velociraptor Skrevet 30. oktober 2023 #1841 Del Skrevet 30. oktober 2023 eeqaz skrev (19 minutter siden): Jeg tror ikke de ville kommet med dette brevet i media med om han sluttet som trener for Narve og co. og der skurrer det litt for meg. Også det at moren ble plassert vekk under bryllupet Det virker som om du tror problemet med at han trener Narve er sjalusi - det er svært lite sannsynlig at det er grunnen. Problemet er jo at så lenge han trener Narve må de omgås ham på sin arbeidsplass (bortsett fra at idrettsforbundet heldigvis prøver å skjerme dem fra ham) 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1842 Del Skrevet 30. oktober 2023 velociraptor skrev (2 minutter siden): Det virker som om du tror problemet med at han trener Narve er sjalusi - det er svært lite sannsynlig at det er grunnen. Problemet er jo at så lenge han trener Narve må de omgås ham på sin arbeidsplass (bortsett fra at idrettsforbundet heldigvis prøver å skjerme dem fra ham) Helt enig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 30. oktober 2023 #1843 Del Skrevet 30. oktober 2023 Brødrene har så detaljert forklart årsak til at de følte behov for å fortelle sin side av historien at det ikke burde være diskusjonstema i det hele tatt. Den som ikke har lest kronikken særlig nøye eller glemt hva som egentlig står der, burde ta seg tid til en repetisjon. https://www.vg.no/sport/friidrett/i/dweX7w/jakob-henrik-og-filip-ingebrigtsen-om-bruddet-med-gjert-ingebrigtsen-dette-er-vaar-historie Noen har vært opptatt av merkevarebygging og markedsverdi, og om brødrene og deres rådgivere forstår hva de risikerer (om de forstår like mye som oss på KG). Klart de med sin lange erfaring vet hva de risikerer, men situasjonen har altså blitt så ille at de uansett har valgt å fortelle. 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. oktober 2023 #1844 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) velociraptor skrev (1 time siden): Det virker som om du tror problemet med at han trener Narve er sjalusi - det er svært lite sannsynlig at det er grunnen. Problemet er jo at så lenge han trener Narve må de omgås ham på sin arbeidsplass (bortsett fra at idrettsforbundet heldigvis prøver å skjerme dem fra ham) Nei, jeg tror ikke problemet er sjalusi. Jeg er kjent med at de ikke ønsker å omgås sin far. Tror de fleste har fått med seg det. Endret 30. oktober 2023 av eeqaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 30. oktober 2023 #1845 Del Skrevet 30. oktober 2023 1 hour ago, velociraptor said: Det virker som om du tror problemet med at han trener Narve er sjalusi - det er svært lite sannsynlig at det er grunnen. Problemet er jo at så lenge han trener Narve må de omgås ham på sin arbeidsplass (bortsett fra at idrettsforbundet heldigvis prøver å skjerme dem fra ham) Hvorfor tilter Henrik på Narve i Spania, når Gjert ikke en gang er tilstede? Det er mye som skurrer her... 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 30. oktober 2023 #1846 Del Skrevet 30. oktober 2023 velociraptor skrev (13 timer siden): Det som ikke er til å tro er at det finnes mennesker som dere to, som mener at hvis man får noen fordeler så skal man bare finne seg i å bli utsatt for vold 😵 Man kan bare voldta og banke noen, så lenge man slenger noen penger på dem etterpå? For ikke å snakke om hvis man gir dem mat, vasker klærne deres, kjører dem rundt og sånne ting - da er det fritt frem å slå dem? Helt utrolig at noen kan vrenge ut av seg slike holdninger. Simone Biles burde sikkert også holde kjeft om han treneren som voldtok og misbrukte henne, han fikk henne tross alt til å vinne både OL og VM og bli verdens mestvinnende turner - ikke vær så utakknemlig å syte over litt misbruk da 🏳️ Nei, jeg synes ikke det er greit å voldta og banke noen, for så å slenge penger på dem. Litt rart at du antar at jeg har denne holdningen. Veldig mye voldtektshentydninger i det du skriver forresten, er det dette du oppfatter er essensen i denne familiekrangelen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 30. oktober 2023 #1847 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (6 timer siden): De har jo tid stille I to år, så strategien om å ikke snake har jo ikke virket den heller.... Gjert valgte og snake ut om konflikten, da er det ikke så rart at den andre siden kom ut heller. Jeg ser ikke hvordan brødrene har dratt andre profesjonelle parter med. Hvilke " andre motiver"? Jeg ser ingen grunn til å tro de ikke ønsker ro om saken. Igjen de unnlot å snake stykt om motparten i to år. Deres markedsverdi styrer jo ikke alt, de kam ikke forsette samarbeidet med en voldelig far fordi nordmenn synes voldsutøvere er "søt" sammen med dem. Har moren fortalt deg at hun ble ydmyket? Det at se og hør forteller deg at hun vistnok hadde antydning til tårer i øynene, betyr ikke at du har helle og fulle sannheten av hva som skjede. I følge Gjert var jo kona invitert til bryllupet, jeg tviler på at invitasjonen ble invitert for å være slem. Da kan jo jeg like gjerne spørre deg tilbake: har brødrene fortalt deg at invitasjonen ikke var for å være slem? Det virker på meg som at alt negativt som kommer i media om Gjert tas på det dypeste alvor og gjerne utbroderes. Alt som kan være med å balansere noe, og peke i retning av at det kan være flere årsaker til at ting har gått skeis avvises med at det er tullenyheter fra feks Se og Hør. At et menneske føler seg ydmyket og tråkket på i den situasjonen mor Ingebrigtsen har vært i trenger jeg ikke lese noe om for å forstå. Og som tidligere nevnt, om man ønsker ro i media så tapetserer man ikke sosiale media med informasjon både før, under og etter sitt eget bryllup. Da er det et ganske sterkt element av prkåthet inne i bildet. Det ser for meg ut som om "barna", som jeg ser de konsekvent kalles, er storfornøyde med all interesse rundt denne begivenheten. Det hadde vært fullt mulig å arrangere dette selskapet uten å plage sine foreldre offentlig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. oktober 2023 #1848 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (6 timer siden): De har jo tid stille I to år, så strategien om å ikke snake har jo ikke virket den heller.... Gjert valgte og snake ut om konflikten, da er det ikke så rart at den andre siden kom ut heller. Jeg ser ikke hvordan brødrene har dratt andre profesjonelle parter med. Hvilke " andre motiver"? Jeg ser ingen grunn til å tro de ikke ønsker ro om saken. Igjen de unnlot å snake stykt om motparten i to år. Deres markedsverdi styrer jo ikke alt, de kam ikke forsette samarbeidet med en voldelig far fordi nordmenn synes voldsutøvere er "søt" sammen med dem. Har moren fortalt deg at hun ble ydmyket? Det at se og hør forteller deg at hun vistnok hadde antydning til tårer i øynene, betyr ikke at du har helle og fulle sannheten av hva som skjede. I følge Gjert var jo kona invitert til bryllupet, jeg tviler på at invitasjonen ble invitert for å være slem. Hvilke mor er det som ikke har tårer i øynenen når sønnen gifter seg. Så de tårene kan fint være helt normal reaksjon når sønnen gifter seg. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 30. oktober 2023 #1849 Del Skrevet 30. oktober 2023 eeqaz skrev (2 timer siden): Tenker denne saken har mange gråtoner og fint du belyser fra flere sider. Jeg har også tenkt på det at det kan være noen suksessfulle gutter/menn som pga av kritikk fra ulike hold og nedsettende kommentarer valgte gå ut i media pga av "likes". Det kan selvfølgelig også være helt motsatt, at de er voldsoffre, og det kan være begge deler. Mulig forholdet til sin far ble så profesjonelt at de ikke har følelser for han så lenge han ikke trener de. Jeg tror ikke de ville kommet med dette brevet i media med om han sluttet som trener for Narve og co. og der skurrer det litt for meg. Også det at moren ble plassert vekk under bryllupet Enig med deg her, det er noe med timingen av alt dette som gjør at jeg tviler på dem. Tror ikke vi ville fått denne offentlige skittentøyvasken om Gjert hadde droppet å trene Narve. De tåler jo heller ikke å være på samling hvis Narve er i samme område UTEN Gjert. Virker på meg som om brødrenes sen-traumer er veldig tett knyttet opp mot Narve og løpingen hans, både i og utenfor sesong. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1850 Del Skrevet 30. oktober 2023 keops skrev (2 timer siden): Da kan jo jeg like gjerne spørre deg tilbake: har brødrene fortalt deg at invitasjonen ikke var for å være slem? Tenker du det er naturlig og å invitere folk for å være slem? Hvorfor lot de være å invitere Gjert da? For å være snille? Jeg tenker det er helt naturlig å gå ut i fra at folk inviterer menesker til bryllupet fordi de ønsker å ha de med på en fin dag, ikke for å være slemme. Jeg tenker i det minste ikke det er 50/50 sjanse for at en bryllupsinvitasjoner er ment for å være slem akkurat. keops skrev (2 timer siden): Det virker på meg som at alt negativt som kommer i media om Gjert tas på det dypeste alvor og gjerne utbroderes. Alt som kan være med å balansere noe, og peke i retning av at det kan være flere årsaker til at ting har gått skeis avvises med at det er tullenyheter fra feks Se og Hør. At et menneske føler seg ydmyket og tråkket på i den situasjonen mor Ingebrigtsen har vært i trenger jeg ikke lese noe om for å forstå. Og som tidligere nevnt, om man ønsker ro i media så tapetserer man ikke sosiale media med informasjon både før, under og etter sitt eget bryllup. Da er det et ganske sterkt element av prkåthet inne i bildet. Det ser for meg ut som om "barna", som jeg ser de konsekvent kalles, er storfornøyde med all interesse rundt denne begivenheten. Det hadde vært fullt mulig å arrangere dette selskapet uten å plage sine foreldre offentlig. Uansett om du har lest om disse tårene i seoghør eller vg, så er poenget at det bare er en tolkning av en kort interaksjon. Det finnes mange grunner til at en mor kan ha tårer i sønnens bryllup, det at en jornalist tolker det til sensajonele overskrifter trenger ikke bety at det er så dramatisk. Du kan ikke sammenlignes det med konkrete beskrivelser av vold eller anmeldelser som vurderes som nødvendig å skjule fra Gjert av politiet. Selfølgelig er det en forferdelig vanskelig situasjon for moren deres, men jeg ser ingen bevis for at brødrene har gjort noe aktivt for å sette moren i en vanskelig situasjon. Hun er et ofer for familie ko flukten, ikke måle for den. Jeg tenker det er helt normalt å bruke sosiale medier i et bryllup. Noe annet er bare merkelig, det er jo vanlig at bryllup har egne hastager til og med. Jeg synes det er på grensen til konspiratorisk og mene at helt vanlige aktiviteter som å poste på Instagram er et forsøk på og ydmyke mor. Jakob sin kone jobber vel som influenser også.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1851 Del Skrevet 30. oktober 2023 tonebelinda skrev (2 timer siden): Hvilke mor er det som ikke har tårer i øynenen når sønnen gifter seg. Så de tårene kan fint være helt normal reaksjon når sønnen gifter seg. Ikke sant, det er helt normalt å være følsom i en slik situasjon! Tenk så ekelt å ha folk som studerer alt du gjør og dikter værst mulig senario basert på et enkelt ansiktsutryk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 30. oktober 2023 #1852 Del Skrevet 30. oktober 2023 19 hours ago, Samfunnsdebatt said: https://tv.nrk.no/se?s=team-ingebrigtsen Anbefaler alle å se serien. Der ser man mange dynamikker. Barna som krever faren stiller opp og skal være deres trener og ser det som sin soleklare rettighet. Mange scener med mye krav fra yngstedatteren fra hun begynner i ungdomsår om at faren skal stille opp daglig som trener for at hun skal bli verdensmester slik som brødrene. Faren som er veldig skeptisk til å trene henne. Faren som sier nei til at sønnene får ha alt sosialt som de ønsker når han følger de opp, og en kan se for seg konsekvensene det gir på far-barn relasjonene. Faren som er mye negativ med kritikk, i tillegg til blir stresset og bekymret for hvordan det går med barna i idretten. Ungdom som dropper mye sosialt liv og gir alt alle dager i året for målet de selv ønsker seg. Faren viser seg jevnlig sur/furten i tilbakemeldingene når ungdommene kjører treningene sine hardere enn det han vil pga restitusjon. Og all varmen i familien når de stiller opp for hverandre. Anbefales å se! ❤️ Tror ikke vi har sett samme serie nesten. Jeg ser en far som skjeller ut en 11-åring som har løpt sitt første løp og som egentlig var fornøyd selv helt til hun får en skyllebøtte av en annen verden fra faren. Jeg ser også et barn som får sånn kjeft for at hun ikke har henta startnummeret sitt at løpet hun har gleda seg til bare blir stress og mas. Jeg fatter ikke at det er mulig å bruke et sånt språk og en sånn sint og nedlatende tone som Gjert gjør. Det ville aldri vært akseptert å snakke til en voksen på den måten, og han gjør det til et BARN?! 26 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 30. oktober 2023 #1853 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (18 minutter siden): Tenker du det er naturlig og å invitere folk for å være slem? Hvorfor lot de være å invitere Gjert da? For å være snille? Jeg tenker det er helt naturlig å gå ut i fra at folk inviterer menesker til bryllupet fordi de ønsker å ha de med på en fin dag, ikke for å være slemme. Jeg tenker i det minste ikke det er 50/50 sjanse for at en bryllupsinvitasjoner er ment for å være slem akkurat. Uansett om du har lest om disse tårene i seoghør eller vg, så er poenget at det bare er en tolkning av en kort interaksjon. Det finnes mange grunner til at en mor kan ha tårer i sønnens bryllup, det at en jornalist tolker det til sensajonele overskrifter trenger ikke bety at det er så dramatisk. Du kan ikke sammenlignes det med konkrete beskrivelser av vold eller anmeldelser som vurderes som nødvendig å skjule fra Gjert av politiet. Selfølgelig er det en forferdelig vanskelig situasjon for moren deres, men jeg ser ingen bevis for at brødrene har gjort noe aktivt for å sette moren i en vanskelig situasjon. Hun er et ofer for familie ko flukten, ikke måle for den. Jeg tenker det er helt normalt å bruke sosiale medier i et bryllup. Noe annet er bare merkelig, det er jo vanlig at bryllup har egne hastager til og med. Jeg synes det er på grensen til konspiratorisk og mene at helt vanlige aktiviteter som å poste på Instagram er et forsøk på og ydmyke mor. Jakob sin kone jobber vel som influenser også.... Jada, neida, gjennomsnittsbryllup det der sikkert. Mener bare å ha registrert at kjente personer som oppriktig ønsker å være i fred på sine merkedager har greid det i langt større grad enn disse. For meg virker det som det foregår dobbeltkommunikasjon. Jeg synes innlegget ditt preges veldig av at du påtar deg å tolke både saken, mine intensjoner og familien Ingebrigtsen sine intensjoner. Dette kan du vanskelig lykkes med, hva vet vel du om mor Ingebrigtsen er et offer eller mål for noe som helst? Jakob sin kone jobber som influencer ja, det ligger vel i kortene i og med at hun er en ufaglært ungdom uten videre erfaring enn som tribunesliter. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1854 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) keops skrev (26 minutter siden): Jada, neida, gjennomsnittsbryllup det der sikkert. Mener bare å ha registrert at kjente personer som oppriktig ønsker å være i fred på sine merkedager har greid det i langt større grad enn disse. For meg virker det som det foregår dobbeltkommunikasjon. Jeg synes innlegget ditt preges veldig av at du påtar deg å tolke både saken, mine intensjoner og familien Ingebrigtsen sine intensjoner. Dette kan du vanskelig lykkes med, hva vet vel du om mor Ingebrigtsen er et offer eller mål for noe som helst? Jakob sin kone jobber som influencer ja, det ligger vel i kortene i og med at hun er en ufaglært ungdom uten videre erfaring enn som tribunesliter. Men har de sakt de ikke ville ha oppmerksomhet i bryllupet? Jeg har hørt de ønsker ro rundt konflikten, ikke at media ikke kan skrive om ting som bryllupet. De stilte jo opp til flere intervjuer om det, så forstår ikke at de kan ha ønsket å skjule det? Nå er det vel du som tolker at guttene inviterte mora si for å ydmyke henne? Jeg påpeker at det ikke finnes bevis for det. Så jeg synes vel du tolker minst like mye en meg, men selfølgelig om jeg har misforstått hva du mener(?) er det bra om du korrigerer meg. Det å påpeke at politiet velger og skjule anmeldelsen og at brødrene ordrett sier at Gjert har vert voldelig er ikke og tolke, det er å gjengi fakta. Synes din siste kommentar her er unødvendig negativ... Endret 30. oktober 2023 av Pippi Lotta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 30. oktober 2023 #1855 Del Skrevet 30. oktober 2023 velociraptor skrev (5 timer siden): Det virker som om du tror problemet med at han trener Narve er sjalusi - det er svært lite sannsynlig at det er grunnen. Problemet er jo at så lenge han trener Narve må de omgås ham på sin arbeidsplass (bortsett fra at idrettsforbundet heldigvis prøver å skjerme dem fra ham) Pippi Lotta skrev (5 timer siden): Helt enig! Siden dere tydeligvis er veldig informert om disse brødrenes tanker og følelser. Da kan dere sikkert også forklare hvorfor det er så viktig at "idrettsforbundet heldigvis skjermer brødrene mot Narve på arbeidsplassen når Gjert Ingebrigtsen ikke er tilstede"? For dere sier jo at problemet er Gjert Ingebrigtsen. Når da han ikke er der bør det jo strengt tatt ikke være nødvendig med "skjerming" , eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 30. oktober 2023 #1856 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (21 minutter siden): Men har de sakt de ikke ville ha oppmerksomhet i bryllupet? Jeg har hørt de ønsker ro rundt konflikten, ikke at media ikke kan skrive om ting som bryllupet. De stilte jo opp til flere intervjuer om det, så forstår ikke at de kan ha ønsket å skjule det? Nå er det vel du som tolker at guttene inviterte mora si for å ydmyke henne? Jeg påpeker at det ikke finnes bevis for det. Så jeg synes vel du tolker minst like mye en meg, men selfølgelig om jeg har misforstått hva du mener(?) er det bra om du korrigerer meg. Det å påpeke at politiet velger og skjule anmeldelsen og at brødrene ordrett sier at Gjert har vert voldelig er ikke og tolke, det er å gjengi fakta. Synes din siste kommentar her er unødvendig negativ... Min kommentar om den unge fru Ingebrigtsen beskriver kun sannheten, det er vel den som for enhver pris skal frem i lyset ettersom jeg forstår. Det blir feil å ikke kalle en spade for en spade når det drar seg til som det gjør med disse folkene. Jeg tror ikke på halvparten av det de sier. Mannen hennes er flink til to ting: å løpe og å pynte seg. Vi har alle sett hvilket strev det var å få ham gjennom videregående, ville vel strandet på barneskolen om det ikke var for de foreldrene han nå jobber så hardt for å knekke. Om han har hatt en vanskelig barndom så har iallefall foreldrene et helvete nå. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. oktober 2023 #1857 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (10 timer siden): De har jo tid stille I to år, så strategien om å ikke snake har jo ikke virket den heller.... Gjert valgte og snake ut om konflikten, da er det ikke så rart at den andre siden kom ut heller. Jeg ser ikke hvordan brødrene har dratt andre profesjonelle parter med. Hvilke " andre motiver"? Jeg ser ingen grunn til å tro de ikke ønsker ro om saken. Igjen de unnlot å snake stykt om motparten i to år. Deres markedsverdi styrer jo ikke alt, de kam ikke forsette samarbeidet med en voldelig far fordi nordmenn synes voldsutøvere er "søt" sammen med dem. Har moren fortalt deg at hun ble ydmyket? Det at se og hør forteller deg at hun vistnok hadde antydning til tårer i øynene, betyr ikke at du har helle og fulle sannheten av hva som skjede. I følge Gjert var jo kona invitert til bryllupet, jeg tviler på at invitasjonen ble invitert for å være slem. Vel, det er spesielt å ikke plassere moren ved bordet der de nærmeste sitter, dvs hovedbordet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. oktober 2023 #1858 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (1 time siden): Ikke sant, det er helt normalt å være følsom i en slik situasjon! Tenk så ekelt å ha folk som studerer alt du gjør og dikter værst mulig senario basert på et enkelt ansiktsutryk. Poenget med mors tilstedeværelse er ikke "tårer i øynene" det er bordplasseringen. Dvs langt unna hovedbordet hvor f.eks brudens foreldre satt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. oktober 2023 #1859 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Oida skrev (34 minutter siden): Siden dere tydeligvis er veldig informert om disse brødrenes tanker og følelser. Da kan dere sikkert også forklare hvorfor det er så viktig at "idrettsforbundet heldigvis skjermer brødrene mot Narve på arbeidsplassen når Gjert Ingebrigtsen ikke er tilstede"? For dere sier jo at problemet er Gjert Ingebrigtsen. Når da han ikke er der bør det jo strengt tatt ikke være nødvendig med "skjerming" , eller? Du er absolutt inne på noe. NGN har uttalt noe sånt som at det må gå an å være på de samme tilstelninger uten at det er ubehagelig, far NGN og andre har sagt NGN blir mobbet av H.I. og div TV bilder viser at det er NGN som strekker ut hånda v flere anledninger, jakob tok den (såvidt) sist de møttes, men på Bislett overså H.I den utstrakte hånda. Sikkert ikke lett å beholde bakkekontakt når man sammenligner seg som Norges svar på Kardashians .. Endret 30. oktober 2023 av eeqaz 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 30. oktober 2023 #1860 Del Skrevet 30. oktober 2023 eeqaz skrev (15 minutter siden): Du er absolutt inne på noe. NGN har uttalt noe sånt som at det må gå an å være på de samme tilstelninger uten at det er ubehagelig, far NGN og andre har sagt NGN blir mobbet av H.I. og div TV bilder viser at det er NGN som strekker ut hånda v flere anledninger, jakob tok den (såvidt) sist de møttes, men på Bislett overså H.I den utstrakte hånda. Sikkert ikke lett å beholde bakkekontakt når man sammenligner seg som Norges svar på Kardashians .. Gutta tilbød seg å trene fyren. Han valgte den voldsanklagede faren deres istedenfor. That's why. Kan ikke Narve bare nyte livet? Verdens beste trener og en vakker kjæreste. Patetisk svak mentalitet han viser. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå