Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Jolanda

Anbefalte innlegg

Iia skrev (3 timer siden):

Ok. Ser nesten ut som hun har fettsuget ansiktet også, men det gjør man kanskje ikke. 

Det er visst en trend å fjerne fett i ansiktet slik at man blir litt innhul, men vet ikke om hun har gjort det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (8 minutter siden):

Det er visst en trend å fjerne fett i ansiktet slik at man blir litt innhul, men vet ikke om hun har gjort det.

Hun ser jo litt stiv ut, lite mimikk. Om det er mangel på fett eller påfyll av diverse vet jeg ikke, men kanskje begge deler 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 9.2.2025 den 13.45):

Her tror jeg det bare er alder og fett% som utgjør forskjellen. Ganske mange år og kg siden bildet. Alle mister fylde i kinn etc med alder. Og det er fort 10 kilos forskjell siden den gang. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentemamma88 skrev (22 timer siden):

Her tror jeg det bare er alder og fett% som utgjør forskjellen. Ganske mange år og kg siden bildet. Alle mister fylde i kinn etc med alder. Og det er fort 10 kilos forskjell siden den gang. 

Jeg tror hun har tatt en nese operasjon, det er nesen som er mye smalere og kan gi illusjon at det er ansiktet som er så mye slankere. Mulig det er begge deler også mindre fett i ansiktet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det enten var i tråden her eller hos David hvor det ble etterlyst bilder fra tidligere tider - så fant jeg et bilde av Louise fra han som alltid fotograferte glamourmodellene i sin tid …. 

IMG_0388.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 11.2.2025 den 21.03):

Om det enten var i tråden her eller hos David hvor det ble etterlyst bilder fra tidligere tider - så fant jeg et bilde av Louise fra han som alltid fotograferte glamourmodellene i sin tid …. 

IMG_0388.jpeg

Er dette LAR?!?!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2000 tallet ringte og vil ha tilbake hentesveisen sin. 

Endret av Poly
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baldrian skrev (På 9.2.2025 den 10.52):

Ifølge denne artikkelen (mulig den er på DB+), har hun gått medielinja på privat vgs og på makeup-kurs hos Tone Lise-akademiet:

https://www.dagbladet.no/tema/etter-sjokkbruddet-roper-ny-hemmelighet/81148746

Lol. « utdanning» … 

hun var foressten mye penere før 

synd hun aldri kommer til å se ut som hun gjorde før

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (På 12.2.2025 den 21.50):

Er dette LAR?!?!

Ser ikke en eneste likhet jeg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 11.2.2025 den 21.03):

IMG_0388.jpeg

Det der var mye Vi Menn-vibes. Eller er jeg helt på jordet?

Du har Vi Menn lavest på rangstigen og så kommer Playboy øverst?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en episode som var ekstra pinlig der Louise Angelika ber dattera til David å sende bilde av en Prada veske til han for å prøve å få han til å betale veske til henne selv, men brukte dattera til å gjøre det. Ble flau av å se på for det var jo så tydelig hva hun egt prøvde på.  😅🤭

Han lot seg ikke manipulere av det da og svarte de med misnøye. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hun dukket opp på utforsk og hva ser jeg? At hun står og skjærer brød😳 Hun tjener penger på dette. Nå må snap skjerpe seg. Være litt mer selektive på hvem og hva de drar inn i programmet sitt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (4 timer siden):

Hun dukket opp på utforsk og hva ser jeg? At hun står og skjærer brød😳 Hun tjener penger på dette. Nå må snap skjerpe seg. Være litt mer selektive på hvem og hva de drar inn i programmet sitt. 

Utforsk er vel snart historie på snap og godt er det

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt veggen av å shoppe, se på andre pusse opp leiligheten sin og dra på egenpleie hos frisør,hudpleie ect...ja ja forskjell på folk kan man si🤣🤣

Hva skjer med hentesveisen?

Endret av Carabilla
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carabilla skrev (2 timer siden):

Møtt veggen av å shoppe, se på andre pusse opp leiligheten sin og dra på egenpleie hos frisør,hudpleie ect...ja ja forskjell på folk kan man si🤣🤣

"Det er masse spennende som skjer framover." Det er sikkert ikke mye som skal til når man bruker så mye tid på seg selv og på å se maling tørke..

Ang. hentesveisen, så lurer jeg akkurat på det samme. Ser helt merkelig ut, men ser Caroline Berg Eriksen også holder på med litt av det samme. :D 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (10 timer siden):

Har hun møtt veggen? For liten leilighet da kanskje for hun kan vel ikke møte veggen for at hun er overarbeidet. Men om hun virkelig har møtt veggen så er det jo trist, men jeg mistenker at det begrepet blir slengt ut i hytt og pine…. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal harsellere med mental helse, men denne tar kaka: https://www.seher.no/kjendis/oppsokte-psykolog-folte-meg-ustabil/82740579

• Det har ikke skjedd så mye, men hun har hatt så mye i hodet som har kvernet. 
  • Hun har innsett at det er mentalt hun sliter, og har oppsøkt psykolog
  • Hun føler seg mye bedre etter få dager og mener flere burde benytte seg av muligheten til å gå til psykolog
  • Har tatt seg timeout på hytten
  • Har delt om dette i videoer på Snap (💰)
  • Og skal SELVSAGT) dele mer om dette seinere (🤑)

Ja, hva skal man skal man si…

• Det står mennesker med alvorlige psykiske problemer i kø for å få hjelp i Helsevesenet vårt
  • Å oppsøke privat psykologtilbud er noe de fleste ikke har råd til
  • Sliter man alvorlig selger man det ikke på Snap, for å si det sånn..

Dette føyer seg inn i rekken av dum dummere fra den kanten. Men en ting forstår jeg: Mye som kverner i hodet kalles tankekjør. At dette har oppstått i situasjonen hun har hatt, er kanskje ikke så rart. Skal ha, skal ha - må pusse opp alt og kjøpe kjøpe. Ny hytte? Jepp, men hvilke outfits trenger vi da for å synes i bakken og sosialt? Amundsen sa du? Selvsagt. Og hvilket innbo skal vi ha? Hvilke farger? Og ups: Vi pusser opp leiligheten hjemme i samme slengen. Ikke rart det blir tankekjør🤯

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan vel ha helt reelle vansker med psykisk helse for alt vi vet? Alle kan få det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...