Gå til innhold

Hvilken julebrus er best?


Ms. Croft

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen er fra forskjellige kanter i landet, så hvert år når det nærmer seg jul har vi heftige diskusjoner.

Hvilken julebrus er best?

Skal den være rød eller brun?

Hva syns dere?

Jeg har foreløpig oppdaget disse:

CB julebrus

Hamar\Lillehammer

Grans

Dahls

Flere forslag?

Nå er det bare en uke til det braker løs med kalendere!! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan

Hamar/Lillehammer smakte jeg for første gang i jula i fjor, den er bare beeest!! Dessverre så er den ikke å få tak i her :tristbla: MEN, jeg må bare få si at den VÆRSTE julebrusen er Simba, fyttirakkærn for no skvip. Smakte som en dårlig blanda fjortisdrink!! :kvalm: (No affence fjortiser ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig julebrus skal være rød. Rødt er jo julefarge. Grans røde er den beste. Men Hamar og Lillehammers brune julebrus er også god. Ringnes har en rød jeg ikke liker og så har du Coca Cola's sukkerfrie julebrus (Simba), den liker jeg heller ikke. Tror Coop har en rød også, men den har jeg aldri smakt siden vi aldri handler på Coop-butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trio sin oransje julebrus. Ingen over og ingen ved siden. Det er den eneste julebrusen som duger :)

Den har jeg aldri sett. Hvor får man kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_magika_*

e.c.dahls er best!

de røde jeg har smakt, smaker akkurat som eventyrbrus,

og de er jo i butikken året rundt.dessuten kan de ikke

måle seg med e.c.dahls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt noen julebruser i år, men synes å huske at vi fant ut at Husets julebrus var best ifjor... Eller så er det mye dårlig julebrus ute og går ... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, jeg må bare få si at den VÆRSTE julebrusen er Simba, fyttirakkærn for no skvip. Smakte som en dårlig blanda fjortisdrink!! :kvalm: (No affence fjortiser ;) )

Ja den er grusom. Fatter ikke hva de som lager den har tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg aldri sett. Hvor får man kjøpt den?

Ikke i Oslo tror jeg. Søster'n måtte kjøpe med seg sist hun var hjemme, hadde ikke sett det noe sted.

De fleste litt store butikker i vestfold har. Trio ligger i Skien så det er nok mye i området der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.C Dahls julebrus er best.

:Nikke:

Prøver å holde meg til den 1. desember med å kjøpe julebrus, men det er jammen ikke lett. For E.C Dahls sin er bare nammenamm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulltopp

Dahls smaker helt ordinær champagnebrus, og Trio smaker helt ordinær appelsinbrus. Simba og Grans ville jeg ikke servert en hund engang. *savne Mack*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

e.c.dahls er best!

de røde jeg har smakt, smaker  akkurat som eventyrbrus,

og de er jo i butikken året rundt.dessuten kan de ikke

måle seg med e.c.dahls!

Vel, Dahls smaker akkurat som champagnebrus, og det får man også hele resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det før? Jeg har sagt det før! CB!!! Ingen over, ingen ved siden av! Men den skal ikke drikkes før i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...