Gå til innhold

utrolig at ingen makter å stoppe Russlands regime


Egenskap

Anbefalte innlegg

Det er forferdelig at det er ingen land i verden som kan stoppe Russlands herjinger og deres vrangforestillinger som de lever i, det er håpløst at media tilrettelegger rød løper for Russlands regime uttalelser 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk at nå er tiden inne for å gå inn med vestlige styrker i Ukraina, og angripe Russland militært om dette ikke tar slutt. Gi beskjed om øyeblikkelig stans i krigshandlingene og gi dem for eksempel 48 timer til å trekke seg ut fra Ukraina. Deretter er det ingen nåde, atomvåpen eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (6 minutter siden):

Jeg synes faktisk at nå er tiden inne for å gå inn med vestlige styrker i Ukraina, og angripe Russland militært om dette ikke tar slutt. Gi beskjed om øyeblikkelig stans i krigshandlingene og gi dem for eksempel 48 timer til å trekke seg ut fra Ukraina. Deretter er det ingen nåde, atomvåpen eller ikke. 

Jeg er enig, dette bør avsluttes. Jeg tenker også at vi kunne ha unngått dette hvis Ukraina hadde fått denne no fly-sonen de ba om i begynnelsen. I henhold til folkeretten var det helt innafor å spørre om hjelp og andre hadde hatt all mulig rett til å hjelpe ved å bruke makt i et slikt tilfelle. Dette kunne ha vært avsluttet i februar.

Og det er godt mulig at det er lettere for Purin å komme unna med et nederlag overfor Vesten enn å tape for Ukraina. Han har tross alt satt inn alt på å poengtere at Ukraina er en slags annenrangs russere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (4 timer siden):

 

Og det er godt mulig at det er lettere for Purin å komme unna med et nederlag overfor Vesten enn å tape for Ukraina. Han har tross alt satt inn alt på å poengtere at Ukraina er en slags annenrangs russere.

Det er også et veldig godt poeng. Putin kommer aldri til å godta et tap for Ukraina. Den eneste måten å få de til å trekke seg ut på er faktisk å jage de ut derfra med overveldende styrke, som kun NATO kan innvilge. Forholdet til Russland er for lengst ødelagt, de skal ikke inn i vestlig samarbeid på generasjoner. Det er derfor ingen grunn til å spare på noe i forhold til Russland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, NymeriaRhoynar said:

Jeg er enig, dette bør avsluttes. Jeg tenker også at vi kunne ha unngått dette hvis Ukraina hadde fått denne no fly-sonen de ba om i begynnelsen. I henhold til folkeretten var det helt innafor å spørre om hjelp og andre hadde hatt all mulig rett til å hjelpe ved å bruke makt i et slikt tilfelle. Dette kunne ha vært avsluttet i februar.

Og det er godt mulig at det er lettere for Purin å komme unna med et nederlag overfor Vesten enn å tape for Ukraina. Han har tross alt satt inn alt på å poengtere at Ukraina er en slags annenrangs russere.

En flyforbudssone kan ikke bare vedtas, den må også håndheves. Med nedskytinger av russiske fly og da kan krigen fort bli større enn bare Ukraina. Frykter at Putin presset opp i et hjørne er verre enn den Putin vi ser i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...