Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

Broren som støttet faren er ikke en av ungene som har blitt trent av Gjert og han har neppe fått med seg alt som har skjedd. 

Registrerer forøvrig at de tre brødrene ikke uttaler seg, sier det er privat, og ønsker fred til å fokusere på treningen. Som jeg synes man skal respektere. Og som det står respekt av. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snipp80

Man skal være rimelig blind hvis man ikke ser de klare narsissistiske trekkene Gjert Ingebrigtsen viser i serien. Gjør meg helt klart noen tanker om hvorfor moren Tone kan stå på sidelinjen og akseptere en slik oppførsel ovenfor sine barn!  Overrasker meg ikke hvis han blir dømt skyldig i det han er anklaget for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, HSV50 said:

Broren som støttet faren er ikke en av ungene som har blitt trent av Gjert og han har neppe fått med seg alt som har skjedd. 

Registrerer forøvrig at de tre brødrene ikke uttaler seg, sier det er privat, og ønsker fred til å fokusere på treningen. Som jeg synes man skal respektere. Og som det står respekt av. 

Det er vel første gang at disse tre brødene holder kjeft. I motsenting til tidligere, hvor de har hatt munndiaré om det meste.

Sier ikke at Gjert er uskyldig, men en sak har alltid to sider. Hvis ryktene stemmer, så er grunnen til at vedkommende fikk kjenne farens vrede, ikke helt bra den heller.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, velociraptor said:

Wow, bare wow 😳 Helt ufattelig at så mange i denne tråden unnskylder og enda verre, som deg, støtter barnemishandling.

Støtter ikke barnemishandling, nå må du skjerpe deg! Sier bare at saken har to sider.....og jeg vet grunnen til at Gjert reagerte som han gjorde.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (7 minutter siden):

Støtter ikke barnemishandling, nå må du skjerpe deg! Sier bare at saken har to sider.....og jeg vet grunnen til at Gjert reagerte som han gjorde.

sier du at saken har to sider når noen mishandler en baby også? Eller hva er aldersgrensen for når det er greit å trakassere og slå barna sine?

Den eneste akseptable grunnen til å slå ungen sin er i rent selvforsvar om ungen er så stor at den er minst like fysisk sterk som deg selv og går til angrep. Du kan neppe mene at det er det som har skjedd her.

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (10 minutter siden):

I følge tiltalen handler det om å ha glemt en pulsklokke, ved et av tilfellene

Men mulig du sikter til noe av det som rykter har gått ut på. Ut fra det, så vil jeg ikke si det var en særlig god grunn, selv om det var noe annet enn å glemme en pulsklokke.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (26 minutter siden):

Wow, bare wow 😳 Helt ufattelig at så mange i denne tråden unnskylder og enda verre, som deg, støtter barnemishandling.

Denne tråden og veldig mange andre steder. Det er skummelt også, for det kan føre til at mange ikke kommer til å si fra for man ser at man ikke blir trodd. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir småkvalm av kommentarfeltet. 

Og brødrene holdt kjeft lenge de. I motsetning til «jeg har ikke gjort noe»-Gjert og domstolen og folkejuryen i kommentarfeltet. Så skrev de en kommentar med sin side av saken. Før og etterpå har de sagt mest «ingen kommentar». 

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Djækklåsst said:

I følge tiltalen handler det om å ha glemt en pulsklokke, ved et av tilfellene

Men mulig du sikter til noe av det som rykter har gått ut på. Ut fra det, så vil jeg ikke si det var en særlig god grunn, selv om det var noe annet enn å glemme en pulsklokke.

Tilfellet jeg sikter til handler ikke om verken vått håndkle eller glemt pulsklokke.

Endret av Mollebolle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (36 minutter siden):

Vet  du hva som var grunnen i alle de 7 tilfellene han er tiltalt for?

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/gjert-ingebrigtsen-tiltalt-for-familievold-mellom-2018-og-2022/16649321/

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (4 minutter siden):

Tilfellet jeg sikter til handler ikke om verken vått håndkle eller glemt pulsklokke.

Det spiller jo ingen rolle hva det handlet om. Det er skremmende at du tenker sånn.

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (4 minutter siden):

…så hvordan er det tilfellet relevant med hensyn til det som diskuteres her mht tiltalen? Å diskutere rykter er jo bare fjollete. Og med mindre du var fysisk til stede eller faktisk er Gjert så kan du umulig vite detaljene. Det er jo derfor det skal være en rettssak…

igjen. Det er mange som «vet», men heldigvis er det ikke folkejuryen som skal dømme.  

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (8 minutter siden):

Ikke det jeg har lest, heller, men man kan vel ikke skrive noe om dette i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Undrende123 skrev (3 minutter siden):

Hva er dette for en ekkel holdning så mange godt voksne folk har mot barnemishandling? Helt forferdelig å lese alle fra boomer-generasjoner støtte Gjert med hjerter og gode tanker og blabla "utakknemlige barn". Helt jævlig, men det forklarer jo samtidig hvorfor så mange barn tier om vold. Det finnes knapt støtte å få fra andre voksne. 

Det er ikke noe "to sider" i en sak som omhandler vold og mishandling (både psykisk og fysisk). Aldri noensinne. 

Amen. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (Akkurat nå):

Ikke det jeg har lest, heller, men man kan vel ikke skrive noe om dette i tråden.

Nei det synes jeg virkelig dere skal holde dere for gode til. Spekulasjoner og rykter i en så alvorlig sak skal man passe seg for å spre. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Toholt

Voksne som støtter "berettiget" barnemishandling, der har du godgjeng 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...