iliah Skrevet 8. desember #3441 Del Skrevet 8. desember Dersom Gjert hadde mistet livsverket sitt så hadde det vært på grunn av egne valg og handlinger, ikke pga. Narve. Det hadde vært bedre dersom Narve hadde sagt at han ikke ønsket å miste sin egen karriere. Det som har hendt nå har gjort at Gjert fortsatt har hatt mulighet til å forsure livene til sine offer takket være Svela og Nordås. Vold er aldri greit, og da hadde det vært helt greit at det fikk alvorlige konsekvenser. Hvordan ellers skal voldsmenn lære? 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 8. desember #3442 Del Skrevet 8. desember Miomino skrev (8 minutter siden): Er det ikke nettopp det du gjør her? Lar spekulasjonene henge i luften. Ikke meg du siterer, men det er uvanlig å tydelig støtte tiltalte i en voldssak. Selvsagt er det kun retten som dømmer, men det å bevisst velge å støtte tiltalte, som jo mest sannsynlig er skyldig, er med på å gjøre det vanskeligere for de som anmelder, og det vil også føre til at enda færre tør å anmelde vold og overgrep i framtiden. Jeg er usikker på om Narve forstår konsekvensene av å velge bort søsknene, og bevisst støtte Gjert. Synes han også har kommet med endel uheldige og unødvendige kommentarer. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 8. desember #3443 Del Skrevet 8. desember Jeg klarer dessverre ikke fri meg fra følelsen av at dette er en nøye oppkontruert forklaring som skal skaffe han sympati, noe han har forstått at han mangler på dette tidspunktet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 8. desember #3444 Del Skrevet 8. desember keops skrev (12 timer siden): Det er også forholdsvis uvanlig av voldsofre å forvente at tiltalte skal ilegges yrkesforbud. Og det lenge før dom er falt eller sak en gang er berammet. Hvis man skal synse om mulige konsekvenser denne saken kan ha, så tror jeg at terskelen for å varsle om korrupsjon og urettferdige forhold på arbeidsplassen ikke blir noe lavere av det vi ser utspille seg her nå Gjert har en annen jobb ved siden av treneryrket. Det er vanlig at tiltalte i voldssaker ikke får fortsette som trener, spesielt dersom vedkommende er i kontakt med de som har anmeldt han. Selvsagt er det viktig å beskytte eventuelle ofre, også før en dom. Tenker du ikke på ofrene i saker som dette? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3445 Del Skrevet 8. desember (endret) Tartufo skrev (16 minutter siden): Gjert har en annen jobb ved siden av treneryrket. Det er vanlig at tiltalte i voldssaker ikke får fortsette som trener, spesielt dersom vedkommende er i kontakt med de som har anmeldt han. Selvsagt er det viktig å beskytte eventuelle ofre, også før en dom. Tenker du ikke på ofrene i saker som dette? Jo, jeg tenker absolutt på de potensielle ofrene i denne, og andre voldssaker. Datteren til Ingebrigtsen har etter hva vi får vite blitt ivaretatt av andre enn foreldrene sine, på det vi må anta er en god måte. Den andre som er involvert som fornærmet i den forestående rettsaken er Jakob. Jeg greier ikke forstår at hans velvære skal være truet av at Narve GN og Per Svela lar seg trene av Gjert. Vi får huske på at han bor omtrent på plena til Gjert i hverdagen. Da bør han greie å fungere på idrettsstevner selv om noen konkurrenter trenes av hans far. Ingebrigtsen-brødrene er nå voksne menn, familiefedre alle sammen. Da forventes det vel mer enn hva man forventer av "barn", som jeg ser mange kalle dem. Ingen av brødrene trenger å forholde seg nært til, eller omgås sin far. De trenger bare å tåle at han trener noen andre enn dem. Endret 8. desember av keops 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 8. desember #3446 Del Skrevet 8. desember keops skrev (1 time siden): Jo, jeg tenker absolutt på de potensielle ofrene i denne, og andre voldssaker. Datteren til Ingebrigtsen har etter hva vi får vite blitt ivaretatt av andre enn foreldrene sine, på det vi må anta er en god måte. Den andre som er involvert som fornærmet i den forestående rettsaken er Jakob. Jeg greier ikke forstår at hans velvære skal være truet av at Narve GN og Per Svela lar seg trene av Gjert. Vi får huske på at han bor omtrent på plena til Gjert i hverdagen. Da bør han greie å fungere på idrettsstevner selv om noen konkurrenter trenes av hans far. Ingebrigtsen-brødrene er nå voksne menn, familiefedre alle sammen. Da forventes det vel mer enn hva man forventer av "barn", som jeg ser mange kalle dem. Ingen av brødrene trenger å forholde seg nært til, eller omgås sin far. De trenger bare å tåle at han trener noen andre enn dem. Det er ikke sikkert at de trenger å tåle. Dersom Gjert blir dømt kan de søke om både besøk- og kontaktforbud. Dersom du ikke forstår hvorfor voldsutsatte skal ha friheten til å slippe å møte på voldsmennene sine, så vet jeg egentlig ikke hva mer jeg skal si til deg. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3447 Del Skrevet 8. desember (endret) iliah skrev (23 minutter siden): Det er ikke sikkert at de trenger å tåle. Dersom Gjert blir dømt kan de søke om både besøk- og kontaktforbud. Dersom du ikke forstår hvorfor voldsutsatte skal ha friheten til å slippe å møte på voldsmennene sine, så vet jeg egentlig ikke hva mer jeg skal si til deg. Jeg vet heller ikke hvordan jeg kan få kommunisert at jeg ikke mener voldsutsatte skal tvinges til å møte sine voldsmenn, sånn at du forstår det Nå bor Jakob, det påståtte voldsoffer foreløpig, i umiddelbar nærhet til sine foreldre. Tenker du de skal tvangsflyttes til en annen del av landet da? Sånn at Jakob skal få ha nabolaget for seg selv? Eller tenker du Jakob har så dårlig dømmekraft at han ikke forstår sitt eget beste, ettersom han velger å bo i et område han må påregne å treffe både mor og far? Eller er det sånn at det kun er i konkurranse-situasjon han ikke greier å møte de som trenes av hans far? Endret 8. desember av keops 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 8. desember #3448 Del Skrevet 8. desember Tiara07 skrev (15 timer siden): Alt dette er greit, men ikke nok til at DU og mange andre som ikke har full kjennskap til saken annet enn rykter og uttalelser fra én side, skal forhåndsdømme! Forstår ikke du hvor skadelig forhåndsdømming kan være, og konsekvensene av dette??? Hvorfor ikke la rettsapparatet ta avgjørelsene? Hvorfor MÅ sånne som deg slenge/henge ut folk fordi DU mener/synes, VIL synes at osv? Tenk om det var en av dine som ble forhåndsdømt? Du synes det er greit, eller? Det er lov å opptre som voksne - også her inne! Jeg holder på ingen måte med Gjert, men synes at det er urettferdig at folk skal forhåndsdømme ut fra det de leser i medier! Det er sykt, faktisk, at folk ikke klarer å reflektere mer over egen oppførsel enn dette! Forhåndsdømming er det også når man velger å ta Gjert sin side og anklage sønnene for å være både det ene og det andre som utsetter Gjert for dette bare så det er sagt. Skal man være upartisk så bør man overhodet ikke skrive annet enn «vi vet ikke noe, retten må avgjøre». jeg er nok ikke upartisk, jeg tenker at når en voksen mann reagerer på en beskjed om en hendelse mellom far og lillesøster gjør at han tar meg seg balltreet og henter lillesøster hjem til seg, da er det en historie og dynamikk i den familien som ikke er sunn, enkelt og greit. Og hvorfor Narve og Svela har valgt Gjert fordi de fryktet han ville miste alt hvis ikke klarer jeg ikke helt å forstå. Alt som ble sagt fra brødrene da de droppet Gjert som trener var at de ville han heller skulle bruke tid på farsrollen. Som Gjert valgte bort, for å være trener for Narve og Gjert. Så om noe har de jo bidratt til mer konflikt og større avstand til brødrene. Og underforstått sier de at trenerrollen var SÅ viktig del av Gjert sin identitet. Som strider mot det han selv var sagt - at han var trener for guttene sin skyld, ikke for egen skyld. Synes forresten også det var dumt at Narve trakk seg fra EM fordi Fillip ble tatt ut og ikke Svela. At Narve trakk seg gjorde at Norge stilte dårligere som lag. Og Fillip ble nr to av nordmennene, som viser at han hadde noe der å gjøre - han var bedre enn de andre som ble tatt ut . Likevel ble det framstilt som om uttaket av Fillip var kameraderi og korrupsjon. Man spiller på konflikten og lager en historie om at brødrene styrer idrettsforbundet. De burde virkelig slutte med det. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 8. desember #3449 Del Skrevet 8. desember Han er da ikke dømt for noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 8. desember #3450 Del Skrevet 8. desember keops skrev (14 timer siden): Det er også forholdsvis uvanlig av voldsofre å forvente at tiltalte skal ilegges yrkesforbud. Og det lenge før dom er falt eller sak en gang er berammet. Hvis man skal synse om mulige konsekvenser denne saken kan ha, så tror jeg at terskelen for å varsle om korrupsjon og urettferdige forhold på arbeidsplassen ikke blir noe lavere av det vi ser utspille seg her nå Gjert er ikke trener, han har hele tiden hatt en helt annen jobb. Trenerrolllen er en bijobb, ikke det han livnærer seg av. Han har hele tiden sagt han er trener for ungene skyld. Først i ettertid har det blitt tydelig at det å være trener i seg selv var viktigere enn hvem han trener. Og viktigere enn forholdet til 5 av 7 unger. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 8. desember #3451 Del Skrevet 8. desember (endret) keops skrev (33 minutter siden): Jeg vet heller ikke hvordan jeg kan få kommunisert at jeg ikke mener voldsutsatte skal tvinges til å møte sine voldsmenn, sånn at du forstår det Nå bor Jakob, det påståtte voldsoffer foreløpig, i umiddelbar nærhet til sine foreldre. Tenker du de skal tvangsflyttes til en annen del av landet da? Sånn at Jakob skal få ha nabolaget for seg selv? Eller tenker du Jakob har så dårlig dømmekraft at han ikke forstår sitt eget beste, ettersom han velger å bo i et område han må påregne å treffe både mor og far? Eller er det sånn at det kun er i konkurranse-situasjon han ikke greier å møte de som trenes av hans far? Godt, da er vi enige da. Når det gjelder besøks- og kontaktforbud så handler det ikke om å bo i samme nabolag, men at Gjert ikke kan oppsøke eller være på eiendommen til de han eventuelt blir dømt for vold mot. At Gjert trener konkurrentene til Ingebrigtsen-brødrene kan dessverre bli en ypperlig mulighet for han til å fortsette å blande seg inn i sportsmiljøet og indirekte påvirke sønnene sine. Hvem vet egentlig om det er Svela og Nordås som hadde idéen bak beskyldningene om at ledelsen er korrupt og alt det andre mediaoppstyret? Kan det være ord fra Gjert som av og til plantes i media via utøverne han selv trener og er mye sammen med? Er Svela og Nordås bevisste på hvor enkelt det er å bli manipulerte i en sånn sak? Det er en fæl og komplisert situasjon, men når et menneske viser narsissistiske tendenser som Gjert har gjort, så vil det uunngåelig få reaksjoner fra omverden om hva som er etisk riktig av han å gjøre videre. Synd at Narve ikke bare holder seg til å snakke om sporten, da hadde mye vært løst. Han har jo ufrivillig blitt dratt inn i en familiekonflikt, og så fortsetter han frivillig å snakke om det. Fra mitt ståsted så fremstår han som en "flying monkey" for Gjert akkurat nå. Endret 8. desember av iliah 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 8. desember #3452 Del Skrevet 8. desember keops skrev (41 minutter siden): Jeg vet heller ikke hvordan jeg kan få kommunisert at jeg ikke mener voldsutsatte skal tvinges til å møte sine voldsmenn, sånn at du forstår det Nå bor Jakob, det påståtte voldsoffer foreløpig, i umiddelbar nærhet til sine foreldre. Tenker du de skal tvangsflyttes til en annen del av landet da? Sånn at Jakob skal få ha nabolaget for seg selv? Eller tenker du Jakob har så dårlig dømmekraft at han ikke forstår sitt eget beste, ettersom han velger å bo i et område han må påregne å treffe både mor og far? Eller er det sånn at det kun er i konkurranse-situasjon han ikke greier å møte de som trenes av hans far? Så du tenker at Jacob skal tvinges til å flytte ut av det nabolaget han har vokst opp i og sikkert har venner og annen familie som bor, fordi faren bor der (de bor vel også mye i Spania). Jeg vil anta at det er mye lettere å unngå faren der han bor, enn på det lille området et idrettsarrangement foregår. Og mye mer forstyrrende å treffe faren i en situasjon han skal være konsentrert å yte maks, enn på matbutikken på Lura. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3453 Del Skrevet 8. desember HSV50 skrev (12 minutter siden): Gjert er ikke trener, han har hele tiden hatt en helt annen jobb. Trenerrolllen er en bijobb, ikke det han livnærer seg av. Han har hele tiden sagt han er trener for ungene skyld. Først i ettertid har det blitt tydelig at det å være trener i seg selv var viktigere enn hvem han trener. Og viktigere enn forholdet til 5 av 7 unger. Nå er jo situasjonen i dag at de fleste av Gjert sine barn er voksne. Det er jo disse voksne sønnene som har avsluttet samarbeidet med sin far. Nå er jo ikke faren deres en vanlig pappa-trener, resultatene taler sitt tydelige språk. Jeg synes ikke det er rart at når man har en sånn kapasitet på området, ønsker å fortsette å være trener. Sønnene gikk selv ut å sa at de ønsket at Gjert skulle være bare far for dem, og ikke trener. I ettertid virker det som det ville ha vært riktigere av dem å si at de ønsker at Gjert skal slutte å være trener, og at de ønsker heller ikke å ha ham i livene sine. Ettersom de mener seg utsatt for mishandling over en tiårsperiode så er det vel.heller deres ønske om å ha Gjert som farsfigur som virker underlig. Nå skal saken opp i retten, så får vi se 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3454 Del Skrevet 8. desember iliah skrev (19 minutter siden): Godt, da er vi enige da. Når det gjelder besøks- og kontaktforbud så handler det ikke om å bo i samme nabolag, men at Gjert ikke kan oppsøke eller være på eiendommen til de han eventuelt blir dømt for vold mot. At Gjert trener konkurrentene til Ingebrigtsen-brødrene kan dessverre bli en ypperlig mulighet for han til å fortsette å blande seg inn i sportsmiljøet og indirekte påvirke sønnene sine. Hvem vet egentlig om det er Svela og Nordås som hadde idéen bak beskyldningene om at ledelsen er korrupt og alt det andre mediaoppstyret? Kan det være ord fra Gjert som av og til plantes i media via utøverne han selv trener og er mye sammen med? Er Svela og Nordås bevisste på hvor enkelt det er å bli manipulerte i en sånn sak? Det er en fæl og komplisert situasjon, men når et menneske viser narsissistiske tendenser som Gjert har gjort, så vil det uunngåelig få reaksjoner fra omverden om hva som er etisk riktig av han å gjøre videre. Synd at Narve ikke bare holder seg til å snakke om sporten, da hadde mye vært løst. Han har jo ufrivillig blitt dratt inn i en familiekonflikt, og så fortsetter han frivillig å snakke om det. Fra mitt ståsted så fremstår han som en "flying monkey" for Gjert akkurat nå. Man kan se på at Gjert trener Svela og Nordås på den måten du gjør, at han blander seg inn i ting. Eller vi kan se det på den enkleste måten: han fortsetter å trene Svela og Nordås som han har gjort i mange år. Dette fordi samarbeidet fungerer bra og resultatene forbedres kontinuerlig. Det er en komplisert situasjon, hvem som er flying monkey for hvem er vel ikke så lett å få øye på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3455 Del Skrevet 8. desember HSV50 skrev (6 minutter siden): Så du tenker at Jacob skal tvinges til å flytte ut av det nabolaget han har vokst opp i og sikkert har venner og annen familie som bor, fordi faren bor der (de bor vel også mye i Spania). Jeg vil anta at det er mye lettere å unngå faren der han bor, enn på det lille området et idrettsarrangement foregår. Og mye mer forstyrrende å treffe faren i en situasjon han skal være konsentrert å yte maks, enn på matbutikken på Lura. Nei, jeg synes i utgangspunktet at ingen skal tvinges til å flytte fra den plassen de ønsker å bo. Jeg regner med at Jakob trives, og føler seg trygg i dette nabolaget ettersom han velger å bygge hus der . Virker som Gjert bor mye i Spania ja, så det er kanskje ikke brennende aktuelt med kontaktforbud, kan se ut som at foreldrene holder seg på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 8. desember #3456 Del Skrevet 8. desember keops skrev (Akkurat nå): Man kan se på at Gjert trener Svela og Nordås på den måten du gjør, at han blander seg inn i ting. Eller vi kan se det på den enkleste måten: han fortsetter å trene Svela og Nordås som han har gjort i mange år. Dette fordi samarbeidet fungerer bra og resultatene forbedres kontinuerlig. Det er en komplisert situasjon, hvem som er flying monkey for hvem er vel ikke så lett å få øye på. Det blir jo fra mitt synspunkt ekstremt lett å få øye på når toppidrettsutøvere ikke snakker mest om sporten, men om familieforhold og hvem de støtter og ikke. Her mener jeg at journalistene også må ta ansvar fremover. Greit at denne saken selger, men når skal man slutte å grave i det? Hadde Nordås og Svela utelukkende snakket om sporten og holdt seg til det, så tror jeg betraktelig færre hadde reagert på hvem Gjert trente. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3457 Del Skrevet 8. desember (endret) iliah skrev (4 minutter siden): Det blir jo fra mitt synspunkt ekstremt lett å få øye på når toppidrettsutøvere ikke snakker mest om sporten, men om familieforhold og hvem de støtter og ikke. Her mener jeg at journalistene også må ta ansvar fremover. Greit at denne saken selger, men når skal man slutte å grave i det? Hadde Nordås og Svela utelukkende snakket om sporten og holdt seg til det, så tror jeg betraktelig færre hadde reagert på hvem Gjert trente. Jeg må ha gått glipp av at Svela og Nordås snakker mest om familieforhold. Det er ikke mitt inntrykk. Jeg synes mye av det som kommer frem i media tyder på at Svela og Nordås kan ha rett i sine utsagn om at behandlingen utøverne får av forbundet ikke er rettferdig. Jeg synes det virker som at mange blir blendet av særlig Jakobs resultater og derfor ikke greier å være profesjonelle. Endret 8. desember av keops 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 8. desember #3458 Del Skrevet 8. desember keops skrev (10 minutter siden): Nå er jo situasjonen i dag at de fleste av Gjert sine barn er voksne. Det er jo disse voksne sønnene som har avsluttet samarbeidet med sin far. Nå er jo ikke faren deres en vanlig pappa-trener, resultatene taler sitt tydelige språk. Jeg synes ikke det er rart at når man har en sånn kapasitet på området, ønsker å fortsette å være trener. Sønnene gikk selv ut å sa at de ønsket at Gjert skulle være bare far for dem, og ikke trener. I ettertid virker det som det ville ha vært riktigere av dem å si at de ønsker at Gjert skal slutte å være trener, og at de ønsker heller ikke å ha ham i livene sine. Ettersom de mener seg utsatt for mishandling over en tiårsperiode så er det vel.heller deres ønske om å ha Gjert som farsfigur som virker underlig. Nå skal saken opp i retten, så får vi se Nå har vel ikke akkurat Gjert hatt den suksessen han hadde med brødrene, med Narve og Svela. Så kanskje man kan diskutere om han er den kapasiteten som trener som han berømmes for, eller om man skal la brødrene få en større del av æren for egen suksess. For Jacob blomster som utøver - senest i dag - selv om faren ikke har vært inne i bildet som trener de siste 2 årene. Jeg er helt sikker på at de tre guttene hadde vært de talentene de er selv om Gjert hadde overlatt treneransvaret til andre på et tidligere tidspunkt. Gjert har ikke skapt tre talenter. Hadde han gjort det, hadde Svela og Narve hatt helt andre resultater enn de har i dag. Og det som ble sagt ved bruddet var vel at faren kunne bruke tiden sin på å være far og ikke trener. Det er vel mer vanlig at unger synes det er vanskelig å bryte helt med en far enn at det ikke gjør det. Jeg kjenner barn som, selv etter vold og svik, enda håper at faren skal begynne å være far. Så jeg synes ikke det er rart en plass at ungene hadde et håp om et mer normalt forhold til faren når han ikke skulle styre hele livet deres som trener, men kun være far for ganske voksne barn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 8. desember #3459 Del Skrevet 8. desember iliah skrev (10 minutter siden): Det blir jo fra mitt synspunkt ekstremt lett å få øye på når toppidrettsutøvere ikke snakker mest om sporten, men om familieforhold og hvem de støtter og ikke. Her mener jeg at journalistene også må ta ansvar fremover. Greit at denne saken selger, men når skal man slutte å grave i det? Hadde Nordås og Svela utelukkende snakket om sporten og holdt seg til det, så tror jeg betraktelig færre hadde reagert på hvem Gjert trente. Enig. Men i siste saken var det jo nettopp pressen som utelot at Narve sa at han hadde fått høre om anklagene mot Gjert. Og det brødrene valgte å kommentere. I en uttalelse der de beklaget at konflikten går ut over Narve og Svela. Jeg synes brødrene har vært flinke til å holde ting ute av media. Jeg skulle ønske media skrev lite og ingenting, og at ingen kommentarfelt var åpne i sakene som omhandler konflikten. Men selv i hyggelige saker om at Jacob vinner er det jo folk som slenger dritt om at han kan takke faren sin for det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 8. desember #3460 Del Skrevet 8. desember (endret) HSV50 skrev (5 minutter siden): Nå har vel ikke akkurat Gjert hatt den suksessen han hadde med brødrene, med Narve og Svela. Så kanskje man kan diskutere om han er den kapasiteten som trener som han berømmes for, eller om man skal la brødrene få en større del av æren for egen suksess. For Jacob blomster som utøver - senest i dag - selv om faren ikke har vært inne i bildet som trener de siste 2 årene. Jeg er helt sikker på at de tre guttene hadde vært de talentene de er selv om Gjert hadde overlatt treneransvaret til andre på et tidligere tidspunkt. Gjert har ikke skapt tre talenter. Hadde han gjort det, hadde Svela og Narve hatt helt andre resultater enn de har i dag. Og det som ble sagt ved bruddet var vel at faren kunne bruke tiden sin på å være far og ikke trener. Det er vel mer vanlig at unger synes det er vanskelig å bryte helt med en far enn at det ikke gjør det. Jeg kjenner barn som, selv etter vold og svik, enda håper at faren skal begynne å være far. Så jeg synes ikke det er rart en plass at ungene hadde et håp om et mer normalt forhold til faren når han ikke skulle styre hele livet deres som trener, men kun være far for ganske voksne barn. Brødrene er jo utvilsomt talenter. At Gjert ikke har hatt suksess med å trene de andre vil vel de fleste være sterkt uenig i. De har jo hatt stor personlig fremgang i sine resultater. Men man kan jo føle at man har mye å tilføre i trener yrket selv om ikke alle man trener får gull i alle mesterskap. Familieforhold er kompliserte saker, veldig vanskelig for oss utenforstående å uttale oss om hva disse personene tenker og hvilke motiv de har. Jeg synes det er flere ting det er grunn til å stille spørsmål ved i denne saken. Det vil jo også bli gjort i retten. Endret 8. desember av keops 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå