keops Skrevet 3. august 2024 #2821 Del Skrevet 3. august 2024 Capri skrev (2 timer siden): Mitt poeng skulle heller ikke være så vanskelig å forstå. Du spekulerer og kommer med beskyldninger om ting du ikke har peiling på. Det er å gå langt over streken. Går vel ikke over noen strek. Hvis vi skal tro på det brødrene selv har gått ut med, ja så stemmer jo det jeg skriver om at de har sett på at de yngre ble trakassert over flere år. Reaksjonene kom vel for fullt da deres treningssituasjon ble endret At vi ikke vet mye om hva Narve har gjennomgått oppigjennom sier seg selv, da verken han eller dama har utbrodert i media hva de eventuelt er misfornøyde/fornøyde med ved barndomshjem og familie. Har ikke kommet med noen beskyldninger jeg ikke har dekning for. Tvert imot så ser det ut for at mine poeng står seg, i ganske så sterk kontrast til flere andre her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 3. august 2024 #2822 Del Skrevet 3. august 2024 keops skrev (27 minutter siden): Går vel ikke over noen strek. Hvis vi skal tro på det brødrene selv har gått ut med, ja så stemmer jo det jeg skriver om at de har sett på at de yngre ble trakassert over flere år. Reaksjonene kom vel for fullt da deres treningssituasjon ble endret At vi ikke vet mye om hva Narve har gjennomgått oppigjennom sier seg selv, da verken han eller dama har utbrodert i media hva de eventuelt er misfornøyde/fornøyde med ved barndomshjem og familie. Har ikke kommet med noen beskyldninger jeg ikke har dekning for. Tvert imot så ser det ut for at mine poeng står seg, i ganske så sterk kontrast til flere andre her De reagerte fordi at Gjert og co hele tiden maste i media, mens de selv ba om ro og respekt for at dette var privat. Dette var det flere som ikke respekterte. Dermed måtte de gå ut med årsaken og de fleste bør forstå at de ikke synes det er spesielt hyggelig å henge rundt disse personene etter det. Å bryte med sin egen far som trener og ønske å ha han som pappa, og se at han ikke kunne brydd seg mindre om å være far oppleves nok som forferdelig vondt. I tillegg kom det til stadighet stikk i media, bla under mesteskapet i fjor. Treningssituasjonen ble endret etter spesielt en hendelse og det var da de brøt med faren som trener. Så reaksjonen på hendelsen kom før det ble endring i treningssituasjonen 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 3. august 2024 #2823 Del Skrevet 3. august 2024 keops skrev (1 time siden): Går vel ikke over noen strek. Hvis vi skal tro på det brødrene selv har gått ut med, ja så stemmer jo det jeg skriver om at de har sett på at de yngre ble trakassert over flere år. Reaksjonene kom vel for fullt da deres treningssituasjon ble endret At vi ikke vet mye om hva Narve har gjennomgått oppigjennom sier seg selv, da verken han eller dama har utbrodert i media hva de eventuelt er misfornøyde/fornøyde med ved barndomshjem og familie. Har ikke kommet med noen beskyldninger jeg ikke har dekning for. Tvert imot så ser det ut for at mine poeng står seg, i ganske så sterk kontrast til flere andre her Hvis du ikke kan dokumentere at brødrene har sittet stille i båten i årevis og sett på at et yngre søsken blir utsatt for trakassering fra far, uten å gjøre sitt beste for å støtte og hjelpe, er det du skriver kun spekulasjon og ryktespredning. Kan du dokumentere at brødrene ikke har stilt opp for og støttet yngre søsken i årene forut for bruddet? Hverken kronikken eller tiltalen er å regne som dokumentasjon på det du påstår. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 3. august 2024 #2824 Del Skrevet 3. august 2024 1500-meteren i 10-kampen var forøvrig et godt eksempel på at når man konkurrerer for Norge så heier man og hjelper landsmenn. Og gull i 10-kamp altså! For en vanvittig prestasjon av 22 år gamle Markus Rooth! Nå gleder jeg meg til to semifinaler i morgen. Krysser fingrene for at både Jacob og Narve går videre til finalen. Heia Norge! 🇳🇴 10 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 3. august 2024 #2825 Del Skrevet 3. august 2024 HSV50 skrev (14 minutter siden): 1500-meteren i 10-kampen var forøvrig et godt eksempel på at når man konkurrerer for Norge så heier man og hjelper landsmenn. Og gull i 10-kamp altså! For en vanvittig prestasjon av 22 år gamle Markus Rooth! Nå gleder jeg meg til to semifinaler i morgen. Krysser fingrene for at både Jacob og Narve går videre til finalen. Heia Norge! 🇳🇴 Jeg har tenkt akkurat det samme i kveld! To konkurrenter og to venner som støtter hverandre, også når en lykkes og den andre mislykkes. Eksemplarisk og god idrett!!! 🇳🇴👍🏻👏🏻 Jeg henger meg på: Heia Narve og heia Jacob i morgendagens semifinaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 3. august 2024 #2826 Del Skrevet 3. august 2024 Bestemoren skrev (1 time siden): Jeg har tenkt akkurat det samme i kveld! To konkurrenter og to venner som støtter hverandre, også når en lykkes og den andre mislykkes. Eksemplarisk og god idrett!!! 🇳🇴👍🏻👏🏻 Jeg henger meg på: Heia Narve og heia Jacob i morgendagens semifinaler! https://www.vg.no/sport/i/dR48mq/skotheim-og-rooth-la-gullplanen-sammen-naa-hylles-de-for-samarbeidet denne viser ekstra godt hva han gjorde for Rooth. Det var en øvelse Skotheim selv er god i, og han kunne valgt å løpe for å vinne eller sette personlig rekord. Men siden han ikke hadde sjanse til medalje valgte han å være hare for Rooth og hjelpe ham til gullet. For en fyr! 6 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 3. august 2024 #2827 Del Skrevet 3. august 2024 Dette sier det meste om å dra et lass i lag… https://www.vg.no/sport/i/dR48mq/skotheim-og-rooth-la-gullplanen-sammen-naa-hylles-de-for-samarbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 4. august 2024 #2828 Del Skrevet 4. august 2024 Der var Jacob kvalifisert til 1500-finalen. 👏🏻 Nå heier jeg på Narve! 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 4. august 2024 #2829 Del Skrevet 4. august 2024 Bestemoren skrev (1 minutt siden): Der var Jacob kvalifisert til 1500-finalen. 👏🏻 Nå heier jeg på Narve! 👍🏻 Samme her. To nordmenn i finalen hadde vært stas. Så kan de slå Kerr begge to 🤞 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 4. august 2024 #2830 Del Skrevet 4. august 2024 Puh, det gikk såvidt… 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 4. august 2024 #2831 Del Skrevet 4. august 2024 Bestemoren skrev (1 minutt siden): Puh, det gikk såvidt… 😅 Var alvorlig bekymret der et øyeblikk, Mwn da har vi to nordmenn i finalen, kjekt!!! 🇳🇴 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 4. august 2024 #2832 Del Skrevet 4. august 2024 Morsomt nok ser jeg at tiden til Narve var bedre enn Jacob sin. Som viser at inntrykket av av at løperne i første heatet tok det sykt rolig stemmer. De sparer seg vel til finalen. Blir utrolig spennende når de ska gi alt og virkelig ta den helt ut. Hørte kommentatoren sa at Narve egentlig mener han er en 10 000 meter løper -hvorfor springer ikke Narve det (også)? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 4. august 2024 #2833 Del Skrevet 4. august 2024 Tror Narve må slutte med den der "safe som nummer seks" greien sin. Var det VM han holdt på å gjøre samme blunderen? 😂 Blir gøy på tirsdag 👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 4. august 2024 #2834 Del Skrevet 4. august 2024 HSV50 skrev (Akkurat nå): Morsomt nok ser jeg at tiden til Narve var bedre enn Jacob sin. Som viser at inntrykket av av at løperne i første heatet tok det sykt rolig stemmer. De sparer seg vel til finalen. Blir utrolig spennende når de ska gi alt og virkelig ta den helt ut. De jogget jo (etter deres standard) store deler av tiden. Helt fascinerende å se Jakob og Kerr "spankulere" i mål, mens flere av de bak kjemper en kamp. Blir ekstremt gøy å se dem fighte for alvor 👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 4. august 2024 #2835 Del Skrevet 4. august 2024 refill skrev (5 minutter siden): Tror Narve må slutte med den der "safe som nummer seks" greien sin. Var det VM han holdt på å gjøre samme blunderen? 😂 Blir gøy på tirsdag 👍 Holdt jo på å få hjertestans av det løpet, trodde et øyeblikk finaleplassen skulle glippe. Spent på intervjuet med ham og høre hva han sier. Og Jacob og Kerr… finalen blir sykt spennende!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiews Skrevet 4. august 2024 #2836 Del Skrevet 4. august 2024 (endret) …. Endret 4. august 2024 av Wiews slettet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 4. august 2024 #2837 Del Skrevet 4. august 2024 Håpet at Narve ikke skulle gå videre. Håper i hvert fall ikke han er på pallen i finalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piffi Skrevet 4. august 2024 #2838 Del Skrevet 4. august 2024 To nordmenn i finalen! Herregud, så gøy! Håper Narve gir meg færre symptomer på hjerteinfarkt på tirsdag, og at Jacob slår Kerr! To nordmenn på pallen er det vi vil ja - heia heia og hurra!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. august 2024 #2839 Del Skrevet 4. august 2024 Fenomen skrev (1 time siden): Håpet at Narve ikke skulle gå videre. Håper i hvert fall ikke han er på pallen i finalen. Hvorfor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 6. august 2024 #2840 Del Skrevet 6. august 2024 Nå nærmer det seg 1500-meter-finale! 😅 Jeg heier på begge våre deltakere og ønsker guttene lykke til. Uansett hvordan det går, er det en stor prestasjon allerede - at Norge har to deltakere i en OL-finale! 🇳🇴🇳🇴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå