AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #61 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg vet det høres veldig rart ut, det er derfor jeg ikke forteller det til noen i virkeligheten. De ville fått sjokk, men noen vet faktisk at jeg har vært litt i psykiatrien. Ingen snakker om det. Det er helt tabu å snakke om i mine kretser😊 Jeg har ikke fortalt noen om mine barns diagnoser heller. Sånne ting snakkes ikke om det heller. Noen har visst det en gang, men ingen nevner det. Anonymkode: 80458...c69 Beklager men jeg kjøpte fortsatt ikke historien og hvertfall ikke når du fortsetter å smøre på å smøre på. Jeg har selv vært i psykiatrien i 34 år og ja jeg har opplevd mye syk/merkelig/ oppsiktsvekkende/kritikkverdig og si siden jeg har vært såpass mye psykiatrien har jeg møtt ganske mange behandlere, vært gjennom ganske mange utredninger tenkte og aldri opplevd noe i nærheten av det du beskriver. Anonymkode: 0d4c7...619
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå