Gå til innhold

Julekalendertips?


Chans

Anbefalte innlegg

Hei sveis! Jeg vet det har vært flere lignende tråder tidligere, men jeg tar meg den frihet å lage en ny likevel.

Det har seg slik at jeg pusler med en hjemmelaget julekalender til hun jeg deler leilighet med, som en liten trøstegreie ettersom hun blir alene ca. 13 dager i desember og jeg er sinnssykt snill. Jeg hadde virkelig satt pris på tips til utforming av kalenderen, men først og fremst hvilke små gaver jeg kan putte i den, lix. Jeg satser på ting fra 10-100 kr., og mangler vel strengt tatt bare noen få luker å fylle. De jeg allerede har fylt, inneholder bl. a. masse godteri, H&M-juggelting, brente CD'er, "gavekort" (på en kinotur, badevask, og en øl, faktisk), festlig snørrpapir(hun liker det faktisk), en søt Post-It-julehistorie, og et julehefte, i tillegg til et litt barnslig "skattekart" til julegaven hennes. Har dere noen fler lure forslag, blir jeg kjempeglad! Jeg kan, for ordens skyld, opplyse om at hun er hele 19 år gammel.

Når det gjelder utforming, har jeg prestert å lage en litt sjarmerende stygg variant av en fyrstikkeskekalender, som jeg lurer på om jeg fant "oppskriften" til her. Hvis noen har tips til dekorasjoner eller lignende til den, eller tips og triks, setter jeg pris på det også. Guri malla, dette er stas. Jeg gleder meg til en vakker dag å lage en til barna mine, 10-hi.

På forhånd takk, trivelige mennesker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, første som slår meg er g-streng, best friend bamse, mobilpynt (?), julenissesjokolader, "gavekort" på massasje når du kommer hjem fra ditt 13 dagers fravær, en flaske glasscola hvis det er en favoritt, lip-gloss....

ja det var det jeg klarte komme på i farten!

:grine: jeg vil og ha julekalender fra kjærsten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit, jeg kan akseptere at jeg bare fikk ett svar, men jeg prakker på dere litt informasjon likevel. Nå er jeg ferdig med utformingen av julekalenderen, og den ble jaggu lekker. Jeg har lim over hele meg, men det er virkelig verdt det, ass! Det var som et lite mini-juleverksted. Stas! Hei, hvis fler3e har tips til småting å fylle kalenderen med, setter jeg pris på at dere spytter ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er massevis av tråder om innhold til kalendere til både venner, barn og kjærester, så der finner du sikkert flere tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...