AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #41 Del Skrevet 26. september 2022 Snusleppe skrev (42 minutter siden): Men så har da ikke du noe mer rett på tredemøllene enn andre. Alle har like mye rett på tredemøllene. Da er det rimelig at man deler, ikke okkuperer møllen i en time og bare går. Da blir man jo aldri sliten. Anonymkode: 366dd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #42 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge det er en ledig mølle til deg, så går det bra 😅. Herregud, så selvsentrerte folk er. Anonymkode: dbe97...7a0 Velkommen til treningssenteret! Folk er der for å trene og har fokus på seg selv. Kall det gjerne selvsentrert. Poenget er at dersom det er kø kan man bli irritert på dem som bare går og som bruker møllen veldig lenge. Løft gjerne blikket innimellom og se om noen venter! Det er like selvsentrert å bruke utstyret lenge når det er folk som venter. Anonymkode: 366dd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #43 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Alle har like mye rett på tredemøllene. Da er det rimelig at man deler, ikke okkuperer møllen i en time og bare går. Da blir man jo aldri sliten. Anonymkode: 366dd...731 Hva med meg som pleier å løpe i en time på mølla på treningssenteret? Får jeg lov til det? Har tredemølle hjemme også, men... Anonymkode: f0715...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #44 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva med meg som pleier å løpe i en time på mølla på treningssenteret? Får jeg lov til det? Har tredemølle hjemme også, men... Anonymkode: f0715...7ca Men… hva? Hvilken rolle spiller det at du har mølle hjemme? Du betaler vel treningsavgift som alle andre? Anonymkode: 366dd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #45 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men… hva? Hvilken rolle spiller det at du har mølle hjemme? Du betaler vel treningsavgift som alle andre? Anonymkode: 366dd...731 Ja, det mener jeg også Men skal man følge logikken til noen her så har vel de mer rett på tredemøllene på treningssenteret ettersom jeg har mulighet til å bruke mølle andre steder 😂 Anonymkode: f0715...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #46 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle har like mye rett på tredemøllene. Da er det rimelig at man deler, ikke okkuperer møllen i en time og bare går. Da blir man jo aldri sliten. Anonymkode: 366dd...731 Jeg bruker mølle mer enn en time, selv om jeg løper. Kan ikke se at du har noe med det, jeg har betalt treningsavgift og kan benytte meg av fasilitetene etter ønske. Anonymkode: deb08...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #47 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg bruker mølle mer enn en time, selv om jeg løper. Kan ikke se at du har noe med det, jeg har betalt treningsavgift og kan benytte meg av fasilitetene etter ønske. Anonymkode: deb08...12e Trådstarter vil vite om det er ok å bare gå på møllen. Det synes jeg det er. Folk flest bryr seg lite om hva de andre gjør. Det eneste jeg sier er at dersom noen venter på å bruke møllen kan de bli irritert på dem som går i evigheter. Hva du gjør på møllen interesserer meg ikke. Anonymkode: 366dd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #48 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trådstarter vil vite om det er ok å bare gå på møllen. Det synes jeg det er. Folk flest bryr seg lite om hva de andre gjør. Det eneste jeg sier er at dersom noen venter på å bruke møllen kan de bli irritert på dem som går i evigheter. Hva du gjør på møllen interesserer meg ikke. Anonymkode: 366dd...731 Og jeg sier du er på bærtur. At folk går i evigheter er helt i orden. Anonymkode: deb08...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #49 Del Skrevet 26. september 2022 «På bærtur»? Sterke ord! 🤣 Her kommer vi nok ikke lenger. Bare gå så lenge du vil på møllen. Husk å sette på noen graders stigning, så får du i alle fall litt treningseffekt. Anonymkode: 366dd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 26. september 2022 #50 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 22.56): Hei! Så jeg har nylig meldt meg inn på et treningssenter. Har trent før men det er flere år siden nå. Kroppen har gjennomgått en del siden sist og usikker på hva den tåler osv (likte veldig godt løping før). Men det jeg lurte på om det er innafor å bare gå på mølla når jeg er på senteret? Er det rart liksom? Sliter med angst så mulig jeg bare overtenker, men tenker folk over det hvis noen bare går på møllen og drar derfra igjen? Tenker å gå over til noe mer krevende etter hvert da hvis jeg føler meg klar for det. Anonymkode: 0bd0e...6c2 Selvfølgelig er det ok! Om noen har et problem med det, så de om det. Man må ta treningen fra det nivået man er på, og ikke det nivået man skulle ønske at man var. Det er alltid noen som er raskere eller sterkere enn en selv uansett, så å sammenligne seg med andre er helt meningsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #51 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle har like mye rett på tredemøllene. Da er det rimelig at man deler, ikke okkuperer møllen i en time og bare går. Da blir man jo aldri sliten. Anonymkode: 366dd...731 Men å bruke den til å løpe i en time er bedre? Tiden man «okkuperer» mølla er den samme, men folk som løper har større krav på den eller? Hvorfor mener du at det skal være et krav til at man blir sliten? Hva vet vel du om grunnen til at noen bare går i greit tempo? Anonymkode: f4b79...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #52 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men å bruke den til å løpe i en time er bedre? Tiden man «okkuperer» mølla er den samme, men folk som løper har større krav på den eller? Hvorfor mener du at det skal være et krav til at man blir sliten? Hva vet vel du om grunnen til at noen bare går i greit tempo? Anonymkode: f4b79...f47 Jeg har ikke sagt at noen har mer rett enn andre til å okkupere møllene. Selv har jeg trent mye på treningssenter, men jeg har sjelden sett folk løpe særlig lenge. Stort sett ser det ut som at de fleste som løper bruker møllene som oppvarming. Jeg har derimot sett ganske mange som rusler i bedagelig tempo i lang tid. Da kan det fort bli kø. Har noen skrevet at det er et krav om at man blir sliten? Det var i så fall ikke meg. For meg handler det bare om å ta hensyn til de andre som trener. For eksempel setter jeg meg ikke på et av styrkeapparatene og løfter med minste belastning i en halv time. Anonymkode: 366dd...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå