Gå til innhold

El. julestjerne av papir


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Jeg tenkte å kjøpe en el. julestjerne til å henge i vinduet. Har sett ganske mange av papir. Men er de brannsikre? Vi hadde en av papir da jeg var liten som mamma kastet etter et par år, fordi hun mente den ikke var brannsikker nok. Derfor er jeg litt skeptisk.

Det blir nok en slik klassisk gullfarget stjerne av metall. Noen som vet hvor de selges? Har ikke sett noen selv enda.

Endret av GrønnSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt som selges av elektrisk utstyr i Norge skal jo være godkjent og nokså sikkert. Men det er viktig å lese bruksanvisningen - står det at produktet ikke skal stå ubevoktet så SKAL det ikke det... Har selv en lyslenke med papirlykter som jeg ikke tør la være på når jeg ikke er hjemme eller jevnlig sjekker rommet den er i, selv om jeg ikke har opplevd at den har blitt skummelt varm eller noe.

Skal du ha en stjerne som lyser hele døgnet bør du kanskje gå for en i metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Takk. :) Jeg kommer nok ikke til å ha stjerna på når jeg er borte, men jeg kommer til å ha den på om natten når jeg sover. (det er jo da det er kosligst at den lyser for forbipasserende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Det blir nok en slik klassisk gullfarget stjerne av metall. Noen som vet hvor de selges? Har ikke sett noen selv enda.

Har sett slike på elektriske forretninger, skeidar og bohus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...