Shapeshift Skrevet 19. oktober 2023 #941 Del Skrevet 19. oktober 2023 Stakkars barn Godt de holder sammen og er der for hverandre, håper de får ro nå. 15 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 19. oktober 2023 #942 Del Skrevet 19. oktober 2023 keops skrev (1 minutt siden): Dette høres usannsynlig ut. Mange ting som ikke harmonerer mm ed brødrenes historie. Forferdelig hvis dettte stemmer, men jeg tror dem ikke. Av ren nysgjerrighet - hva mener du at ikke harmonerer? Hva er grunnen til at du ikke tror på dem? 39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 19. oktober 2023 #943 Del Skrevet 19. oktober 2023 keops skrev (1 minutt siden): Dette høres usannsynlig ut. Mange ting som ikke harmonerer mm ed brødrenes historie. Forferdelig hvis dettte stemmer, men jeg tror dem ikke. Dette er ikke ment som noe negativt mot din mening, jeg respekterer den. Men hvilke ting er det du mener ikke harmonerer i historien deres? Jeg er også litt nysgjerrig på om de av oss som tror på brødrene har vokst opp med en samme type forelder som Gjert. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 19. oktober 2023 #944 Del Skrevet 19. oktober 2023 hvalstad45 skrev (5 minutter siden): Ja, har vært sjokkert over folk her som åpenbart har ment de har brutt med far kun fordi de har vært primadonnaer eller no. Ingen gjør sånt uten grunn! Som barn, selv når man er voksen, har foreldrene fortsatt en autoritet over en og det er sykt vanskelig å gå til det skrittet. Sier også mye når alle tre var enige. De er i det minste tause nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 19. oktober 2023 #945 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Nå er det ikke lenger spekulasjoner. Dette er en offentlig hemmelighet i Sandnes, jodel -moderatorene har gått varme. Det er synd på Gjert som ikke skjønner hva han bør gjøre for å komme videre. At han er flink gir ham ikke «rett» til å fortsette som trener. De som har valgt å idolisere Gjert kommer nok til å finne sine grunner til å fortsette, det er altfor flaut å skifte mening. Endret 19. oktober 2023 av MildeMarie 40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Athod Skrevet 19. oktober 2023 Populært innlegg #946 Del Skrevet 19. oktober 2023 keops skrev (3 minutter siden): Dette høres usannsynlig ut. Mange ting som ikke harmonerer mm ed brødrenes historie. Forferdelig hvis dettte stemmer, men jeg tror dem ikke. 3 barn juger for faen ikke slikt om faren. 60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 19. oktober 2023 #947 Del Skrevet 19. oktober 2023 anonym111111 skrev (2 minutter siden): Seriøst? Når noen er voldelige mot dine mindreårige søsken, er det vanskelig å være hyggelig og sosial med de som tar overgriperens parti. Forstår du ikke at de har og har hatt det vanskelig? At dette har gått ut over Narve er ingen andre enn Gjert sin feil, og når Narve har valgt å fortsette med han som trener, får det dessverre konsekvenser. Friidrettsforbundet skånet ofrene, og at dette gikk ut over Narve er IKKE deres feil. Jeg skjønner godt at de har hatt det vanskelig og jævlig rett og slett. Jeg mener bare at det ikke gir dem rett til å være drittsekk mot Narve. Det er faktisk ikke sånn at fordi du har opplevd jævlige ting så har du rett til å oppføre deg jævlig mot andre. Jeg regner med Narve tok det valget som var best for ham selv mtp å komme lengst mulig. Jeg tror ikke han tenkte at han tok parti med den ene eller den andre, men at han valgte den som kunne hjelpe han til å komme lengst mulig. Friidrettsforbundet må jo også skåne Narve fra Henrik. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 19. oktober 2023 #948 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Det er tydeligvis sant det som har vært sagt, vold mot jenta var dråpen. De skriver dette på en omtenksom måte i kronikken sin (fra kronikk: når volden igjen skjedde) Skjønner at de bebreider seg for å ikke ha stoppet dette før, men det er sterke traumebånd inni bilde, som de selv også skriver (at pappaen har utøvd vold og aggressivitet over mange år- men de er veldig glad i han og vil egentlig skjerme han). Triste greier. Endret 19. oktober 2023 av Lineaaa 40 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 19. oktober 2023 #949 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hvorfor anmelder de ikke saken, men går offentlig ut med straffbare handlinger? Antar det må bli etterforskning nå. Spesielt siden de fremdeles har mindreårige barn boende hjemme. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #950 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Sugar&Spice skrev (7 minutter siden): Av ren nysgjerrighet - hva mener du at ikke harmonerer? Hva er grunnen til at du ikke tror på dem? Feks at Jakob ønsker at kjæresten skal komme å.bo i huset til foreldrene, de jeg kjenner med voldelige foreldre har forsøkt å fjerne seg fra hjemmet. Gjerts personlighet synes jeg heller ikke tyder på at det de forteller stemmer. De sier at den samme voldeligheten kom til uttrykk for to år siden. Gjert og Tone har jo hatt barn i alle aldre i en haug av år, har han hatt en pause i volden da, ettersom adferden kom tilbake for to år siden? Endret 19. oktober 2023 av keops 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancia667 Skrevet 19. oktober 2023 #951 Del Skrevet 19. oktober 2023 Endelig sier de det mange av oss har vist lenge, men holdt tett om siden det faktisk også er mindreårige involvert her. Nå har Gjert spilt offer lenge nok! 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #952 Del Skrevet 19. oktober 2023 Athod skrev (5 minutter siden): 3 barn juger for faen ikke slikt om faren. Jo, det er nok noen som lyver enda verre enn dette om både far og mor 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. oktober 2023 #953 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) anonym111111 skrev (3 timer siden): Seriøst? Når noen er voldelige mot dine mindreårige søsken, er det vanskelig å være hyggelig og sosial med de som tar overgriperens parti. Forstår du ikke at de har og har hatt det vanskelig? At dette har gått ut over Narve er ingen andre enn Gjert sin feil, og når Narve har valgt å fortsette med han som trener, får det dessverre konsekvenser. Friidrettsforbundet skånet ofrene, og at dette gikk ut over Narve er IKKE deres feil. Ja, det er vanskelig for dem å være profesjonelt høflige i forhold til Narve , men gutta er voksne, og kan og bør klare mye vanskelig. At Henrik bortviser Narve fra bordet er selvfølgelig hans feil (og Gjert som trolig har brukt feil (aversive)metoder i barneoppdragelsen). Henrik burde ha spurt på en høflig måte. Den "vise bort fra bordet saken" er forøvrig en liten fillesak, men dårlig for et lagmiljø. Jeg hadde ikke orket å være på et slikt landslag. Da hadde jeg heller lagt opp og tatt en utdannelse. I dag leste jeg at Henrik har bedt Narve om unnskyldning. Det forandrer ting til det bedre Endret 19. oktober 2023 av I Grosny 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 19. oktober 2023 #954 Del Skrevet 19. oktober 2023 keops skrev (2 minutter siden): Feks at Jakob ønsker at kjæresten skal komme å.bo i huset til foreldrene, de jeg kjenner med voldelige foreldre har forsøkt å fjerne seg fra hjemmet. Gjerts personlighet synes jeg heller ikke tyder på at det de forteller stemmer. De sier at den samme voldeligheten kom til uttrykk for to år siden. Gjert og Tone har jo hatt barn i alle aldre i en haug av år, har han hatt en pause i volden da, ettersom adferden kom tilbake for to år siden? Ingen pause fra offerklandringen her heller nei! Det er alltid en beleilig greie å vende fokus mot «hvorfor gikk hun ikke fra ham», «hvorfor prøvde de fortsatt være hyggelige selv om hen var slem», «hvorfor sa de ikke noe før nå» akkurat som om det ikke er ekstremt komplekse mekanismer i spill hos folk når de som skal være den trygge beskyttelsen i livet ditt viser seg å skade deg. men for all del, problemet er at de har opptrådt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 19. oktober 2023 #955 Del Skrevet 19. oktober 2023 Athod skrev (7 minutter siden): 3 barn juger for faen ikke slikt om faren. De er flere (voksne) barn som sier det samme, dog ikke alle offentlig. Men som noen sier, dette har vært godt kjent i distriktet lenge. Nå kan det ikke lenger avfeies som spekulasjoner. Men jeg håper med dette familien kan få fred til å lege sårene, og at detaljene kan få holdes privat slik de ønsker. Vi har ikke krav på å få vite dem. 35 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. oktober 2023 #956 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jojo2 skrev (22 minutter siden): Jeg tenker at uansett hva Gjert har gjort mot løpebrødrene, så unnskylder det IKKE måten spesielt Henrik har oppført seg mot Narve. Forstår godt at de ikke vil ha Gjert der og er enig i den avgjørelsen. Men, at Narve valgte å fortsette å trene under Gjert, gir ikke dem grunn til å både skjelle ut og psyke ut Narve. Litt profesjonelle må også de greie å være. Du tuller nå?? 12 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. oktober 2023 #957 Del Skrevet 19. oktober 2023 MildeMarie skrev (12 minutter siden): Nå er det ikke lenger spekulasjoner. Dette er en offentlig hemmelighet i Sandnes, jodel -moderatorene har gått varme. Det er synd på Gjert som ikke skjønner hva han bør gjøre for å komme videre. At han er flink gir ham ikke «rett» til å fortsette som trener. De som har valgt å idolisere Gjert kommer nok til å finne sine grunner til å fortsette, det er altfor flaut å skifte mening. Riktig, ser det allerede på fb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 19. oktober 2023 #958 Del Skrevet 19. oktober 2023 Stemmer overens med alle rykter og at angrep på søstera var dråpen som fikk begeret til å renne over. Henrik har beklaget oppførsel mot Narve, men kan godt forstå at du ikke vil ha en person som er så nærme far hver dag sitte ved bordet. Naturlig vil man da føle at man omtrent ikke kan snakke om noen ting. Er nok tøft for de eldste å passe på hele tiden og stille opp for yngre, uten at det gir noe direkte grunn til å være motbydelig selv. Var det en avtale som de sa at han ikke skulle sitte der og de vil prøve å bare komme gjennom måltid for å gjøre jobben sin, skjønner jeg det da likevel godt. Kan noen ganger være en annen part som provoserer, men når man går imot er det hva som blir synlig. 31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 19. oktober 2023 #959 Del Skrevet 19. oktober 2023 keops skrev (5 minutter siden): Feks at Jakob ønsker at kjæresten skal komme å.bo i huset til foreldrene, de jeg kjenner med voldelige foreldre har forsøkt å fjerne seg fra hjemmet. Gjerts personlighet synes jeg heller ikke tyder på at det de forteller stemmer. De sier at den samme voldeligheten kom til uttrykk for to år siden. Gjert og Tone har jo hatt barn i alle aldre i en haug av år, har han hatt en pause i volden da, ettersom adferden kom tilbake for to år siden? Hvis man skal fortsette å forsvare at Gjert ikke har gjort noe galt, blir det viktig å jobbe godt med beskyldningene mot den stakkars familien nå framover. Gi oss alt du har. Se om du får snudd noen. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #960 Del Skrevet 19. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (10 minutter siden): Dette er ikke ment som noe negativt mot din mening, jeg respekterer den. Men hvilke ting er det du mener ikke harmonerer i historien deres? Jeg er også litt nysgjerrig på om de av oss som tror på brødrene har vokst opp med en samme type forelder som Gjert. Har svart en annen på akkurat dette, finner det usannsynlig at Jakob ønsker så sterkt at kjæresten så kulle komme å bo der om det var preget av frykt og vold. Jeg tror rett og slett ikke på dem, noe med deres personlighet og Gjert sin personlighet også. Jeg pleier ellers å være den første til å tro noen som forteller om.noe sånt, men dette sliter jeg med å se for meg at stemmer. Også måten de er mot Narve på, får ikke dette til å gå i hop. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå