Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Jolanda

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (41 minutter siden):

Hva heter hun på Instagram?

Marialondon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammams skrev (På 29.6.2023 den 23.58):

Er det ikke ex-kone nr 2 bosatt i London som er på OnlyFans i Spandex? 

Hun har roet ned spandex antrekkene det siste året, fordi hun har fått seg type.

Sist jeg var innom å snoket på Ig hennes var det kyssebilder med typen, bilder fra fotballkamp med sønnen og spandex light med mindre pupper på utstilling, men blowfish lepper det har hun fremdeles, 2 cm lange vipper og kjøpetenner som er hvit som snø 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (8 timer siden):

Hun har roet ned spandex antrekkene det siste året, fordi hun har fått seg type.

Sist jeg var innom å snoket på Ig hennes var det kyssebilder med typen, bilder fra fotballkamp med sønnen og spandex light med mindre pupper på utstilling, men blowfish lepper det har hun fremdeles, 2 cm lange vipper og kjøpetenner som er hvit som snø 

Dyr i drift. Hun flyttet lakk og lær outfiten til onlyfans. Hun er lik Louise synes jeg. Og ja, de ducklipsa er et kapittel for seg selv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Dyr i drift. Hun flyttet lakk og lær outfiten til onlyfans. Hun er lik Louise synes jeg. Og ja, de ducklipsa er et kapittel for seg selv.

Oi...hvordan kunne han gå fra ei så naturlig vakker kone nr 1 til det DER😳😳

Har vært mye konflikter med hun nr 2 etter hva jeg har lest...stakkars de to barna i London😞 ser ut som sønnen er glad i fotball og trenger pappan sin, skulle ønske JAR stilte mer opp for han.

Virker som han har et godt forhold til Louise da...veldig bra med tanke på han lille sønnen.

Endret av Carabilla
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på JAR som skal forholde seg til alle disse eksdamene sine 😆.

Hvor lang tid tar det før han gifter seg igjen? 😅

JAR skulle vært single som tvang i minst 5år.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (11 timer siden):

Ser mer familievennlig ut nå ja, og fikk godt inntrykk av den nye kjæresten, med 4 egne barn. Godt for ungenen det! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (På 29.6.2023 den 18.01):

Forskjell på det og muligens da være i lag alle 3 enn å ha barnefri hjemme og kun sønnen drar....

Så har hun dratt tilbake til Oslo.. er det jeg mente men tenkte ikke på og skrive det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex-kone nr.2 var naturlig..før hun havnet i jetset-livet, til og med utdannet sykepleier.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (1 time siden):

Er Louise sammen med David nå? Så de er på Stavern festivalen sammen.

De dater visstnok. Han trenger ei ny ung, og hun trenger rik mann som kan hjelpe henne med kjøpehysteriet sitt. Dyre damer i drift så godt han tjener gode penger.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 9.7.2023 den 2.57):

De dater visstnok. Han trenger ei ny ung, og hun trenger rik mann som kan hjelpe henne med kjøpehysteriet sitt. Dyre damer i drift så godt han tjener gode penger.

Ja, han er så dumsnill at han liker å betale for å få seg ung dame...vinn-vinn for de to da, hun får opprettholdt sin livstil og han får ei ung dame å vise frem...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de er i Marbella sammen nå. Kjente igjen bassenget fra Alle elsker David

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper de er sammen. Louise er en bedre versjon av Hedvig og passer bedre med David. Hun er ryddig og ikke vimsete. 

Jeg tror egentlig at hun er en gammel sjel og har modnet veldig etter at hun fikk barn. Eneste minuset er at sønnen brukes som reklameplakat, men hun trenger vel inntekt for å opprettholde livsstilen hun hadde med JAR. 

Håper det blir en ny sesong hvor hun er med. Da blir det forhåpentligvis mindre kaotisk i privatlivet hans. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (4 timer siden):

Jeg håper de er sammen. Louise er en bedre versjon av Hedvig og passer bedre med David. Hun er ryddig og ikke vimsete. 

Jeg tror egentlig at hun er en gammel sjel og har modnet veldig etter at hun fikk barn. Eneste minuset er at sønnen brukes som reklameplakat, men hun trenger vel inntekt for å opprettholde livsstilen hun hadde med JAR. 

Håper det blir en ny sesong hvor hun er med. Da blir det forhåpentligvis mindre kaotisk i privatlivet hans. 

Ser også for meg at de er en god match...hun var jo allerede veldig moden før hun fikk barn.

Tenker David blir en god stefar og en god partner for henne.

De har jo så mye til felles og livsstilen med trening, god mat, fine ferier, rød løper events,  moteklær, interiør osv er jo noe de deler interessen for.

De er begge ryddig og liker å ha det fint rundt seg.

David fungerte mer som en omsorgsperson som tok seg av Hedvig,  fremfor en partner.

Endret av Carabilla
  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David velger helt like damer,Hedvig og Angelica ser nesten ut som Tvillinger🙈Han er kjekk,men virker som en kvalm type/desperat.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (47 minutter siden):

David velger helt like damer,Hedvig og Angelica ser nesten ut som Tvillinger🙈Han er kjekk,men virker som en kvalm type/desperat.

Ser ut som yngre utgave av x kona.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...