Gå til innhold

Bor med noen jenter, og føler meg så utenfor og at de kommer mye bedre overens enn med meg, vet ikke hva jeg skal gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor med tre andre, men hun ene er gammel og litt rar, og de to andre jentene på min alder virker som at de klikker så godt og snakker sammen hele tiden og lager middag sammen osv, og at jeg blir tredje hjulet liksom:( Synes det er så sårt at de ikke liker meg. Hva om de flytter sammen neste år bare de to liksom? Åååå

Anonymkode: eea0e...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bor med tre andre, men hun ene er gammel og litt rar, og de to andre jentene på min alder virker som at de klikker så godt og snakker sammen hele tiden og lager middag sammen osv, og at jeg blir tredje hjulet liksom:( Synes det er så sårt at de ikke liker meg. Hva om de flytter sammen neste år bare de to liksom? Åååå

Anonymkode: eea0e...069

Da er du kvitt dem da og slipper å bo med noen du ikke klaffer med. Slipper å føle deg som tredje hjulet på vognen 😊

Folkeskikk og være inkluderende er jo fint om man skal bo sammen, uansett, og det høres det jo kanskje ut som de er litt dårlige på utover at de bare klaffer godt de to? Det er jo ikke så allright, men det sier jo mer om dem enn om deg isåfall. Og det er jo sånnt man ikke har noen kontroll over. Det kan jo hende det går seg til når dere blir bedre kjent (om dette er relativt nytt enda?), men viss ikke så må man vell bare akseptere at ikke alle klaffer like godt og gå videre i livet. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Noen klikker man med, andre ikke. Hvis de flytter sammen neste år, får du kanskje bo med noen du klikker bedre sammen med? Håper du ikke sitter bare på rommet ditt hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de synes du er litt gammel og rar? 

Anonymkode: 51706...63f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...