AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #21 Del Skrevet 29. august 2022 Selvfølgelig! Jeg kjenner ei dame som har abonnement på treningssenteret KUN for å bruke dusj og badstue. Hun trener aldri. Ikke overtenk hva som er "lov" og "ikke lov" på gymmen. Anonymkode: 9de1d...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #22 Del Skrevet 29. august 2022 Veldig fornuftig TS. Bedre å starte i det små slik at kroppen ikke går på en smell. Da får du ikke brukt medlemskapet mer enn et par ganger. Anonymkode: 36cae...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #23 Del Skrevet 31. august 2022 Trente 5 gg i uka - mye styrke. Men jeg gikk også endel på mølle Aldri tenkt på. Anonymkode: 36cd7...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #24 Del Skrevet 13. september 2022 Det er visst trendy blitt. 12330, kalles det. 12% stigning med fart 3 i 30 min, 5 ganger i uka. Anonymkode: 06c45...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. september 2022 #25 Del Skrevet 14. september 2022 Selvfølgelig er det innafor. Mange som bulker går bare på møllen, de jogger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 14. september 2022 #26 Del Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er visst trendy blitt. 12330, kalles det. 12% stigning med fart 3 i 30 min, 5 ganger i uka. Anonymkode: 06c45...23a Dette er en fin økt! Må imidlertid påpeke at farten er oppgi i miles per hour. Det tilsvarer ca. 5 km. i timen. Her kan du leser mer: VGs Vektklubb - varig ned i vekt i ditt tempo - Vektklubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #27 Del Skrevet 14. september 2022 Gnå skrev (1 time siden): Dette er en fin økt! Må imidlertid påpeke at farten er oppgi i miles per hour. Det tilsvarer ca. 5 km. i timen. Her kan du leser mer: VGs Vektklubb - varig ned i vekt i ditt tempo - Vektklubb Ah, det er vesentlig info ja😆 Sorry. Anonymkode: 06c45...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 14. september 2022 #28 Del Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ah, det er vesentlig info ja😆 Sorry. Anonymkode: 06c45...23a Ingen ting å beklage! Var ikke meningen å rette på deg, bare tydeliggjøre det for TS og andre som vil prøve. Og man kan vel egentlig velge tempoet helt selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 20. september 2022 #29 Del Skrevet 20. september 2022 On 8/24/2022 at 11:00 PM, AnonymBruker said: Jeg går bare på mølla og elsker det, skikkelig terapi for meg. Anonymkode: cd2cc...395 Jeg bruker walkingpad hjemme. Jeg går. Løper ikke på den. Vekten min gikk faktisk ned 2 kg etter at jeg begynte å gå på walkingpad istedet for å løpe på tredemølle. Det er effektivt å gå også. Har heller ikke smerter i bein og kropp lenger. Det hadde jeg mye av da jeg løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #30 Del Skrevet 25. september 2022 Det kan være litt irriterende når alle møllene er opptatt av folk som bare går og går i evigheter. Er det en ledig mølle til meg når jeg vil løpe, er det ikke noe problem. Anonymkode: 366dd...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #31 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg gjør det, og gir blaffen i hva noen måtte mene om det. Jeg har aldri egentlig klart å løpe over distanse over noen få hundre meter, uavhengig av vekt og form. Nå tåler i tillegg knærne ikke løping. Jeg får opp pulsen skikkelig med en gåtur i høyt tempo på tredemølla, gjerne også i motbakke. Anonymkode: 4b2c5...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #32 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan være litt irriterende når alle møllene er opptatt av folk som bare går og går i evigheter. Er det en ledig mølle til meg når jeg vil løpe, er det ikke noe problem. Anonymkode: 366dd...731 Hæ? Dette gir ikke mening. At det er irriterende at møllene er opptatt kan jeg forstå, men hva folk gjør på de opptatte møllene spiller vel ingen rolle?! Anonymkode: fbfac...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #33 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Dette gir ikke mening. At det er irriterende at møllene er opptatt kan jeg forstå, men hva folk gjør på de opptatte møllene spiller vel ingen rolle?! Anonymkode: fbfac...f90 Enig! Anonymkode: 3d458...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #34 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 11.43): Hæ? Dette gir ikke mening. At det er irriterende at møllene er opptatt kan jeg forstå, men hva folk gjør på de opptatte møllene spiller vel ingen rolle?! Anonymkode: fbfac...f90 Dersom det er kø på møllene kan det være irriterende med dem som bare går og går i evigheter fordi de bruker mer tid på møllen. Da er det greiere med dem som løper, de blir ofte fortere ferdig, og slipper andre til. Anonymkode: 366dd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #35 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 22.56): Hei! Så jeg har nylig meldt meg inn på et treningssenter. Har trent før men det er flere år siden nå. Kroppen har gjennomgått en del siden sist og usikker på hva den tåler osv (likte veldig godt løping før). Men det jeg lurte på om det er innafor å bare gå på mølla når jeg er på senteret? Er det rart liksom? Sliter med angst så mulig jeg bare overtenker, men tenker folk over det hvis noen bare går på møllen og drar derfra igjen? Tenker å gå over til noe mer krevende etter hvert da hvis jeg føler meg klar for det. Anonymkode: 0bd0e...6c2 Husker når jeg meldte meg inn på treningssenter for første gang, for over 10 år siden. Da gikk jeg også bare på mølle, visste ikke hva annet jeg kunne gjøre 😂.. Var veldig usikker på meg selv og hadde angst, så endte med at jeg droppa hele greia - siden jeg bare gikk på den j**** mølla 🤭. Nå i ettertid har jeg jo trent masse på senter og kampsport, har brukt senter mye for trening - og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre foretar seg. Folk flest på treningssenter er så usikre, og er opptatt med seg selv og sitt. Merker du at noen stirrer på deg, så er det mest sannsynelig fordi de er usikre på seg selv 😊 Anonymkode: dbe97...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #36 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 11.39): Det kan være litt irriterende når alle møllene er opptatt av folk som bare går og går i evigheter. Er det en ledig mølle til meg når jeg vil løpe, er det ikke noe problem. Anonymkode: 366dd...731 Så lenge det er en ledig mølle til deg, så går det bra 😅. Herregud, så selvsentrerte folk er. Anonymkode: dbe97...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusleppe Skrevet 26. september 2022 #37 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 11.39): Det kan være litt irriterende når alle møllene er opptatt av folk som bare går og går i evigheter. Er det en ledig mølle til meg når jeg vil løpe, er det ikke noe problem. Anonymkode: 366dd...731 Men så har da ikke du noe mer rett på tredemøllene enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 26. september 2022 #38 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg har dager der jeg bare går til jeg ikke orker mer på mølla, også reiser jeg hjem igjen. Og det er helt greit Tenker ikke noe over andre på senteret, jeg er der for min egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #39 Del Skrevet 26. september 2022 Hvis du bare skal gå så kan du vel heller gjøre det ute Anonymkode: 75203...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. september 2022 #40 Del Skrevet 26. september 2022 Dersom man skal begynne å måle kvaliteten på innsatsen, øvelsene eller engasjementet så er ikke et offentlig treningsstudio rette plassen. Da får man melde seg inn i klubb med sporten en er interessert i. De aller fleste har dedikerte treningsstudio hvor man slipper å møte folk som gjør øvelser feil, mindre engasjert eller lavere innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå