Duff Skrevet 11. oktober 2022 #101 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hos Tormod tenker jeg det må bli han runde. Se bort ifra at han ikke er den peneste utenpå så er han helt unik på innsiden. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 11. oktober 2022 #102 Del Skrevet 11. oktober 2022 Duff skrev (1 time siden): Hos Tormod tenker jeg det må bli han runde. Se bort ifra at han ikke er den peneste utenpå så er han helt unik på innsiden. Å ja, jeg synes han er herlig, skikkelig god kar med stort ❤️ Når det gjelder Frank, så ble jeg overrasket over at han valgte hun (glemsk ved navn igjen😅), da synes jeg det var litt dumt at han kysset hun andre når han allerede hadde bestemt seg for hvem han velger. Han sa det ikke var planlagt men.. 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 11. oktober 2022 #103 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg synes det er litt urettferdig at Frank valgte Anna. De hadde snakket med hverandre fra før (på Tinder), så det var ikke helt fair mot de andre som var med. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. oktober 2022 #104 Del Skrevet 11. oktober 2022 ThathaGabor skrev (1 time siden): Jeg synes det er litt urettferdig at Frank valgte Anna. De hadde snakket med hverandre fra før (på Tinder), så det var ikke helt fair mot de andre som var med. Hæ, kom det frem i programmet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. oktober 2022 #105 Del Skrevet 11. oktober 2022 mammams skrev (8 timer siden): De har jo ikke all verdens tid, noen få dager og skal ta et valg for fremtiden og kan ikke angre seg. Til vanlig dater man jo en av gangen til man avgjør om det er kjemi eller ikke. Jeg synes kyss er helt innafor. Nå er det 17 år siden jeg sist var på date for å blir kjent så mulig jeg bare er ute av trening! 😅 Det er i hvertfall tull. De fleste som er med på jakten på kjærligheten blir det ikke noe av. At ett kyss skal bety så mye om man angrer seg eller ikke har jeg vanskelig for å tro. Ute i den virkelige verden på dates så har man også sex med daten ofte ...det er de heldigvis forskåna for i det programmet så vidt jeg vet... så kommer de på hotell og så skal de jaggu meg ha hvert sitt rom også... da har det meste kjølnet ser det ut som. Har null tro på de programmet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. oktober 2022 #106 Del Skrevet 11. oktober 2022 Sen ve ben skrev (4 timer siden): Å ja, jeg synes han er herlig, skikkelig god kar med stort ❤️ Når det gjelder Frank, så ble jeg overrasket over at han valgte hun (glemsk ved navn igjen😅), da synes jeg det var litt dumt at han kysset hun andre når han allerede hadde bestemt seg for hvem han velger. Han sa det ikke var planlagt men.. 🙄 ja det var det jeg ikke skjønte når han allerede hadde bestemt seg. Tviler på han bestemte seg etter kysset ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. oktober 2022 #107 Del Skrevet 11. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (3 timer siden): ja det var det jeg ikke skjønte når han allerede hadde bestemt seg. Tviler på han bestemte seg etter kysset ... måtte nok bare kjenne litt ekstra på det, før det endelige valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. oktober 2022 #108 Del Skrevet 11. oktober 2022 Duff skrev (9 timer siden): Hos Tormod tenker jeg det må bli han runde. Se bort ifra at han ikke er den peneste utenpå så er han helt unik på innsiden. Synes ikke de er en match. Merker på Tormod at han synes det blir for klengete og masete. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. oktober 2022 #109 Del Skrevet 11. oktober 2022 Irja skrev (2 minutter siden): måtte nok bare kjenne litt ekstra på det, før det endelige valget. Ja ja dem om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. oktober 2022 #110 Del Skrevet 11. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden): Ja ja dem om det. Ja. Helt enig. Utrolig kleint å se på Frank og damene. Nesten så jeg må spole over. Helt stille og flatt, men alle tre er visst fulle av følelser. Helt merkelig å se på. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 11. oktober 2022 #111 Del Skrevet 11. oktober 2022 Sally-Go-Round skrev (3 timer siden): Hæ, kom det frem i programmet? Ja. Da de var på speed-date. Hun var på ferie på Sørlandet og de matchet på Tinder. De chattet en stund, men så ghostet hun ham. Han husket henne godt da og lurte fælt på hva som hadde skjedd. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2022 #112 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Sen ve ben skrev (15 timer siden): Når det gjelder Frank, så ble jeg overrasket over at han valgte hun (glemsk ved navn igjen), da synes jeg det var litt dumt at han kysset hun andre når han allerede hadde bestemt seg for hvem han velger. Han sa det ikke var planlagt men.. Fra min stol syns jeg det så ut som at han inviterte til litt klem, men hun strakk seg gang på gang på tå og ville kysse. Han bidro. Såvidt. Halvhjertet. I all høflighet. Syns jeg. Endret 12. oktober 2022 av Hoppetaujenta 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 12. oktober 2022 #113 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Fra min stol syns jeg det så ut som at han inviterte til litt klem, men hun strakk seg gang på gang på tå og ville kysse. Han bidro. Såvidt. Halvhjertet. I all høflighet. Syns jeg. Han kunne vri seg unna da. Synes det er dårlig gjort når han allerede hadde bestemt seg, jeg da men.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. oktober 2022 #114 Del Skrevet 12. oktober 2022 Haha herremin, da faren til Janne kom inn og Stian bare lå henslengt på sofaen, det ga sikkert faren kjempegodt inntrykk at han ikke klarte sitte ordentlig engang. Han har ingen hobbyer, ingen gårdserfaring, har ikke vært i millitæret, kan ikke skyte, jeg FORSTÅR ikke hvorfor han fortsatt er på gården?! 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 12. oktober 2022 #115 Del Skrevet 12. oktober 2022 Nutz skrev (23 minutter siden): Haha herremin, da faren til Janne kom inn og Stian bare lå henslengt på sofaen, det ga sikkert faren kjempegodt inntrykk at han ikke klarte sitte ordentlig engang. Han har ingen hobbyer, ingen gårdserfaring, har ikke vært i millitæret, kan ikke skyte, jeg FORSTÅR ikke hvorfor han fortsatt er på gården?! Virker som Janne føler en gnist med han som hun ikke har med de andre, kanskje nettopp fordi han ikke prøver så hardt? Men deler tankene dine om at han fremstår tafatt og litt tomsete. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 12. oktober 2022 #116 Del Skrevet 12. oktober 2022 Det er klart at fysisk tiltrekning betyr mye. Likevel har jeg liten tro på Janne og Stian. 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. oktober 2022 #117 Del Skrevet 12. oktober 2022 Den grønne genseren til Marlene er så fin! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offwhite Skrevet 12. oktober 2022 #118 Del Skrevet 12. oktober 2022 «Du er så flott, så unik, verdens snilleste, helt fantastisk» bla bla bla… Alle pøser på med de greiene der. Skjønte fra start at han Isfjoringen valgte henne, gutter vil helst ha søte, enkle lette jenter, de andre jentene hadde for sterk personlighet for han. Tormod er en fyr som bare tar, tar, tar. Ser det hele tiden, han bør begynne å lære seg å gi. Selv da han stakkaren ble dumpet overøste han Tormod med gode ord, omsorg og klemmer mens T bare tar i mot som vanlig. Utrolig fin fyr han som ble bortvalg, mens hans som ble valgt hadde mer testosteron som jeg tror T var ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. oktober 2022 #119 Del Skrevet 12. oktober 2022 14 minutter siden, Sally-Go-Round said: Det er klart at fysisk tiltrekning betyr mye. Likevel har jeg liten tro på Janne og Stian. Janne sa jo selv at Stian var en som bare gav faen og sov så lenge han ville, det kommer hun til å bli lei av i lengden. Hun skulle jo hatt en som kunne bidra på gården, Stian er for lat. Og den enige snusen og de snus-tenna 🙄 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 12. oktober 2022 #120 Del Skrevet 12. oktober 2022 mammams skrev (32 minutter siden): Virker som Janne føler en gnist med han som hun ikke har med de andre, kanskje nettopp fordi han ikke prøver så hardt? Men deler tankene dine om at han fremstår tafatt og litt tomsete. Synes både Janne og Stian virker litt tafatte og kleine 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå