Kålrota Skrevet 27. februar #341 Del Skrevet 27. februar Iia skrev (13 minutter siden): Hun kan vel ha helt reelle vansker med psykisk helse for alt vi vet? Alle kan få det. Ja, og uansett hvor alvorlig eller ikke er det jo fælt for den det gjelder. Vi kan ikke både kritisere influensere for å være overfladiske, samtidig som de får pepper for å ikke ha det ille nok. Det vet vi ingenting om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 27. februar #342 Del Skrevet 27. februar Iia skrev (1 time siden): Hun kan vel ha helt reelle vansker med psykisk helse for alt vi vet? Alle kan få det. Helt enig. Selv om man lever et liv tilsynelatende uten så mye "stress" så kan hun jo ha utfordringer vi ikke vet noe om, eller opplevd noe en eller annen gang som hun trenger å prosessere. Synes det er fint at hun da oppsøker psykolog og gjør tiltak for å føle seg bedre å få strategier og hjelp. Nei - mange har ikke råd til det, og det er lange ventelister, men det er jo ikke hennes skyld. Hadde gått til psykolog og ryddet opp i en del traumer fra barndommen osv. selv hvis jeg hadde hatt råd. Mye man kan kritisere henne før , men akkurat å oppsøke psykolog , fordi det i andres hode , ikke kan være noe som helst hun sliter med - siden hun lever et liv som fremstilles som materialistisk og enkelt , synes jeg er unødvendig å kritisere. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 27. februar #343 Del Skrevet 27. februar (endret) Iia skrev (2 timer siden): Hun kan vel ha helt reelle vansker med psykisk helse for alt vi vet? Alle kan få det. Absolutt, og de kan bli verre når hun ikke har noe vettugt/meningsfylt å bedrive dagene med. Får mye tid til å dyrke angst/stress/tankekjør osv.. Endret 27. februar av Tiara07 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 27. februar #344 Del Skrevet 27. februar Hvorfor drar man til Alpene med skadet bein? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar #345 Del Skrevet 27. februar LoveMoschino skrev (49 minutter siden): Hvorfor drar man til Alpene med skadet bein? Godt spørsmål! Han greide ikke løfte sin egen bagasje engang. Men sikkert fordi Louise vil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. februar #346 Del Skrevet 27. februar Har David skadet beinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 2. mars #347 Del Skrevet 2. mars Ikke rart det blir mye bagasje når man har med to forskjellige skiantrekk for to dager i Alpene. 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 2. mars #348 Del Skrevet 2. mars LoveMoschino skrev (På 27.2.2025 den 17.25): Hvorfor drar man til Alpene med skadet bein? Fordi han er en vandrende bank som betaler alt hun vil, så da er han vel med for å dra kredittkortet... 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 3. mars #349 Del Skrevet 3. mars (endret) Jeg synes det er trist at Davids barn ikke lenger føler seg velkomne hos faren sin etter at hun flyttet inn, noe de forteller i serien. Det var ikke sånn med den forrige, men hun var jo oppriktig glad i ham – uten divanykker. I den ene episoden når David og Louise skal på ferie, sørger hun for å vaske og rydde, nesten som for å markere territoriet sitt – i den stuen, som hun har gjort krav på som sin egen. Etter å ha vært sammen med David i bare tre måneder! Det er tydelig en måte å hindre sønnen i å bruke den mens de er borte. Han har selv nevnte dette, om enn litt indirekte, og jeg må si meg enig i at det er rart. De barna hans er søte og greie – og kanskje litt naive. Endret 3. mars av millak 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 3. mars #350 Del Skrevet 3. mars millak skrev (3 timer siden): Jeg synes det er trist at Davids barn ikke lenger føler seg velkomne hos faren sin etter at hun flyttet inn, noe de forteller i serien. Det var ikke sånn med den forrige, men hun var jo oppriktig glad i ham – uten divanykker. I den ene episoden når David og Louise skal på ferie, sørger hun for å vaske og rydde, nesten som for å markere territoriet sitt – i den stuen, som hun har gjort krav på som sin egen. Etter å ha vært sammen med David i bare tre måneder! Det er tydelig en måte å hindre sønnen i å bruke den mens de er borte. Han har selv nevnte dette, om enn litt indirekte, og jeg må si meg enig i at det er rart. De barna hans er søte og greie – og kanskje litt naive. Det er et veldig rødt flagg iallefall, synd han ikke ser det selv. Hun har overtatt ALT. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. mars #351 Del Skrevet 3. mars millak skrev (3 timer siden): Jeg synes det er trist at Davids barn ikke lenger føler seg velkomne hos faren sin etter at hun flyttet inn, noe de forteller i serien. Det var ikke sånn med den forrige, men hun var jo oppriktig glad i ham – uten divanykker. I den ene episoden når David og Louise skal på ferie, sørger hun for å vaske og rydde, nesten som for å markere territoriet sitt – i den stuen, som hun har gjort krav på som sin egen. Etter å ha vært sammen med David i bare tre måneder! Det er tydelig en måte å hindre sønnen i å bruke den mens de er borte. Han har selv nevnte dette, om enn litt indirekte, og jeg må si meg enig i at det er rart. De barna hans er søte og greie – og kanskje litt naive. Hun har vel litt ocd og støv på hjernen, og er avhengig av at det til enhver til er rent og pent. Hun er vel vant med partnere som ikke sier noe på det og som lever etter mottoet: "Happy wife, happy life". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 3. mars #352 Del Skrevet 3. mars Tough cookie skrev (1 minutt siden): Hun har vel litt ocd og støv på hjernen, og er avhengig av at det til enhver til er rent og pent. Hun er vel vant med partnere som ikke sier noe på det og som lever etter mottoet: "Happy wife, happy life". Ja, hun vil ikke «dele» stua med barna hans eller noen andre. Ingen fising eller øl-sipping i den hvite sofaen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 3. mars #353 Del Skrevet 3. mars Carabilla skrev (17 minutter siden): Det er et veldig rødt flagg iallefall, synd han ikke ser det selv. Hun har overtatt ALT. Ja, det endte jo med at han ikke fikk bestemme hvordan det skulle se ut i hans «egen» stue en gang. Der kontrollerte hun også hvordan han fikk ha interiøret selvom han var grei å ga henne fritt handlingsrom i den ene. Han har jo to stuer i boligen. Spesielt gjort av henne med tanke på at begge stuene egentlig er hans og at hun ikke betaler en krone. Hun virker ganske overkjørende og hensynsløs. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 3. mars #354 Del Skrevet 3. mars (endret) Husker hvordan hun hersjet med Riise også...først nå har han kommet seg på beina igjen fysisk og psykisk...skal ikke sette diagnoser, men hun har skremmende mange narsessistiske trekk og det ender ofte dårlig med den andre part i en sånn relasjon. Man mister seg selv og mange viktig relasjoner blir ødelagt, ikke minst økonomisk ruinert og sugd tom til beinet. Man forstår det ikke før det er for sent, Man sitter igjen som et vrak... Får bare håpe David kommer seg ut av dette med helsa i behold. Endret 3. mars av Carabilla 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 3. mars #355 Del Skrevet 3. mars (endret) Carabilla skrev (3 timer siden): Husker hvordan hun hersjet med Riise også...først nå har han kommet seg på beina igjen fysisk og psykisk...skal ikke sette diagnoser, men hun har skremmende mange narsessistiske trekk og det ender ofte dårlig med den andre part i en sånn relasjon. Man mister seg selv og mange viktig relasjoner blir ødelagt, ikke minst økonomisk ruinert og sugd tom til beinet. Man forstår det ikke før det er for sent, Man sitter igjen som et vrak... Får bare håpe David kommer seg ut av dette med helsa i behold. Ja, vi tenker likt her. Endret 3. mars av millak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. mars #356 Del Skrevet 3. mars Carabilla skrev (3 timer siden): Husker hvordan hun hersjet med Riise også...først nå har han kommet seg på beina igjen fysisk og psykisk...skal ikke sette diagnoser, men hun har skremmende mange narsessistiske trekk og det ender ofte dårlig med den andre part i en sånn relasjon. Man mister seg selv og mange viktig relasjoner blir ødelagt, ikke minst økonomisk ruinert og sugd tom til beinet. Man forstår det ikke før det er for sent, Man sitter igjen som et vrak... Får bare håpe David kommer seg ut av dette med helsa i behold. Enig, John Arne er jo egentlig en sånn fin fyr. Han fortjente bedre. Jeg har fulgt med på 16 ukers helvete. Der fremstår han som veldig omtenksom og sympatisk. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 3. mars #357 Del Skrevet 3. mars Carabilla skrev (3 timer siden): Husker hvordan hun hersjet med Riise også...først nå har han kommet seg på beina igjen fysisk og psykisk...skal ikke sette diagnoser, men hun har skremmende mange narsessistiske trekk og det ender ofte dårlig med den andre part i en sånn relasjon. Man mister seg selv og mange viktig relasjoner blir ødelagt, ikke minst økonomisk ruinert og sugd tom til beinet. Man forstår det ikke før det er for sent, Man sitter igjen som et vrak... Får bare håpe David kommer seg ut av dette med helsa i behold. David virker dødssliten. Ser helt gåen ut. Så på snap fra alpene å. Men om det er alkohol/andre ting vet jeg ikke. Men han prøvde å unngå å vise seg uten solbriller. Og det ene bilde han var m på, så han ut som et vrak. De er mye fra hverandre i helgene også. En helg hver på hytta. Noe er det hvertfall 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 3. mars #358 Del Skrevet 3. mars Synes man skal være forsiktig med å nevne personlighetsforstyrrelser, det har man ikke noe grunnlag for. Men LA har vært på Luksusfellen med JAR, og det er lett å tenke at dette her kan da ikke gå…så utrolig mye penger som brukes. Ikke mange som kjøper seg splitter ny hytte for så å prioritere oppussing overalt hjemme, nye biler og sus og dus i St Moritz. Og generelt høy levestandard. Jeg vil påstå at det var LAR som kjørte JAR på Luksusfellen med sitt avsindige forbruk. Å kommentere forholdet til voksne barn er vanskelig. Voksne barn kan ikke forvente at barndomshjemmet (noe leiligheten forøvrig vel ikke er) skal stå der klart for dem når de er voksne og har etablert seg selv, men de skal selvsagt føle seg velkommen. A har etablert seg med samboer, mens den voksne pappagutten ikke har flyttet ut ennå. Klart krevende at LAR kommer flyttende inn med en 5åring og setter sitt preg på leilighet og livet forøvrig. Jeg er mest avventende til om dette vil gå som med JAR. Håper D er klok nok til å se akkurat det. Men er i tvil. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. mars #359 Del Skrevet 3. mars millak skrev (6 timer siden): Ja, det endte jo med at han ikke fikk bestemme hvordan det skulle se ut i hans «egen» stue en gang. Der kontrollerte hun også hvordan han fikk ha interiøret selvom han var grei å ga henne fritt handlingsrom i den ene. Han har jo to stuer i boligen. Spesielt gjort av henne med tanke på at begge stuene egentlig er hans og at hun ikke betaler en krone. Hun virker ganske overkjørende og Har hun ikke kjøpt seg litt inn i Davids bolig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 3. mars #360 Del Skrevet 3. mars Friluftsdame skrev (2 timer siden): Men LA har vært på Luksusfellen med JAR, og det er lett å tenke at dette her kan da ikke gå…så utrolig mye penger som brukes. Ikke mange som kjøper seg splitter ny hytte for så å prioritere oppussing overalt hjemme, nye biler og sus og dus i St Moritz. Og generelt høy levestandard. Jeg vil påstå at det var LAR som kjørte JAR på Luksusfellen med sitt avsindige forbruk. Saksopplysning: De var med på "I lomma på Silje", ikke Luksusfellen: https://www.vg.no/rampelys/i/pL5l1G/john-arne-riise-aapen-om-sitt-private-forbruk-jeg-har-ikke-brydd-meg-om-penger Konseptene likner hverandre litt, i og med at man bretter ut økonomien sin og får råd om hvor det kan spares. Men situasjonen er jo i utgangspunktet helt annerledes enn for Luksusfelle-deltakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå