Gå til innhold

Er det normalt/unormalt at menn i forhold flørter med andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bekjent som opptrer veldig flørtende med meg når jeg møter på han i ulike sammenhenger. Han har sagt/gjort ting som jeg ikke ville likt at min mann gjorde mot andre damer i allefall. Hvor normalt er det at menn gjør sånn, egentlig? Han kan nevne sin kone i noen sammenhenger også, så det er ikke slik at han skjuler det liksom. Eller det bare noe man gjør for å skape god stemning? 

Anonymkode: 41200...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har en bekjent som opptrer veldig flørtende med meg når jeg møter på han i ulike sammenhenger. Han har sagt/gjort ting som jeg ikke ville likt at min mann gjorde mot andre damer i allefall. Hvor normalt er det at menn gjør sånn, egentlig? Han kan nevne sin kone i noen sammenhenger også, så det er ikke slik at han skjuler det liksom. Eller det bare noe man gjør for å skape god stemning? 

Anonymkode: 41200...e47

Hva sier han? Føler det er normalt med flørting, men ikke mer enn blikk og ekstra oppmerksomhet liksom. Forskjell på det og legge an på noen.

Anonymkode: a8a7d...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det alkohol med i bildet når han flørter? Eller flørter han i edru tilstand?

Anonymkode: af4cc...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er en flørtende person og det la jeg merke til allerede før vi ble et par.

Han sier han gjør det for å være hyggelig, at det er sånn han er skapt og han flørter med begge kjønn og alle aldre.

Etter 13 år sammen har jeg oppdaget at flørtingen har gått for langt.

Flørtingen har gjort at han ikke har klart å begrense seg, og at han har blitt besatt av oppmerksomhet fra kvinner.

Han har vært sammen med venninner jeg ikke vet om på hytteturer, fjellturer, fisketurer, ferieturer og til sist sex eller ff.

 

Anonymkode: 53f89...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har en bekjent som opptrer veldig flørtende med meg når jeg møter på han i ulike sammenhenger. Han har sagt/gjort ting som jeg ikke ville likt at min mann gjorde mot andre damer i allefall. Hvor normalt er det at menn gjør sånn, egentlig? Han kan nevne sin kone i noen sammenhenger også, så det er ikke slik at han skjuler det liksom. Eller det bare noe man gjør for å skape god stemning? 

Anonymkode: 41200...e47

Jeg tenker at ting man ikke gjør eller sier foran sin partner er å dra strikken for langt. 

I min verden er det ikke normalt å oppføre seg sånn. Jeg hadde ikke latt noen snakke til meg på den måten heller, det min mann ikke liker at jeg opplever med andre menn, det unngår jeg øyeblikkelig. Det går begge veier. 

Lojalitet, respekt og ærlighet er noe mannen min (og jeg) verdsetter høyt. Derfor stoler vi også på hverandre. 

Anonymkode: 6d4c1...80b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her… 

eksempler på ting han gjør; gir meg små gaver, tøyser mye, snakker pent om meg i 3.person mens andre hører på, sier fine ting om utseendet mitt, sender meg lure blikk og smil, «målet meg med blikket», har også ved noen anledninger tatt forsiktig på mitt lår og skulder..

Er dette flørting? 

jeg hadde i allefall ikke likt at min samboer gjorde sånn mot andre..

Anonymkode: 41200...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres sånn ut ja 😊. Pass litt på. 

Anonymkode: 6f889...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

TS her… 

eksempler på ting han gjør; gir meg små gaver, tøyser mye, snakker pent om meg i 3.person mens andre hører på, sier fine ting om utseendet mitt, sender meg lure blikk og smil, «målet meg med blikket», har også ved noen anledninger tatt forsiktig på mitt lår og skulder..

Er dette flørting? 

jeg hadde i allefall ikke likt at min samboer gjorde sånn mot andre..

Anonymkode: 41200...e47

Lure blikk og smil? Kanskje du legger litt mye i vanlig oppførsel? Det er naturlig å se på folk man kjenner.

Anonymkode: 463cb...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt! De fleste menn i forhold vil ha spenning på si. Målet er fast elskerinne. 

Anonymkode: aa187...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...