Fjugur Skrevet 6. august #2841 Del Skrevet 6. august Bestemoren skrev (11 minutter siden): Nå nærmer det seg 1500-meter-finale! 😅 Jeg heier på begge våre deltakere og ønsker guttene lykke til. Uansett hvordan det går, er det en stor prestasjon allerede - at Norge har to deltakere i en OL-finale! 🇳🇴🇳🇴 Jeg vet nesten ikke om jeg tør å se på! 🙈🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 6. august #2842 Del Skrevet 6. august Fjugur skrev (1 time siden): Jeg vet nesten ikke om jeg tør å se på! 🙈🤣 Ikke jeg heller! Nesten vondt i magen her her sitter. Det hadde vært stas med gull og sølv til Norge. Men det blir nok et knallhard løp. Kerr er en god motstander. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javisst Skrevet 6. august #2843 Del Skrevet 6. august Dette var trist å se. Tror nok egoet fikk seg en solid smell der. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 6. august #2844 Del Skrevet 6. august Som forventet så sliter Jacob når han ikke får støtte seg på lysharen. Synes Narve gjør en god finale🎉🎉 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 6. august #2845 Del Skrevet 6. august Javisst skrev (7 minutter siden): Dette var trist å se. Tror nok egoet fikk seg en solid smell der. Jeg må innrømme at jeg sa et stille yes. Synd at de to nordmennene ikke klarer å samarbeide på samme måte som 10 kamp gutta. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 6. august #2846 Del Skrevet 6. august Javisst skrev (7 minutter siden): Dette var trist å se. Tror nok egoet fikk seg en solid smell Løpe som hare i verdensrekordfart var en strategi som tyder på egoet trengte en realitetssjekk, får håpe det går bedre på 5000. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 6. august #2847 Del Skrevet 6. august (endret) Møkk da! Ingen nordmenn på pallen. Og tragisk å godte seg over at Jacob ikke lykkes. Smålig. Jeg begriper ikke at man tror man kan gå rundt og være ydmyk og si «håper jeg vinner». Man må ha troen på seg selv. Der er så jævlig typisk nordmenn og janteloven og godte seg over at andre mislykkes. Jeg gremmes og skjemmes!! Endret 6. august av HSV50 28 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 6. august #2848 Del Skrevet 6. august Var han der? 🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. august #2849 Del Skrevet 6. august Skuffende, men som han sier selv, ble litt for ivrig… Litt urutinert. Men tipper Jacob slår tilbake på 5000👍🎉 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javisst Skrevet 6. august #2850 Del Skrevet 6. august eeqaz skrev (5 minutter siden): Løpe som hare i verdensrekordfart var en strategi som tyder på egoet trengte en realitetssjekk, får håpe det går bedre på 5000. Tror jeg og. Han er bare 23 år så forhåpentligvis tar han lærdom av det og vinner i neste OL. HSV50 skrev (3 minutter siden): Møkk da! Ingen nordmenn på pallen. Og tragisk å godte seg over at Jacob ikke lykkes. Smålig. Jeg begriper ikke at man tror man kan gå rundt og være ydmyk og si «håper jeg vinner». Man må ha troen på seg selv. Der er så jævlig typisk nordmenn og janteloven og godte seg over at andre mislykkes. Jeg gremmes og skjemmes!! Uffda, ble du krenka på hans vegne? Han løp som en dust og det er ikke rart folk ytrer det, hvorfor i svarte løpe som hare for alle motstanderne sine på den måten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. august #2851 Del Skrevet 6. august Jakob skulle aldri tatt føringen med en gang og holdt den farten han gjorde, men han ble nok for ivrig, og sikkert bra for Jakob-haterne at han ikke lyktes, men men, dem om det, og så var Narve der han er som forventet, nemlig ikke helt med i kampen 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. august #2852 Del Skrevet 6. august HSV50 skrev (6 minutter siden): Møkk da! Ingen nordmenn på pallen. Og tragisk å godte seg over at Jacob ikke lykkes. Smålig. Jeg begriper ikke at man tror man kan gå rundt og være ydmyk og si «håper jeg vinner». Man må ha troen på seg selv. Der er så jævlig typisk nordmenn og janteloven og godte seg over at andre mislykkes. Jeg gremmes og skjemmes!! Det er virkelig krise at voksne mennesker sitter og fryder seg i kommentarfeltene🙈 Er så pinlig å følge med på. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 6. august #2853 Del Skrevet 6. august (endret) BerntHulken skrev (På 31.7.2024 den 16.59): Jeg likte Ingebrigtsen-familien før. Ikke nå lenger, og håper Jakob tryner i OL. Fikk jo mer eller mindre rett! 4.plass er som å tryne! Men han tar vel sikkert gullet på 5000 nå, uansett. Endret 6. august av BerntHulken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 6. august #2854 Del Skrevet 6. august Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden): Skuffende, men som han sier selv, ble litt for ivrig… Litt urutinert. Men tipper Jacob slår tilbake på 5000👍🎉 Både og. Problemet er at det nå er løpere som er sterkere på oppløpet enn han. Så da må han sette fart fra start og prøve å riste dem av. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredplease Skrevet 6. august #2855 Del Skrevet 6. august Få Gjert tilbake som trener, nu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 6. august #2856 Del Skrevet 6. august Javisst skrev (4 minutter siden): Tror jeg og. Han er bare 23 år så forhåpentligvis tar han lærdom av det og vinner i neste OL. Uffda, ble du krenka på hans vegne? Han løp som en dust og det er ikke rart folk ytrer det, hvorfor i svarte løpe som hare for alle motstanderne sine på den måten? Krenka på hans vegne? Nei. Jeg har ikke problemer med alle mener noe om hvordan han løp. Jacob innrømmer selv at han dreit på draget og ødela for seg selv. Akkurat det er jo åpenbart, han disponerer løpet feil. Jeg har problemer med at en haug med mennesker rett ut godter seg over at han gjorde det og fryder seg over at ham tapte. Holdingen «ha ha, så bra han tapte, så kan han ha der så godt når han tror han er bedre enn alle andre». Som om det er feil å tro man er god til noe. Det har jeg er problem med. Nordmenn sin manglende evne til å glede seg over andre suksess og hang til å godte seg når andre feiler. 14 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 6. august #2857 Del Skrevet 6. august Fredplease skrev (Akkurat nå): Få Gjert tilbake som trener, nu! Sånn at han kan løpe like godt som Narve mener du? 🙄 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 6. august #2858 Del Skrevet 6. august Hvis Warholm ikke vinner blir jeg lei meg, når Ingebrigtsen ikke vinner, not so much. Lurer på hvorfor egentlig. Kanskje bare lei hele sirkuset. Ingebrigtsen-folket er ikke akkurat så ydmyke og mangler litt karisma, er nok kanskje der skoen trykker for min del. Warholm og treneren er alltid favoritten. Og Markus Rooth og familien hans virker som en herlig gjeng. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. august #2859 Del Skrevet 6. august Leit at det gikk sånn. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredplease Skrevet 6. august #2860 Del Skrevet 6. august (endret) HSV50 skrev (3 minutter siden): Sånn at han kan løpe like godt som Narve mener du? 🙄 Narve kan ikke komme på samme nivå som Jakob da han har ikke trent fra samme alderen som Jakob. Men Narve gjorde det faktisk ganske bra taktisk ut fra sine egne forutsetninger. Endret 6. august av Fredplease 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå