Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. september 2022 #61 Del Skrevet 29. september 2022 drivhus skrev (4 timer siden): At Frank driver med healing er greit nok det, men ble ganske pussig at han ville heale dem alle tre, på en to tre? Det er vel ikke akkurat slik man skal heale, uten grunn liksom? Jentene bare lå det helt ukomfortable og ble «tvunget» til å si at de «merka noe». Please ikke si at det var slik det fremstod. Fremstod ikke sånn for meg. Anna virka mest skeptisk,men det tror jeg var mest at hun ikke tror på sånne ting og hun synes kanskje det var litt spesielt🤣 Og hun sa at hun var usikker på om hun kjente noe. Hun ene har jo en mamma som driver med healing så for henne var det ikke noe rart, ikke for Cecilie heller virket det som😊 Og senere i episoden ble det kyss med Anna og en lang klem med Cecilie,så tror ikke dette var en så big deal for dem😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 29. september 2022 #62 Del Skrevet 29. september 2022 (endret) Hun Erika har så nydelig hår 😍😍 Tenk å ha slikt hår, hun er heldig ass😍 Endret 29. september 2022 av Sen ve ben 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 29. september 2022 #63 Del Skrevet 29. september 2022 pusevalpen skrev (11 timer siden): Er det bare meg, eller sier Jørgen navnet til Sofie først hver gang det er valg? Han velger nok henne til slutt Jeg håper og tror han velger henne Synes hun er helt nydelig, bare hele vesenet hennes ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 29. september 2022 #64 Del Skrevet 29. september 2022 Jørgen: ouff han er litt kjedelig fyr det er slemt å si men jeg følger ikke så med på han. Han er sånn korrekt og i rolle hele tiden, håper vi ser han falle litt ut og vise noe spontant også. Mulig kameraer og greier gjør at han blir formell, jeg vet ikke. Men han er jo helt saklig. Ok, nok kritikk, han virker som en redelig og stødig person og han bør velge Sofie. Med henne forandrer han seg, åpner blikket og blir litt mindre formell. Tormod: en gøy fyr med et fantastisk sted. Imponert, han virker så avslappet og åpen i situasjonen, og samtidig utrolig høflig og grei med deltakerne. Jeg syns han bør velge han med kirsebærtreet (for en kul og sympatisk fyr btw), men mulig det blir han danseren. Han yngste som synger i kor virker egentlig litt sånn diva og selvsentrert. Bra han sendte ut massøren, han var skummelt pågående Frank: for en gøy latter! virker som er behagelig person, lun og artig, men tror ikke noen av frierne er klaff dessverre. Tipper han ender med Anna, men det varer ikke lenge. alle de jentene virker så like, jeg klarer ikke å se forskjell på matchene. En annen ting: det er så kleint når de har de datene og de blir sånn «sitte stille og anstrengt mens de snakker kjempelavt, med lukkede øyne» uff, jeg blir stressa Janne: ingen varig match her heller, hun bør velge Finnmark tenker jeg men tror helst det blir han fallskjermhopperen, som skiller seg ut med big dick energy. Janne sitt favorittord er «artig», men hun tar tilbake spøken hver gang hun faktisk er artig. Min favoritt er han som hadde date i skogen med dart, og ikke visste hvilket dyr de hilste på, håper han blir med lenge. Hun har fire veldig ulike fyrer, gøy - nei jeg mener artig - å se hvordan det går 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. september 2022 #65 Del Skrevet 29. september 2022 2 hours ago, PallePalle said: Jørgen: ouff han er litt kjedelig fyr det er slemt å si men jeg følger ikke så med på han. Han er sånn korrekt og i rolle hele tiden, håper vi ser han falle litt ut og vise noe spontant også. Mulig kameraer og greier gjør at han blir formell, jeg vet ikke. Men han er jo helt saklig. Ok, nok kritikk, han virker som en redelig og stødig person og han bør velge Sofie. Med henne forandrer han seg, åpner blikket og blir litt mindre formell. Tormod: en gøy fyr med et fantastisk sted. Imponert, han virker så avslappet og åpen i situasjonen, og samtidig utrolig høflig og grei med deltakerne. Jeg syns han bør velge han med kirsebærtreet (for en kul og sympatisk fyr btw), men mulig det blir han danseren. Han yngste som synger i kor virker egentlig litt sånn diva og selvsentrert. Bra han sendte ut massøren, han var skummelt pågående Frank: for en gøy latter! virker som er behagelig person, lun og artig, men tror ikke noen av frierne er klaff dessverre. Tipper han ender med Anna, men det varer ikke lenge. alle de jentene virker så like, jeg klarer ikke å se forskjell på matchene. En annen ting: det er så kleint når de har de datene og de blir sånn «sitte stille og anstrengt mens de snakker kjempelavt, med lukkede øyne» uff, jeg blir stressa Janne: ingen varig match her heller, hun bør velge Finnmark tenker jeg men tror helst det blir han fallskjermhopperen, som skiller seg ut med big dick energy. Janne sitt favorittord er «artig», men hun tar tilbake spøken hver gang hun faktisk er artig. Min favoritt er han som hadde date i skogen med dart, og ikke visste hvilket dyr de hilste på, håper han blir med lenge. Hun har fire veldig ulike fyrer, gøy - nei jeg mener artig - å se hvordan det går Helt enig med Jørgen, han er for ordentlig. Skikkelig "dra til tryne" som man sier, litt pinlig å se på. Sikkert en fin fyr, men det blir for PK på tv Tormod MÅ velge han med kirsebærtreet, han hadde elsket å bo på gården og de to hadde sikkert kost seg masse med hyggelige små prosjekter. Han som ikke ville bli skitten på hendene er nok nestemann som ryker, skjønner ikke hvorfor han meldte seg på dette programmet i det hele tatt. Han danseren som har bodd i USA går nok fort lei, han virker heller ikke oppriktig, det er noe som skurrer med han. I arendal tror jeg hun som hadde en mor som var healer blir valgt. Hos Janne har jeg veldig sansen for han nordlendingen, men mulig hun blir for flat for han. Hun velger sikkert fallskjermhopperen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 29. september 2022 #66 Del Skrevet 29. september 2022 PallePalle skrev (2 timer siden): Jørgen: ouff han er litt kjedelig fyr det er slemt å si men jeg følger ikke så med på han. Han er sånn korrekt og i rolle hele tiden, håper vi ser han falle litt ut og vise noe spontant også. Mulig kameraer og greier gjør at han blir formell, jeg vet ikke. Men han er jo helt saklig. Ok, nok kritikk, han virker som en redelig og stødig person og han bør velge Sofie. Med henne forandrer han seg, åpner blikket og blir litt mindre formell. Tormod: en gøy fyr med et fantastisk sted. Imponert, han virker så avslappet og åpen i situasjonen, og samtidig utrolig høflig og grei med deltakerne. Jeg syns han bør velge han med kirsebærtreet (for en kul og sympatisk fyr btw), men mulig det blir han danseren. Han yngste som synger i kor virker egentlig litt sånn diva og selvsentrert. Bra han sendte ut massøren, han var skummelt pågående Frank: for en gøy latter! virker som er behagelig person, lun og artig, men tror ikke noen av frierne er klaff dessverre. Tipper han ender med Anna, men det varer ikke lenge. alle de jentene virker så like, jeg klarer ikke å se forskjell på matchene. En annen ting: det er så kleint når de har de datene og de blir sånn «sitte stille og anstrengt mens de snakker kjempelavt, med lukkede øyne» uff, jeg blir stressa Janne: ingen varig match her heller, hun bør velge Finnmark tenker jeg men tror helst det blir han fallskjermhopperen, som skiller seg ut med big dick energy. Janne sitt favorittord er «artig», men hun tar tilbake spøken hver gang hun faktisk er artig. Min favoritt er han som hadde date i skogen med dart, og ikke visste hvilket dyr de hilste på, håper han blir med lenge. Hun har fire veldig ulike fyrer, gøy - nei jeg mener artig - å se hvordan det går God oppsummering, gleder meg til neste analyse 😁👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 29. september 2022 #67 Del Skrevet 29. september 2022 Nutz skrev (43 minutter siden): Helt enig med Jørgen, han er for ordentlig. Skikkelig "dra til tryne" som man sier, litt pinlig å se på. Sikkert en fin fyr, men det blir for PK på tv Tormod MÅ velge han med kirsebærtreet, han hadde elsket å bo på gården og de to hadde sikkert kost seg masse med hyggelige små prosjekter. Han som ikke ville bli skitten på hendene er nok nestemann som ryker, skjønner ikke hvorfor han meldte seg på dette programmet i det hele tatt. Han danseren som har bodd i USA går nok fort lei, han virker heller ikke oppriktig, det er noe som skurrer med han. I arendal tror jeg hun som hadde en mor som var healer blir valgt. Hos Janne har jeg veldig sansen for han nordlendingen, men mulig hun blir for flat for han. Hun velger sikkert fallskjermhopperen. Det har jeg også stusset over, også innrømme det på TV i tillegg når det er et sånt TV-program, mulig det bare glapp ut av han 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 3. oktober 2022 #68 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Så denne artikkelen nå, er ikke den kommet på trykk noen timer før tiden? Kveldens episode sendes vel kl. 20.00? https://www.tv2.no/underholdning/tarevatt-da-marita-29-ble-sendt-hjem-av-jakten-frank-slik-har-hun-det-i-dag/15095552/ Endret 3. oktober 2022 av mammams Glemte lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 3. oktober 2022 #69 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ja, tror ikke det der har skjedd på tv'n enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. oktober 2022 #70 Del Skrevet 3. oktober 2022 2 hours ago, mammams said: Så denne artikkelen nå, er ikke den kommet på trykk noen timer før tiden? Kveldens episode sendes vel kl. 20.00? https://www.tv2.no/underholdning/tarevatt-da-marita-29-ble-sendt-hjem-av-jakten-frank-slik-har-hun-det-i-dag/15095552/ Den kom nok litt tidlig ja, men det blir gøy å se dagens episode når man vet dette. Syntes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 3. oktober 2022 #71 Del Skrevet 3. oktober 2022 Nutz skrev (14 minutter siden): Den kom nok litt tidlig ja, men det blir gøy å se dagens episode når man vet dette. Syntes jeg da Jada, gjør ikke noe for min del, liker å vite jeg! 😂 Har alltid googlet meg til hvem frieren i the Bachelor and Bachelorette velger ved sesongstart i Norge og allikevel sett mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 5. oktober 2022 #72 Del Skrevet 5. oktober 2022 Var ikke Erika i overkant sur da hun ble sendt hjem? Synes hun snakket til Jørgen på en ganske nedlatende måte.. Skjønner ikke hvorfor hun reagerte på den måten så sterkt🤷🏻♀️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 5. oktober 2022 #73 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fjellulven skrev (Akkurat nå): Var ikke Erika i overkant sur da hun ble sendt hjem? Synes hun snakket til Jørgen på en ganske nedlatende måte.. Skjønner ikke hvorfor hun reagerte på den måten så sterkt🤷🏻♀️ JO🤣 jeg ble litt sjokkert. Han tok det veldig fint da. Men hun fremstod ekstremt bitter, regner med hun er flau over dette nå i ettertid. Det var noe stygt over det, som om hun var altfoooor bra for han siden han ikke ville ha henne og at hun antydet jo også at han aldriiii kommer til å finne noen omtrent?! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. oktober 2022 #74 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fjellulven skrev (6 minutter siden): Var ikke Erika i overkant sur da hun ble sendt hjem? Synes hun snakket til Jørgen på en ganske nedlatende måte.. Skjønner ikke hvorfor hun reagerte på den måten så sterkt🤷🏻♀️ Møkksur, han gjorde lurt i å ikke ta henne videre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 5. oktober 2022 #75 Del Skrevet 5. oktober 2022 Beyblade skrev (5 minutter siden): JO🤣 jeg ble litt sjokkert. Han tok det veldig fint da. Men hun fremstod ekstremt bitter, regner med hun er flau over dette nå i ettertid. Det var noe stygt over det, som om hun var altfoooor bra for han siden han ikke ville ha henne og at hun antydet jo også at han aldriiii kommer til å finne noen omtrent?! Merkelige greier. Kan nesten forstå at hun er singel. Hun følte seg nok veldig truffet/såret sikkert. Ubehagelig uansett😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 5. oktober 2022 #76 Del Skrevet 5. oktober 2022 Fjellulven skrev (51 minutter siden): Var ikke Erika i overkant sur da hun ble sendt hjem? Synes hun snakket til Jørgen på en ganske nedlatende måte.. Skjønner ikke hvorfor hun reagerte på den måten så sterkt🤷🏻♀️ Reagerte allerede da hun kom til gården og var «overveldet og sliten» i det han tok henne i mot. Fikk en følelse av «hvorfor tvinger du meg igjennom dette når du vil ha meg?»! 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. oktober 2022 #77 Del Skrevet 5. oktober 2022 Sally-Go-Round skrev (16 minutter siden): Reagerte allerede da hun kom til gården og var «overveldet og sliten» i det han tok henne i mot. Fikk en følelse av «hvorfor tvinger du meg igjennom dette når du vil ha meg?»! Jeg har ikke hatt noen god følelse av henne, fått litt sånn "jeg er den utvalgte" følelsen hele veien. Episoden i dag bekreftet bare det inntrykket for meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5. oktober 2022 #78 Del Skrevet 5. oktober 2022 39 minutter siden, Duff said: Jeg har ikke hatt noen god følelse av henne, fått litt sånn "jeg er den utvalgte" følelsen hele veien. Episoden i dag bekreftet bare det inntrykket for meg. Enig 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 6. oktober 2022 #79 Del Skrevet 6. oktober 2022 Uff, må være flaut for Erika å se episoden nå (og evt lese forum etc.) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. oktober 2022 #80 Del Skrevet 10. oktober 2022 Har hele tiden lurt på hva det er Janne ser i Stian, men det var utseende ja 😅 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå