Gå til innhold

Diagnose verden


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg vet det høres veldig rart ut, det er derfor jeg ikke forteller det til noen i virkeligheten. De ville fått sjokk, men noen vet faktisk at jeg har vært litt i psykiatrien. Ingen snakker om det. Det er helt tabu å snakke om i mine kretser😊 Jeg har ikke fortalt noen om mine barns diagnoser heller. Sånne ting snakkes ikke om det heller. Noen har visst det en gang, men ingen nevner det.

Anonymkode: 80458...c69

Beklager men jeg kjøpte fortsatt ikke historien og hvertfall ikke når du fortsetter å smøre på å smøre på.  Jeg har selv vært i psykiatrien i 34 år og ja jeg har opplevd mye syk/merkelig/ oppsiktsvekkende/kritikkverdig og si siden jeg har vært såpass mye psykiatrien har jeg møtt ganske mange behandlere, vært gjennom ganske mange utredninger tenkte og aldri opplevd noe i nærheten av det du beskriver.

Anonymkode: 0d4c7...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...