Gå til innhold

Julebord, - antrekk


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann er invitert på julebord på hans jobb. Jeg kjenner ikke en eneste av de han jobber sammen med, og ikke en eneste av deres ektefeller heller (naturligvis)

Vi er invitert til "julebord på XXX hotell"

Hvordan pokker skal jeg vite hva jeg skal ha på meg???

HJEEEELP !! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er invitert til "julebord på XXX hotell"

Så lenge det er på et hotell så vil jeg tro det er sånn noenlunde pent - dvs. en pen kjole men ikke galla.

Men mannen din kan jo sjekke med noen på jobben hva antrekket er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er på et hotell så vil jeg tro det er sånn noenlunde pent - dvs. en pen kjole men ikke galla.

Men mannen din kan jo sjekke med noen på jobben hva antrekket er.

Han jobber sammen med bare menn........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal skinne i en flott kjole og høye hæler :)                                                  Slik at hans kolleger med fruer kan se hvilken sexbombe din mann har hjemme  ;)

*slår meg på magen og ler* :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med den lille brune, går det?

Fargen spiller jo ingen rolle, så lenge det er en pen kjole ;)

Jeg skal også på julebord på hotell til fredag. Er en kamerat som har invitert meg med. Jobben hans spanderer alt, til og med overnatting, så da kunne jeg nesten ikke si nei.

Jeg har også en liten sort, typisk klassisk kjole....men har tenkt å heller ta den lille røde i år :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen spiller vel forsåvidt ingen rolle. Det jeg egentlig lurte på hva hvilken grad av pynting man kan forvente seg på de andre, altså hvor man skal legge lista.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Fargen spiller vel forsåvidt ingen rolle. Det jeg egentlig lurte på hva hvilken grad av pynting man kan forvente seg på de andre, altså hvor man skal legge lista.............

Den lille "sorte", høye hæler og stilfulle smykker. Og noe til å ha over skuldrene hvis den ikke har lange ermer. Diskret og pen sminke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de andre damene ganske voksne (passert 55) vil jeg tro du får se en del paljettjakker og lange, svarte skjørt eller dressbukser.

Så du kan trygt pynte deg skikkelig. Forslaget til GrønSky høres bra ut.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville også foreslå den lille sorte, med lekre sko, diskre sminke og ordnet hår. Pyntet og classy kan aldri være helt feil til julebord.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem... Jeg tror jeg skal ha lang, svart klassisk kjole m fin utringning og splitt i siden, og en liten svart bolero m bittelitt glitter i utenpå... (orker ikke sånn nakne skuldre og greier)

Diskret sminke og lekre sko gir forhåpentligvis et elegant inntrykk :ler:

Får bare stå sin prøve :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...