Pipaluk Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg tenker å strikke en dukke eller kosedyr av noe slag. Av produkter man får kjøpt, så er det flere som kan pipe hvis man trykker på et bestemt punkt. En dukke som jeg kjøpte til niesa mi kan både synge og gråte Finnes det teknologi eller utstyr så man kan ordne lyd på egenhånd? Det hadde vært gøy å selv spille inn en melding om at det var tid for legetid. En sang? Lulleby fra Deep Forrest Kan en tante med gjennomsnittlige dataferdigheter fikse noe sånt selv? Ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Ja det finnes! Kjøpte det på panduro tror jeg. Du spiller inn en lyd eller stemme, og hver gang noen klemmer bamsen på magen for eksempel, så vil den lyden komme 😄 Husker ikke hva det het. Kunne spille inn 5 sekunder da. Anonymkode: 060d1...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det finnes! Kjøpte det på panduro tror jeg. Du spiller inn en lyd eller stemme, og hver gang noen klemmer bamsen på magen for eksempel, så vil den lyden komme 😄 Husker ikke hva det het. Kunne spille inn 5 sekunder da. Anonymkode: 060d1...83f Tusen takk for tips! Greit å bestille fra panduro. Litt mer klønete med utenlandske firmaer Men bare 5 sekunder? Ikke mye. Endret 28. august 2022 av Pipaluk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #4 Del Skrevet 6. september 2022 Tja de i Fredrikssons fabrikk lagde jo nisser som sa god jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå