HSV50 Skrevet 2. august #2781 Del Skrevet 2. august (endret) Hulderen skrev (3 timer siden): Det er vanskelig å finne sympati for Narve når han klager over mediestorm nå. Slik som han slengte dritt mot brødrene tidligere og valgte å være talerør for Gjert. Som man reder, så ligger man. Jeg kjenner jeg blir litt skuffet over Narve om det stemmer det som står om at han har sagt «beat my countryman» til Kerr. Det stemmer litt for dårlig med dette å forsøke å holde konfliktnivået nede. Narve burde konsentrere seg om å bli bedre og slå Jacob selv. Dette er en individuell idrett, så det er fair å slå en landsmann. Men å ønske at en landsmann skal slås av en på er annet landslag…. Hvis Narve ønsker å klandre noen for situasjonen han er i mht trener, så kan han se seg i speilet og så kan han tenke at det nok ikke var så lurt å velge den treneren som er sikter for vold. Man kan jo anta at han kanskje ikke visste grunnlaget for at brødrene brøt samarbeidet med faren - det har de jo vært private om, og Gjert har nok gitt en annen versjon. Men etter hvert når politiet etterforsker og tar ut siktelse…. Nei. Å klandre Jacob for at Gjert ikke får være med ham på konkurranser er ikke innafor. Han bør forstå hvorfor brødrene må skjermes fra faren (særlig når man selv har så anstrengt forhold til Henrik at man ikke vil bo der Henrik er). Heier enda på Jacob og Narve. Men synes Narve bør slutte med sånne sleivspark og fokusere på å konkurrere i stedet. Slå Jacob på banen i stedet for å lange ut etter ham utenfor. Endret 2. august av HSV50 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. august #2782 Del Skrevet 2. august HSV50 skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir litt skuffet over Narve om det stemmer det som står om at han har sagt «beat my countryman» til Kerr. Det stemmer litt for dårlig med dette å forsøke å holde konfliktnivået nede. Narve burde konsentrere seg om å bli bedre og slå Jacob selv. Dette er en individuell idrett, så det er fair å slå en landsmann. Men å ønske at en landsmann skal slås av en på er annet landslag…. Hvis Narve ønsker å klandre noen for situasjonen han er i mht trener, så kan han se seg i speilet og så kan han tenke at det nok ikke var så lurt å velge den treneren som er sikter for vold. Man kan jo anta at han kanskje ikke visste grunnlaget for at brødrene brøt samarbeidet med faren - det har de jo vært private om, og Gjert har nok gitt en annen versjon. Men etter hvert når politiet etterforsker og tar ut siktelse…. Nei. Å klandre Jacob for at Gjert ikke får være med ham på konkurranser er ikke innafor. Han bør forstå hvorfor brødrene må skjermes fra faren (særlig når man selv har så anstrengt forhold til Henrik at man ikke vil bo der Henrik er). Heier enda på Jacob og Narve. Men synes Narve bør slutte med sånne sleivspark og fokusere på å konkurrere i stedet. Slå Jacob på banen i stedet for å lange ut etter ham utenfor. Hvis det VG skriver er sant så er det bare uendelig trist. Tror de fleste nå var klare for å heie på begge to og glede seg over resultatene og det sportslige. Han ødelegger jo masse for seg selv her. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 2. august #2783 Del Skrevet 2. august (endret) keops skrev (På 2.8.2024 den 11.18): Heia Narve🎉🎉så sykt bra gjort 🙂lett videre til tross for all støy - hjelper med gode treningsrutiner 👏👏 Ikke like bra det han sa til Kerr etterpå. Å ønske at Kerr skal slå Jakob, er lavmål. Både Narve og Jakob representerer Norge, og å ønske at andre utøvere slår egne landsmenn er virkelig ikke passende for en norsk landslagsutøver. Det bør få konsekvenser. Narve viser ingen forståelse for den vanskelige situasjonen Jakob er i, og det han og hans søsken har gått, og går igjennom. Virker som han kun prøver å gjøre det vanskeligere for Jakob, ved komme med jevnlige stikk og å hause opp media. Endret 3. august av Tartufo 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javisst Skrevet 2. august #2784 Del Skrevet 2. august Flau type, Narve. Eneste som hisser opp stemningen er han og kameraten hans. Dette er en familie som opplever en dyp traume, som aktivt har distansert seg fra faren, så av en eller annen grunn driver denne drittungen og involverer seg i dette og forsurer? Han burde virkelig gå i seg selv og jeg har full forståelse for at Ingebrigsten ikke ønsker å ha noe som helst med han å gjøre. 22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. august #2785 Del Skrevet 2. august Tartufo skrev (5 minutter siden): Ikke like bra der han sa til Kerr etterpå. Å ønske at Kerr skal slå Jakob, er lavmål. Både Narve og Jakob representerer Norge, og å ønske at andre utøvere slår egne landsmenn er virkelig ikke passende for en norsk landslagsutøver. Det bør få konsekvenser. I alle fall ikke her, når det har vært så mye støy. Fatter ikke hva han tenker på. Men fortsatt med forbehold om at det ikke er sant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 2. august #2786 Del Skrevet 2. august Narve til Kerr ifølge VG: «You can beat my countryman («du kan slå landsmannen min», på norsk).» https://www.vg.no/sport/friidrett/i/zAOz4O/nordaas-boenn-til-kerr-slaa-landsmannen-min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 2. august #2787 Del Skrevet 2. august Bestemoren skrev (2 minutter siden): Narve til Kerr ifølge VG: «You can beat my countryman («du kan slå landsmannen min», på norsk).» https://www.vg.no/sport/friidrett/i/zAOz4O/nordaas-boenn-til-kerr-slaa-landsmannen-min Tolker man det med godvilje kan det jo være at han sa «du kan slå min landsmann» as en form for skryt til Kerr for et godt løp - «du er så god at du kan klare å slå Jacob», for Kerr sprang jo godt. Det er hakket bedre enn «can you beat my countryman», som er et ønske om at Kerr skal slå ham. itte vet je. Idiotisk av pressen å sitere det uansett. Kommer vel på Facebook så kommentarfeltet kan godte seg også. 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 2. august #2788 Del Skrevet 2. august (endret) Det Narve skal ha sagt i fortsettelsen, kan vel (også) tolkes på både den ene og den andre måten… (Forbehold om at det som siteres i VG er korrekt.) Endret 2. august av Bestemoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 2. august #2789 Del Skrevet 2. august Det har kommet til kommentarfeltet ja, og det er ikke nådig mot Narve. Det er tydelig at vi er ganske mange som mener at det er «heia Norge», og at det er lavmål å ønske at en landsmann skal bli slått av en konkurrent. Jeg håper virkelig at det ikke stemmer, men i følge kommentarfeltet ligger det et intervju ute på Max der han blir spurt om dette og bekrefter det. Skuffa. Hvorfor skyter du deg selv i foten, Narve???? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 2. august #2790 Del Skrevet 2. august Bestemoren skrev (8 minutter siden): Det Narve skal ha sagt i fortsettelsen, kan vel (også) tolkes på både den ene og den andre måten… (Forbehold om at det som siteres i VG er korrekt.) Ser VG har korrigert seg, så da håper jeg inderlig at det var slik jeg sa, at han kommenterte at Kerr var så god at han er en reell kandidat til å slå Jacob. Ikke at han faktisk ønsker at så skal skje. Han bør i såtilfelle kanskje korrigere det inntrykket «halve Norge» nå sitter igjen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tartufo Skrevet 2. august #2791 Del Skrevet 2. august Bestemoren skrev (2 minutter siden): Det Narve skal ha sagt i fortsettelsen, kan vel (også) tolkes på både den ene og den andre måten… Uavhengig av hva han sa ordrett, og hvordan det kan tolkes, burde Narve si litt mindre om Jakob, dersom det ikke er noe som er utelukkende positivt ment. Jakob har nok å stå i, og fortjener ikke denne konflikten på toppen av alt det andre han går igjennom, og Narve har sagt mer enn nok nå. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 2. august #2792 Del Skrevet 2. august Uansett hvordan han har sagt det er det en teit kommentar. Hvis den kun var ment som skryt kunne han heller sagt «wow, du er rå i dag» eller noe sånt. Unødvendig å komme med sånne stikk og kommentarer altså, spesielt når han har sagt han vil ha ro… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 2. august #2793 Del Skrevet 2. august Tartufo skrev (1 minutt siden): Uavhengig av hva han sa ordrett, og hvordan det kan tolkes, burde Narve si litt mindre om Jakob, dersom det ikke er noe som er utelukkende positivt ment. Jakob har nok å stå i, og fortjener ikke denne konflikten på toppen av alt det andre han går igjennom, og Narve har sagt mer enn nok nå. Enig! Han må liksom blande inn Jakob i alt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 2. august #2794 Del Skrevet 2. august Nå hadde han jo nettopp uttalt at han ønsker full fokus på egne prestasjoner og ingenting annet. Snakk om å tråkke i salaten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 2. august #2795 Del Skrevet 2. august Diamant20 skrev (3 minutter siden): Uansett hvordan han har sagt det er det en teit kommentar. Hvis den kun var ment som skryt kunne han heller sagt «wow, du er rå i dag» eller noe sånt. Unødvendig å komme med sånne stikk og kommentarer altså, spesielt når han har sagt han vil ha ro… Godt poeng. Der blir bare for dumt. Og enda er eksempel på hvorfor vi ikke bør ha åpne kommentarfelt. Det fylles opp med hat på 1-2-3. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. august #2796 Del Skrevet 2. august Nå, klokka 18:05, så har ikke VG rettet opp overskriften på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 2. august #2797 Del Skrevet 2. august Hulderen skrev (4 minutter siden): Nå, klokka 18:05, så har ikke VG rettet opp overskriften på FB. Kanskje må de legge ut et nytt innlegg og en helt ny lenke for å oppdatere? Uansett, siden det ble gjort en feil, burde det rettes opp på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 2. august #2798 Del Skrevet 2. august Tartufo skrev (1 time siden): Ikke like bra der han sa til Kerr etterpå. Å ønske at Kerr skal slå Jakob, er lavmål. Både Narve og Jakob representerer Norge, og å ønske at andre utøvere slår egne landsmenn er virkelig ikke passende for en norsk landslagsutøver. Det bør få konsekvenser. Narve viser ingen forståelse for den vanskelige situasjonen Jakob er i, og det han og hans søsken har gått, og går igjennom. Virker som han kun prøver å gjøre det vanskeligere for Jakob, ved komme med jevnlige stikk og å hause opp media. Jeg har ikke lest, eller sett noe intervju med Narve der han sier noe sånt. Hva vet vi egentlig om hvilken situasjon Narve står i? At han, eller er andre, ikke skriver kronikker i avisene om hvilke utfordringer livet har bydd på betyr jo ikke at alt har gått på skinner. Så tenker jeg at han har langt bedre grunnlag for å ha et godt/dårlig forhold til Jakob enn noen av oss andre her. Han har jo trent med dem over tid og kjenner dem vel en del. Det er jo mulig at han rett og slett ikke liker Jakob, og at han har gode grunner for det. Når det gjelder å stille opp for søsken: både Jakob og de andre satt vel rolig i båten i flere år når det gjaldt hvordan Gjert skal ha behandlet de yngre. Jeg synes det blir for søkt å kreve at Narve skal vise forståelse for denne familiefeide når vi ikke engang vet hva som har skjedd. Veldig mange som har problemer av alvorlig mindre alvorlig art, hvis vi skal hensynta denne familien noe mer enn det som har blitt gjort hittil så ender det vel med at vi ikke kan sende noe lag til neste mesterskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. august #2799 Del Skrevet 2. august Dette er sannsynligvis vg som er så tabloid de bare kan og kombinert med Narves tendens til klønete opptreden foran mediene, resultatet er klikkbait som bare det for vg, og unødvendig fokus på utenomsportslige ting for utøverne som jeg ikke kan se for meg at ønsker noe annet enn fred til å fokusere på jobben de skal gjøre. Latterlig at vg synker så lavt, og jeg håper noen av de andre mediehusene kan kommentere vgs atferd og valg, heller enn å rette lyskasterne ende mer i retning Narve og Jakob 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 2. august #2800 Del Skrevet 2. august Narve har vel lite eller ingen medietrening (han har jo stort set kjørt sitt eget løp). Når det gjelder media så tar jeg langt fra alt som kommer derfra for god fisk. De overdriver, spekulerer og lager til drama som ikke er der også. Nå må heller idrettsforbundet på banen og ta grep.....er skammelig at de ikke har baller nok til å rydde opp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå