser i ham det Janne ikke så, for det fortjener han.

Kommer til å savne denne gjengen, de er så herlige alle sammen 😍

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (5 timer siden):

Jeg tippa rett på alle valgene 😊 

Gratulerer...og gevinsten er at du blir første utvalgte KG-bonde til neste sesong. Dette skal jeg følge med på! :lur: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg tror og mener om disse valgene. Føler ikke på god kjemi hos noen egentlig. Hos Janne er det så kleint at det gjør vondt å se på. Har ikke helt skjønt hvorfor hun meldte seg på i utgangspunktet. Om det kommer noe seriøst ut av denne sesongen ~ da tipper jeg Sofie og Jørgen🧡

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (13 timer siden):

«Du er så flott, så unik, verdens snilleste, helt fantastisk» bla bla bla… Alle pøser på med de greiene der.

Skjønte fra start at han Isfjoringen valgte henne, gutter vil helst ha søte, enkle lette jenter, de andre jentene hadde for sterk personlighet for han. Tormod er en fyr som bare tar, tar, tar. Ser det hele tiden, han bør begynne å lære seg å gi. Selv da han stakkaren ble dumpet overøste han Tormod med gode ord, omsorg og klemmer mens T bare tar i mot som vanlig. Utrolig fin fyr han som ble bortvalg, mens hans som ble valgt hadde mer testosteron som jeg tror T var ute etter.  

Søte, enkle lette...? Litt nedsnødd kommentar. Sofie har personlighet som holder. Nydelig jente! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offwhite
OnLine96 skrev (13 minutter siden):

Søte, enkle lette...? Litt nedsnødd kommentar. Sofie har personlighet som holder. Nydelig jente! 

Men ikke sterk personlighet. Søt og nusselig, lett å lede, slik at hun er enkel å forholde seg til for sånne som han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Gratulerer...og gevinsten er at du blir første utvalgte KG-bonde til neste sesong. Dette skal jeg følge med på! :lur: 

Haha! Men jeg var faktisk ganske kry 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (7 timer siden):

Men ikke sterk personlighet. Søt og nusselig, lett å lede, slik at hun er enkel å forholde seg til for sånne som han. 

Lett å lede - hva vet du om det, egentlig? Tror Sofie er siviløkonom. Jenta er smart så det holder. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (20 timer siden):

Jeg tippa rett på alle valgene 😊 Ser det ganske kjapt på kroppsspråk. Har med kjemi å gjøre.
Og folk prater jo MYE mer sammen en vi vet! Når kamera, lyd osv omringer dem av og til, demper det garantert stemningen mange hakk når folka driver og skal flørte med hverandre. I noe som er en klein og rar situasjon 😊

Endret av pusevalpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (12 timer siden):

Hæ??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sen ve ben skrev (16 timer siden):

Uff, ble lei meg når Tormod ikke valgte Sverre, (var det det han het?) han med brillene, han virker så god tvers gjennom, er sååå snill og velger sine ord med omhu. Meeen, håper Tormod valgte rett og jeg ønsker dem begge masse lykke til og masse kjærlighet.💙💙

Jørgen valgte Sofie, det visste jo de fleste 🥰 De passer utrolig godt sammen og håper de varer ❤️💙

Janne og Stian.. tja, som noen av dere sa jeg la også merke til de samme tingene, at han virker så lat og tafatt, ligger der i sofaen og later seg, gadd heller ikke å sette seg ordentlig opp når faren til Janne kom.. Hva Janne ser i ham, fatter jeg ikke men, håper de koser seg 🤷‍♀️Han Lars som hun sendte hjem virket så god, håper han finner dame som ser i ham det Janne ikke så, for det fortjener han.

Kommer til å savne denne gjengen, de er så herlige alle sammen 😍

Haha, det samme har jeg jeg tenkt om han Stian: litt tiltaksløs type. Han ligger jo på sofaen hele tiden 😝. Ingen av dem er de store romantikerne, og hun holder veldig igjen, så jeg tror ikke det blir noe mer der. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (14 timer siden):

Fremdeles på tur ja! 😆 Sofie er hestejente, og som de fleste av dem et arbeidsjern. Hun har sterk personlighet, og har bein i nesa. Ikke en du vil skubbe deg på!

Hva mener du med "sånne som han"?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (På 12.10.2022 den 21.22):

Stian er kjekk og maskulin sikkert derfor, men tror ikke det varer nei. Fine fyrer hun hadde der da, blir sikkert ikke noe problem for dem å finne seg noen.

Men nå slår jeg over på bonde søker fru

Kjekk og maskulin? 😳

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, OnLine96 said:

Kjekk og maskulin? 😳

Jeg vil faktisk si han er det stikk motsatte. Han var absolutt den minst maskuline og den med minst å by på av gjengen på gården. Har ikke noen tro på at dette vil holde.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...