AntiBullshit Skrevet 21. februar #2161 Del Skrevet 21. februar Skrottefar skrev (På 20.2.2024 den 14.58): Politiet bekrefter nå en siktelse mot Gjert: https://www.vg.no/sport/friidrett/i/eJA6gO/bekrefter-siktelse-mot-gjert-ingebrigtsen Ouch tenk at de tok ut siktelse 3 dager før julaften, kunne ikke vente litt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 23. februar #2162 Del Skrevet 23. februar AntiBullshit skrev (På 22.2.2024 den 0.20): Ouch tenk at de tok ut siktelse 3 dager før julaften, kunne ikke vente litt Moralen får være at ønsker man å ha julen i fred, ikke utøv vold. Følg meg for flere gode tips 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 23. februar #2163 Del Skrevet 23. februar (endret) Capri skrev (På 21.2.2024 den 13.57): Er det ikke bare Gjerts advokater som har lekket detaljer om dette «bagatellmessige» slaget med håndkle? Det er viktig for Gjerts gode navn og rykte at det etableres en oppfatning av at her er det bare ett av barna som har overreagert kraftig, evt fått dårlige råd om å anmelde. Som et ekstra pluss for Gjert er det jo mange som kun leser overskrifter og tror at hele saken nå har kokt ned til denne ene hendelsen. I realiteten har Gjert fortsatt status som mistenkt i den mest alvorlige saken om mishandling i nære relasjoner, der det ikke er noen av barna som har anmeldt. Det var vel advokaten som anmeldte for et av barna, og dette kan vel gjelde håndklær episoden ? Nettavisen : – Politiet siktet ham i fjor for ett tilfelle av kroppskrenkelse for å ha slått et håndkle mot én fornærmet, og som han risikerer en bot for, men som han sist uke har fått forklare seg om Eller vet du noe som ikke fremkommer i media ? Endret 23. februar av eeqaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 23. februar #2164 Del Skrevet 23. februar himmeloghav skrev (På 21.2.2024 den 0.07): Synes media er uklar. nrk skriver at han har slått etter ett av barna med ett håndkle mens tv2 skriver at har har slått ett barn med ett håndkle. Det ene er mer alvorlig enn det andre. nettavisen skriver "slått et håndkle mot fornærmet" så tja ja konklusjonen blir vel at journalistene er for lite presise og burde gå på norskkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 23. februar #2165 Del Skrevet 23. februar eeqaz skrev (1 time siden): Det var vel advokaten som anmeldte for et av barna, og dette kan vel gjelde håndklær episoden ? Nettavisen : – Politiet siktet ham i fjor for ett tilfelle av kroppskrenkelse for å ha slått et håndkle mot én fornærmet, og som han risikerer en bot for, men som han sist uke har fått forklare seg om Eller vet du noe som ikke fremkommer i media ? Sitatet du har gjengitt kommer kanskje fra Elden, som jeg også skrev i mitt innlegg? https://www.nettavisen.no/sport/politiet-bekrefter-gjert-ingebrigtsen-siktet-for-kroppskrenkelse/s/5-95-1653898 Dagbladet skrev i begynnelsen av denne måneden at: «Ifølge Dagbladets opplysninger skal anmeldelsen i saken inneholde en rekke episoder over mange år, og skal omfatte både fysiske og verbale episoder med nedlatende kommentarer til barna.» https://www.dagbladet.no/sport/anmeldt-for-verbale-og-fysiske-episoder/80950236 Jeg vet ikke mer enn det som fremkommer «i media», og får ikke med meg alt som skrives der heller. Jeg aner ikke hvorfor det endte med siktelse kun for slag med håndkle eller om Dagbladet hadde feil opplysninger om omfanget i anmeldelsen, evt om de blander sammen de to sakene, men tenker generelt at det virker usannsynlig at noen anmelder sin egen far dersom det eneste som har skjedd er at det suste et håndkle forbi. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 23. februar #2166 Del Skrevet 23. februar Capri skrev (24 minutter siden): Sitatet du har gjengitt kommer kanskje fra Elden, som jeg også skrev i mitt innlegg? https://www.nettavisen.no/sport/politiet-bekrefter-gjert-ingebrigtsen-siktet-for-kroppskrenkelse/s/5-95-1653898 Dagbladet skrev i begynnelsen av denne måneden at: «Ifølge Dagbladets opplysninger skal anmeldelsen i saken inneholde en rekke episoder over mange år, og skal omfatte både fysiske og verbale episoder med nedlatende kommentarer til barna.» https://www.dagbladet.no/sport/anmeldt-for-verbale-og-fysiske-episoder/80950236 Jeg vet ikke mer enn det som fremkommer «i media», og får ikke med meg alt som skrives der heller. Jeg aner ikke hvorfor det endte med siktelse kun for slag med håndkle eller om Dagbladet hadde feil opplysninger om omfanget i anmeldelsen, evt om de blander sammen de to sakene, men tenker generelt at det virker usannsynlig at noen anmelder sin egen far dersom det eneste som har skjedd er at det suste et håndkle forbi. Det er opplagt at de som står bak anmeldelsene mener at det er mer enn en enkeltepisode med et håndkle, men politiet ser ikke ut til å ha noe mer enn en håndkle episode å gå etter, og det er mildt sagt snodig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 23. februar #2167 Del Skrevet 23. februar eeqaz skrev (1 time siden): Det er opplagt at de som står bak anmeldelsene mener at det er mer enn en enkeltepisode med et håndkle, men politiet ser ikke ut til å ha noe mer enn en håndkle episode å gå etter, og det er mildt sagt snodig Jeg tror også at foreldelsesfrist har vært en relevant problemstilling. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 24. februar #2168 Del Skrevet 24. februar Capri skrev (17 timer siden): Jeg tror også at foreldelsesfrist har vært en relevant problemstilling. Ifølge politi, Braut Våge, har saken med kroppskrenkelse en foreldelsesfrist på to år. Saker med mishandling i nære relasjoner foreldes etter 10 år, men her kan fristen bli utvidet. (Sakset fra VG). Så da har vel ikke politiet funnet bevis for mishandling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 24. februar #2169 Del Skrevet 24. februar eeqaz skrev (12 minutter siden): Ifølge politi, Braut Våge, har saken med kroppskrenkelse en foreldelsesfrist på to år. Saker med mishandling i nære relasjoner foreldes etter 10 år, men her kan fristen bli utvidet. (Sakset fra VG). Så da har vel ikke politiet funnet bevis for mishandling. Legg gjerne inn lenke på det du henter sitater fra, så blir det lettere å svare. Gjert har såvidt jeg vet, fortsatt status som mistenkt i saken om mishandling som ikke er anmeldt av ett av barna. https://www.nrk.no/rogaland/politiet-har-siktet-gjert-ingebrigtsen-for-kroppskrenkelse-1.16770053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 24. februar #2170 Del Skrevet 24. februar Capri skrev (26 minutter siden): Legg gjerne inn lenke på det du henter sitater fra, så blir det lettere å svare. Gjert har såvidt jeg vet, fortsatt status som mistenkt i saken om mishandling som ikke er anmeldt av ett av barna. https://www.nrk.no/rogaland/politiet-har-siktet-gjert-ingebrigtsen-for-kroppskrenkelse-1.16770053 https://www.vg.no/sport/friidrett/i/eJA6gO/bekrefter-siktelse-mot-gjert-ingebrigtsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 24. februar #2171 Del Skrevet 24. februar (endret) "Filip på sin side mener at foreldrene har utfylt hverandre perfekt, og at mor skal ha mye av æren for at barna er sterke mentalt."-Den kommentaren aldret seg dårlig. https://sosialnytt.com/tone-ingebrigtsen-fylte-50-slik-hyller-sonnene-henne/ Endret 24. februar av eeqaz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 13. mars #2172 Del Skrevet 13. mars Ser frem til ny dokumentar, blir spennende å se om det er kun sport el mer privatliv og hvordan de fremstår uten G tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. mars #2173 Del Skrevet 14. mars Helt out of topic, men kan noen være så snill å korrigere overskriften her? Jeg får eksem av å lese "Ingebritsen" (uten g). @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset På forhånd takk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. mars #2174 Del Skrevet 14. mars FruRosa skrev (12 timer siden): Helt out of topic, men kan noen være så snill å korrigere overskriften her? Jeg får eksem av å lese "Ingebritsen" (uten g). @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset På forhånd takk! Smurt litt kortison på eksemet ditt og lagt inn en G. Sol, admin. 36 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 14. mars #2175 Del Skrevet 14. mars Yeahhaw! Humor fra admin! Love it 😂❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 29. mars #2176 Del Skrevet 29. mars eeqaz skrev (På 24.2.2024 den 18.15): "Filip på sin side mener at foreldrene har utfylt hverandre perfekt, og at mor skal ha mye av æren for at barna er sterke mentalt."-Den kommentaren aldret seg dårlig. https://sosialnytt.com/tone-ingebrigtsen-fylte-50-slik-hyller-sonnene-henne/ Tror ikke du forstår hvordan vold i nære relasjoner fungerer, og hvor mange barn og samboere/ektefeller som beskytter voldsutøveren. Det sier ingenting om hva som har skjedd. Synes du burde gjøre noe annet enn å finne feil hos den parten som anmelder, eller som i dette tilfellet støtter hun som har anmeldt. Mange tør aldri gjøre det. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 29. april #2177 Del Skrevet 29. april https://www.vg.no/sport/friidrett/i/0Vj1Q0/kilder-til-vg-gjert-ingebrigtsen-tiltalt-av-politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg HSV50 Skrevet 29. april Populært innlegg #2178 Del Skrevet 29. april Kanskje alle som syntes så fryktelig synd på Gjert og har snakket om disse utakknemlige drittungene nå kan se at det har dreid seg om storebrødre som valgte småsøsken foran faren. Men det er vel for mye å forvente. Kommentarfeltet er full av folk som mener unger bør tåle litt pryl. 48 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 29. april #2179 Del Skrevet 29. april (endret) HSV50 skrev (20 minutter siden): Kanskje alle som syntes så fryktelig synd på Gjert og har snakket om disse utakknemlige drittungene nå kan se at det har dreid seg om storebrødre som valgte småsøsken foran faren. Men det er vel for mye å forvente. Kommentarfeltet er full av folk som mener unger bør tåle litt pryl. Det litt merkelige er denne andre broren, som gikk ut med full støtte til sin far. Trodde han ikke på historien, eller kanskje han ikke syntes det var så ille? Det er kanskje ikke verdens verste forbrytelse, men det er ikke rart at store deler av familien reagerer såpass. At et barn flytter ut av huset etter en slik hendelse, er et tegn på at noe var alvorlig galt. Edit: Tiltalen er mer alvorlig enn jeg trodde, med dette punktet: «Politiet mener Gjert Ingebrigtsen har utsatt et av sine mindreårige barn for trusler, tvang og vold gjennom fire år.» Det er jo også litt spesielt at Gjert i ettertid, fremfor å legge seg flat, i stedet klamrer seg fast i friidrettsmiljøet, hvor hans sønner ønsker at han holder seg unna. Narve Gilje Nordås får neppe se mye til sin trener i konkurranser etter dette, uansett hvordan det ender, og det virker også litt rart at han går så hardt ut og hyller Gjert i alle mulige sammenhenger, som da han vant pris på Idrettsgallaen, med et tydelig stikk mot de som besluttet at Gjert ikke skulle nomineres til prisen som årets trener: Gjert-hyllest etter pris: - Definisjonen på en relativt grei trener (tv2.no) Endret 29. april av Djækklåsst 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. april #2180 Del Skrevet 29. april HSV50 skrev (23 minutter siden): Kanskje alle som syntes så fryktelig synd på Gjert og har snakket om disse utakknemlige drittungene nå kan se at det har dreid seg om storebrødre som valgte småsøsken foran faren. Men det er vel for mye å forvente. Kommentarfeltet er full av folk som mener unger bør tåle litt pryl. Det er helt urolig at fansen fortsatt mener det er heksejakt og opspinn 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå