HSV50 Skrevet 4. juli #2561 Del Skrevet 4. juli Andrea59 skrev (2 timer siden): Ja, det kan jeg tenke meg - at man så den på en helt annen måte når man så den såpass sent for første gang… Nå aner jeg jo ikke om jeg hadde reagert negativt om jeg hadde sett den da den gikk på tv. I min verden er det ikke normalt å være så kontrollerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. juli #2562 Del Skrevet 4. juli Nutz skrev (2 timer siden): gjøre litt opprør. Litt Northug style. Bare det ikke blir like ille med alkohol og rus da, men tviler på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiews Skrevet 5. juli #2563 Del Skrevet 5. juli Nutz skrev (På 4.7.2024 den 16.15): Dette er litt på siden av det som diskuteres her inne akkurat nå, men jeg har tenkt på Jakob i det siste. Har nettopp sett serien for første gang og hadde lite til ingen kjennskap til familien før dette. Jakob har brukt hele livet sitt på løpig og har hatt lite "liv" utenom dette. Han giftet seg med sin første kjæreste og har nå blitt far i en alder av 23. Det vil si at når han legger opp som løper, vil han gå rett over til å være far. Nå står han også i en situasjon hvor han ser at hele livet hans har vært "feil", altså det han vokste opp med og trodde var normalt ikke er det. Man ser også et tydelig image skifte mtp klær, bil osv. Jeg tror Jakob går mot en stor livskrise hvor han kommer til å bryte ut av denne "gjør som dine brødre" malen og gjøre litt opprør. Litt Northug style. Jacob Ingebrigtsen virker psykisk sterk og er i en helt annen situasjon enn Northug, og jeg tviler på at han vil oppleve en livskrise. Han har Elisabeth, og nå en datter, kanskje de får flere barn og de har god økonomi. Idrettsutøvere har mange muligheter når det gjelder jobb, evnt. kan han få seg en utdanning. Så jeg tror ikke dette blir noe problem. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 5. juli #2564 Del Skrevet 5. juli Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. juli #2565 Del Skrevet 6. juli Stay skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. Lov å være mamma på heltid 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. juli #2566 Del Skrevet 6. juli (endret) Stay skrev (1 time siden): Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. Jeg synes hun er super å følge, naturlig , skjermer barna og er jordnær. Hun syr, maler og er virkelig flink i alt hun gjør. Hva blir du flau av? Endret 6. juli av Orly 30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misspinky Skrevet 6. juli #2567 Del Skrevet 6. juli Blir så irritert når jeg leser kommentarfelt og det mange skriver om brødrene. Spesielt Henrik får gjennomgå. Ja, han kan fremstå som cocky men hva er så galt med det? Jeg ser også at han i løpet av serien har prøvd å hjelpe søsknene sine å gå litt i mot og forsvare dem ovenfor sin far. At alle tre nå står opp for søsteren sin synes jeg er flott å se! Det virker som de er veldig sammensveiset og rause med hverandre. Synes de virker som flotte, snille mennesker med gode verdier. Skal ikke gå for mye inn på hva jeg synes om Gjert, men det jeg har sett i serien er ikke bra og det var før beskyldningene kom. Han virker til å ha et stort kontrollbehov og markeringsbehov. Snakker ofte nedlatende til sin kone. At hun orker å stå last og brast ved hans side er for meg en gåte. I mine øyne er det han og de han trener som har hauset dette opp i media. Guttene har ikke villet kommentere og når alt gikk så langt som det gjorde så forstår jeg at de ville gå ut med sin side av saken. Nå håper jeg de får litt ro fra media før rettsaken og at OL blir bra for Jacobs del. 19 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 6. juli #2568 Del Skrevet 6. juli (endret) Stay skrev (8 timer siden): Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. Hun får jo gjort langt mer i løpet av en dag en 99% av de andre influencerne som poster på snap? Synes personlig hun er driftig som klarer å holde styr på to små barn, to hunder og et svært hus med en mann som tidvis er mye borte. Hun lager mye mat fra bunnen av, lager utrolige bursdagskaker, syr kostymer og lager sminke-tutorials til Halloween og karneval, leser mange bøker - alt dette hadde hun kanskje ikke hatt overskudd til om hun skulle hatt en vanlig 8-16 jobb. I tillegg klarer hun alt dette samtidig som hun respekterer privatlivet til barna, noe man langt i fra kan si at den gjengse influencer klarer. Helt ærlig så tror jeg influencer-yrket gir såpass mye frihet og mulighet til å være tilstede for de man er glad i i en hverdag med barn og mann på jobbreise at jeg skjønner veldig godt at hun har det som en side-hustle mens barna er små og mannen enda er mye ute og farter. Faktisk vil jeg strekke meg så langt å si at det kanksje er det lureste hun kan gjøre og en mulighet som svært få andre kan benytte seg av. Klart hun kunne «bare» gått hjemme uten å tjene noe på det via SOME, men mtp økonomisk selvstendighet og pensjon er ikke det lønnsomt. Å gå tilbake til læreryrket ser jeg ikke for meg kommer til å bli noe problem all den tid det er skrikende lærermangel rundt om i Norge. Endret 6. juli av AntiBullshit 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6. juli #2569 Del Skrevet 6. juli Orly skrev (6 timer siden): Jeg synes hun er super å følge, naturlig , skjermer barna og er jordnær. Hun syr, maler og er virkelig flink i alt hun gjør. Hva blir du flau av? Enig, jeg digger Liva. Syntes hun virker både kul og jordnær. Dessuten er hun tydeligvis noe i nærheten av en multikunstner 😅 Også kjekt og se relasjonen mellom henne og Henrik som virker god og leken. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 6. juli #2570 Del Skrevet 6. juli refill skrev (32 minutter siden): Enig, jeg digger Liva. Syntes hun virker både kul og jordnær. Dessuten er hun tydeligvis noe i nærheten av en multikunstner 😅 Også kjekt og se relasjonen mellom henne og Henrik som virker god og leken. Helt enig. Har tenkt at hun er en av få influencere som er verdt å følge 😅 Hun er jordnær, skjermer barna, kreativ, fremmer gode verdier, inspirerer folk til å lese og er en skikkelig bra dame! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. juli #2571 Del Skrevet 6. juli Stay skrev (19 timer siden): Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. Hun inspirerer jo med alle kreative prosjekter, inspirerer til å lese bøker og skjermer ungene sine, hun gjør jo mye mer enn 90% av andre influensere! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMum Skrevet 6. juli #2572 Del Skrevet 6. juli Jobbermedbarn skrev (På 13.6.2024 den 10.09): Ingenting av dette er uvanlig når det kommer til vold i nære relasjoner. Det er komplekst. Helt sant! I min familie ble 4 av 6 offer for mishandling. De to andre har helt andre minner om barndommen. 4 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. juli #2573 Del Skrevet 6. juli Stay skrev (20 timer siden): Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. Da må hun ha blitt ferdig utdannet i vår. Og om hun var det, hva vet vi om hun søker jobb? Liva er ikke en av de som deler rått og råde som alle andre 🙏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 6. juli #2574 Del Skrevet 6. juli Sharp75! skrev (3 timer siden): Da må hun ha blitt ferdig utdannet i vår. Og om hun var det, hva vet vi om hun søker jobb? Liva er ikke en av de som deler rått og råde som alle andre 🙏 Mener hun har sagt at hun vil leve som influencer en stund. Hun hadde vel et par års opphold inni studiene også. Melker posisjonen hun har fått gjennom Henrik. Henrik virker kul da. Hun skal få lov til å gjøre hva hun vil. Forstår jo at noen finner det underholdene, men synes selv at det er litt vel tynt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. juli #2575 Del Skrevet 7. juli Stay skrev (6 timer siden): Mener hun har sagt at hun vil leve som influencer en stund. Hun hadde vel et par års opphold inni studiene også. Melker posisjonen hun har fått gjennom Henrik. Henrik virker kul da. Hun skal få lov til å gjøre hva hun vil. Forstår jo at noen finner det underholdene, men synes selv at det er litt vel tynt... Tynt? Hun er jo en av influencerne som leverer, at du har sett innom en dag hvor hun tar det med ro , betyr ikke at det er sånn det er hver dag. Har heller ikke inntrykk av at hun melker posisjonen sin. Så da spør jrg igjen , hvorfor blir du flau? Virker mer som du har noe i mot henne utenom. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 7. juli #2576 Del Skrevet 7. juli 13 hours ago, Stay said: Mener hun har sagt at hun vil leve som influencer en stund. Hun hadde vel et par års opphold inni studiene også. Melker posisjonen hun har fått gjennom Henrik. Henrik virker kul da. Hun skal få lov til å gjøre hva hun vil. Forstår jo at noen finner det underholdene, men synes selv at det er litt vel tynt... Synes faktisk Liva er en av få som faktisk inspirerer. Tenker på alle de «store» influenserne vi har i Norge, og der er det etter min mening tynn suppe. Poserte selfier på feeden, og storyene er bare «hektisk dag i dag med møte om et spennende prosjekt!». Kommer ikke på noen av de «store» som er spesielt talentfulle i annet enn å posere. Mens Liva driver med masse: kaker, sminke, hun syr, innredet van som hun tok jentene med på bilferie i Europa alene i, surfer og leser. Men så er det jo så klart delte meninger om dette - mange som liker å se på bilder av de større influenserne og synes de er inspirerende, men registrerer at også mange liker Liva og det faktiske innholdet hun deler. Vil påstå at Liva går mer i kategorien «content creator» snarere enn ren «influenser». 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 8. juli #2577 Del Skrevet 8. juli Jeg har virkelig sansen for Liva, i alle fall det jeg har sett av henne ☺️ Utrolig bra fremgang på løpingen sin har hun hatt, så jeg gleder meg til å kjøpe å følge treningsplanen hennes etterhvert 👍🏼☺️ 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 8. juli #2578 Del Skrevet 8. juli Enig med de andre som svarer her; Liva er virkelig en influenser som leverer. Hun gjør mye mer fornuftig i løpet av en vanlig dag, enn mange andre influensere gjør i løpet av en uke... Jeg må også berømme Elisabeth som (nesten) ikke har delt noe etter fødselen. Håper hun har gått en god skole hos Liva når det gjelder å skjerme barna. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiews Skrevet 8. juli #2579 Del Skrevet 8. juli (endret) Stay skrev (På 6.7.2024 den 1.54): Jeg har ikke noe i mot influencer-yrket, men at Liva har mulighet til å være det forstår jeg ikke. Å Gud, så kjedelig hun er. Utdannet lærer, eller adjunkt eller hva det heter, men kan ikke skrive (dysleksi?). Og i stedet for å jobbe som lærer så leverer hun barna i bhg og skole og går hjem å gjør ingenting? I går var dagens eneste planer kafé, bokhandel og gjenbruksshopping. Så lite givende, og så kleint av en voksen dame. Hun dukker stadig opp i feeden min, og jeg ser innimellom, selv om jeg ikke følger. Bor i nabolaget hennes, og blir bare flau. Stay skrev (På 7.7.2024 den 1.23): Mener hun har sagt at hun vil leve som influencer en stund. Hun hadde vel et par års opphold inni studiene også. Melker posisjonen hun har fått gjennom Henrik. Henrik virker kul da. Hun skal få lov til å gjøre hva hun vil. Forstår jo at noen finner det underholdene, men synes selv at det er litt vel tynt... Dette minner litt om dårlig skjult misunnelse. Endret 8. juli av Wiews skrivefeil 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 12. juli #2580 Del Skrevet 12. juli (endret) Orgel skrev (På 29.6.2024 den 18.30): Det har jeg også lest. Gjert blir tatt i forsvar og barna må takke ham for suksess. Han må ha gjort mye rett og de er sutrete og utakknemlige. Jeg overhørte en samtale på bussen der to gamle damer mente at Gjert var uskyldig. Han hadde bare tatt et håndkle og slått mot ansiktet til det ene barnet sånn at det streifet kinnet. 🫤 Jeg blir så oppgitt av kommentarer om at det er Gjert som skal ha all ære for Jakobs prestasjoner, at jeg måtte google om Gjert gir sønnene noen kred for suksessen. Og det gjør han faktisk. Det han sier, er at Henrik er den som har drømt stort og vært den store drivkraften. https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/gjert-ingebrigtsen-trekker-fram-n-av-sonnene-som-hele-familiens-drivkraft/14399124/ Henrik får ufortjent mye dritt, og mindre ros enn han fortjener - både i kommentarfelt og i media. Endret 12. juli av Capri 9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå