Sally-Go-Round Skrevet 10. oktober 2022 #81 Del Skrevet 10. oktober 2022 Nutz skrev (3 minutter siden): Har hele tiden lurt på hva det er Janne ser i Stian, men det var utseende ja 😅 Modig av Morten og trekke seg! Han er åpenbart en oppegående fyr. Stian er ikke min type 😅 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 10. oktober 2022 #82 Del Skrevet 10. oktober 2022 Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden): Modig av Morten og trekke seg! Han er åpenbart en oppegående fyr. Stian er ikke min type 😅 Morten virker så bra! ❤️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 10. oktober 2022 #83 Del Skrevet 10. oktober 2022 Han kompisen i Froland har gjort det vanskelig for seg selv- men tipper Anna 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. oktober 2022 #84 Del Skrevet 10. oktober 2022 34 minutter siden, Jammf said: Han kompisen i Froland har gjort det vanskelig for seg selv- men tipper Anna Tror jeg og, selv om jeg heier på hun andre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 10. oktober 2022 #85 Del Skrevet 10. oktober 2022 Janne virker ikke interessert i noen av de, eller å date i det hele tatt virker det som😅 skulle nesten tro at produksjonen presset henne til å bli med 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. oktober 2022 #86 Del Skrevet 10. oktober 2022 1 minutt siden, fitnessjenta said: Janne virker ikke interessert i noen av de, eller å date i det hele tatt virker det som😅 skulle nesten tro at produksjonen presset henne til å bli med Haha enig, ser mer ut som hun holder jobb auditions 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 10. oktober 2022 #87 Del Skrevet 10. oktober 2022 Går jo an å være med på programmet for å vise seg frem for andre ang Janne, isdronningen som ikke blir fornøyd med noen! Mulig hun ødelegger for fremtidige beilere slik hun har fremstilt seg, men noen liker jo "hard to get" damer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 10. oktober 2022 #88 Del Skrevet 10. oktober 2022 (endret) fitnessjenta skrev (3 timer siden): Janne virker ikke interessert i noen av de, eller å date i det hele tatt virker det som😅 skulle nesten tro at produksjonen presset henne til å bli med Haha ja! Var det ikke venninnene som meldte hun på? Når Morten sa når han dro "Dere må huske å flørte!" så roper Janne "Neeeeii!" Så sier han "Og kline!", Janne: "NEEII!" makkapakka skrev (3 timer siden): Går jo an å være med på programmet for å vise seg frem for andre ang Janne, isdronningen som ikke blir fornøyd med noen! Mulig hun ødelegger for fremtidige beilere slik hun har fremstilt seg, men noen liker jo "hard to get" damer. Jeg får ikke inntrykk av at hun spiller hard to get eller noe, heller det at hun bare syns flørting og sjekking og komplimenter er utrooolig kleint og det at hun ikke har falt for noen av karene her. Det er lov det! Endret 10. oktober 2022 av Silkedyne 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 11. oktober 2022 #89 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg tror Janne har en greie med Stian, hun ble ganske satt ut når hun sa han var kjekk. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. oktober 2022 #90 Del Skrevet 11. oktober 2022 Har ikke fulgt med på hele serien. Men er hos mamma og hun må se jakten på kjærligheten og så bare episoden i går. Og jeg kjenner jeg er glad jeg ikke har fulgt med. Nå husker jeg ikke hvem det var men han som kyssa på begge damenen og fremsto som de begge var spesielle. Han fremstår som veik som ikke klarer å sette tydelige tegn på hvem han er interessert i. I stedet benytter begges tilgjengelighet for egen glede når han vet han må såre en av dem. Uff så glad jeg ikke er en av de damene der. Hadde blitt ordentlig lei meg når jeg så det på tv i ettertid. dust. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2022 #91 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg føler sånn med valgets kval for mannfolkene i halden. Håper det blir han som ikke er en proff danser som får bli igjen. Jeg er så superdårlig med navn altså. Morten la inn verdens mest effektive kontaktannonse med sin oppførsel og jeg leste et sted at han hadde fått frierbrev i fleng etterpå. Så mye redelighet og godt humør bør ikke gjemmes bort. Janne: det er mulig at hun er mye mere uten kamera enn hun får vist foran det, men hun virker uvillig til å få seg en kar. Froland: for et fint sted i stille skog...midt i blinken for meg, men valgets utydelige kval er vanskelig, for de damene har fremstått som veldig like. Når folk er passive og ikke bjudar på, så blir det katten rundt grøten-tilstander og ingen bryter ut og tar tak i situasjonen. Jeg snakket med tv`n i går. "Men så snakk med hverandre da!!!!" Nytter ikke bare å tie still og stirre på hverandre. Bruk tiden godt, spør og grav, lek litt og vis hvem dere er...men nei. Jaja, han klarte jo å komme frem til et valg til sist. Håper de får det til. Isdalsmannen: vet ikke helt jeg. Hun mørke virker som en slags oberst, viser ikke for mye følelser, flørter ikke, gir ikke for mye...men hun lyse gir det hun skal i situasjonen. Jeg stemmer for henne. De passer bedre sammen i det de sender ut. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 11. oktober 2022 #92 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) GrønnNellik68 skrev (17 minutter siden): Har ikke fulgt med på hele serien. Men er hos mamma og hun må se jakten på kjærligheten og så bare episoden i går. Og jeg kjenner jeg er glad jeg ikke har fulgt med. Nå husker jeg ikke hvem det var men han som kyssa på begge damenen og fremsto som de begge var spesielle. Han fremstår som veik som ikke klarer å sette tydelige tegn på hvem han er interessert i. I stedet benytter begges tilgjengelighet for egen glede når han vet han må såre en av dem. Uff så glad jeg ikke er en av de damene der. Hadde blitt ordentlig lei meg når jeg så det på tv i ettertid. dust. Jeg er uenig i at han utnytter de til kun egen glede, men derimot sjekker hvordan kjemien er gjennom et kyss. Det siste kysset med utstemt frier kunne han spart seg, men ellers så var han jo litt i tvil hvem han skulle velge og da er det innafor med kyss tenker jeg. Endret 11. oktober 2022 av mammams Skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. oktober 2022 #93 Del Skrevet 11. oktober 2022 mammams skrev (13 minutter siden): Jeg er uenig i at han utnytter de til kun egen glede, men derimot sjekker hvordan kjemien er gjennom et kyss. Det siste kysset med utstemt frier kunne han spart seg, men ellers så var han jo litt i tvil hvem han skulle velge og da er det innafor med kyss tenker jeg. Ikke enig .. gjør du det på dates?? Dater flere og kysser for å sjekke kjemi?? Jeg hadde aldri kjent på et kyss om det var noe kjemi. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 11. oktober 2022 #94 Del Skrevet 11. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (52 minutter siden): Ikke enig .. gjør du det på dates?? Dater flere og kysser for å sjekke kjemi?? Jeg hadde aldri kjent på et kyss om det var noe kjemi. Litt enig, kjemien kommer før kysset. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 11. oktober 2022 #95 Del Skrevet 11. oktober 2022 Nutz skrev (14 timer siden): Har hele tiden lurt på hva det er Janne ser i Stian, men det var utseende ja 😅 Han virker så …… jeg vet ikke, litt sånn ikke noe som helst ved han virker tiltrekkende. Men han i caps (dårlig på navn jeg😅) han virker skikkelig god også er han kjekk, bare synd at han er så stille og beskjeden.😬 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2022 #96 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Ja, han er så anonym at jeg over hode ikke husker navnet...men han virker som hel ved, selv om han er veldig taus. Endret 11. oktober 2022 av Hoppetaujenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 11. oktober 2022 #97 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg synes Janne er søt, jeg😊 Tror måten hun er på er perfekt for de gutta som er der. Synes begge som er igjen kan være en bra match for henne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 11. oktober 2022 #98 Del Skrevet 11. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Ikke enig .. gjør du det på dates?? Dater flere og kysser for å sjekke kjemi?? Jeg hadde aldri kjent på et kyss om det var noe kjemi. De har jo ikke all verdens tid, noen få dager og skal ta et valg for fremtiden og kan ikke angre seg. Til vanlig dater man jo en av gangen til man avgjør om det er kjemi eller ikke. Jeg synes kyss er helt innafor. Nå er det 17 år siden jeg sist var på date for å blir kjent så mulig jeg bare er ute av trening! 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 11. oktober 2022 #99 Del Skrevet 11. oktober 2022 Janne sitter igjen med Stian, som fremdeles ikke har kommet seg inn i komfortsonen med tanke på hele settinga. Den andre karen har sagt så lite foran kamera at jeg fremdeles ikke er helt på det rene med hva han heter (jeg vil si Lars Tore?) Jeg tror det var Morten som holdt stemninga oppe der, altså. I det hele tatt har de gjort lite sammen, Janne og frierne, litt gårdsarbeid, bare. Ei av døtrene til Tormod ga ham rådet om å tenke mest på hvem han var mest interessert i, ikke hvem som likte ham best tilbake. Jeg tror Sverre er mer interessert i Tormod enn det Atle er, men innerst inne er nok Tormod mest interessert i Atle. Tormod har klart å skape god stemning og har virkelig villet prøve dette. Det virket som om Jørgen hadde 17 speed-dater før han nå helt plutselig står igjen med to. Han virker litt fascinert av Malene, men jeg tror Jørgen tenker langsiktig, da er Sofie det beste valget. Han har vaert forsiktig i sin tilnaerming av frierne, kanskje i overkant. Frank hadde 4 nokså like friere på gården, og det var i forkant totalt umulig å forutsi hvem han kom til å velge. Kysset med hun som ikke ble valgt var nokså unødvendig, da. Jeg tror både Frank og Anna er villige til å satse på dette, muligens de jeg har størst tro på i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 11. oktober 2022 #100 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg likte Morten. Men skjønner Janne ikke var noe for han. Morten trenger nok en litt mer frigjort type som er med på leken, har humør og ikke syns alt er kleint. Janne virker ganske umoden. "Joda, neida, hehe, nei, jo" svarer hun til alt. Veldig vanskelig å vite hva hun vil. Virker ganske anspent, men virket som hun var avslappet da de hadde fest. Men hun må gi litt mer av seg selv. Skjønner ikke hva de personlighetsmessig ser i henne. Tror hun liker best han med skjegg som er igjen fordi han er kjekk. Men man bør jo klaffe på andre måter også. Frank og de to jentene er så kleint å se på. De er så stille alle tre. Stille stunder og "hmmm", ser ut i luften. Snakker lavt til hverandre. Ingen ordentlige samtaler. Likevel er det så mye følelser inni bildet fra alle tre. Jeg ser egentlig bare luft når jeg ser de dater. Null passion. Sunnmøringen bør velge hun lyse. Har sansen for hun mørke også, men hun vil jo kanskje ikke ha barn. Og han vil jo. Hadde ikke gamblet da. Tormod er jeg usikker på. Liker han med brillene, samtidig det kan hende han tar litt for mye plass selv om han er hyggelig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå