Jobbermedbarn Skrevet 19. oktober 2023 #921 Del Skrevet 19. oktober 2023 Orly skrev (1 minutt siden): Der kom det frem ja, nå håper jeg de får fred! At folk har sittet å Forsvart far og skrevet så mye negativt om brødrene er helt utrolig, håper dere må tenker dere godt Om fremover! Håper også Kg nå virkelig modererer bort en hel Haug innlegg som er skrevet og rapportert flere ganger! Word! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 19. oktober 2023 #922 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Da er historien ute og Gjert er snipp snapp snute. Endret 19. oktober 2023 av totti_1 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 19. oktober 2023 #923 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Orly skrev (8 minutter siden): Der kom det frem ja, nå håper jeg de får fred! At folk har sittet å Forsvart far og skrevet så mye negativt om brødrene er helt utrolig, håper dere må tenker dere godt Om fremover! Håper også Kg nå virkelig modererer bort en hel Haug innlegg som er skrevet og rapportert flere ganger! Det er også nærliggende å nevne at når man lager slike saker, får man gjerne en heads up av journalisten om at det kommee, fordi man har krav på samtidig imøtegåelse. Skal ikke se bort fra at det voldsomme kjøret for å stille ham i et bra lys den siste uka er helt eller delvis motivert av det. Aviser kan ikke videreformidle slike anklager som de her uten videre, som kommentarattikkelen jeg er spent på om denne tråden skal bli den eneste tråden på KG som har som budskap at vold mot barn må være greit Og så er det interessant at når folk, igjen og igjen, opplyser i tråder om at dette er kjente mønster, dette er situasjoner en kjenner seg igjen i, her er det mer, så stemples man som overfølsomme og folk som overdriver. Slik folk som utsettes for vold har blitt i alle tider, av voldsutøvere, og av folk rundt, også her i tråden. bryter med familien har man stort sett en veldig god grunn. Nekter en å si hvorfor burde det ofte være svar nok Endret 19. oktober 2023 av Måsies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mheihei Skrevet 19. oktober 2023 #924 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det triste nå er at han ikke innrømmer det, men forhåpentligvis blir de trodd og får fred! Helt vilt å tenke på hva som faktisk foregår innenfor husets fire vegger. I tillegg hvor naive nordmenn er. 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. oktober 2023 #925 Del Skrevet 19. oktober 2023 Nå håper jeg virkelig alle kan la familien i fred 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 19. oktober 2023 #926 Del Skrevet 19. oktober 2023 At Gjert ikke innrømmer det, har nok med hans selektive og gammeldags tolkning av ordet "vold". Fyren er åpenbart i fornektelses-fasen. 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. oktober 2023 #927 Del Skrevet 19. oktober 2023 2 minutter siden, totti_1 said: At Gjert ikke innrømmer det, har nok med hans selektive og gammeldags tolkning av ordet "vold". Fyren er åpenbart i fornektelses-fasen. Jepp, kjenner det igjen fra egen familie med gammeldagse holdninger. Litt ris på rumpa og lett fysisk avstraffelse var greit og de nekter for at de har gjort noe galt/later som om de ikke husker det. Syns dette er svært typisk. 36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mheihei Skrevet 19. oktober 2023 Populært innlegg #928 Del Skrevet 19. oktober 2023 totti_1 skrev (1 minutt siden): At Gjert ikke innrømmer det, har nok med hans selektive og gammeldags tolkning av ordet "vold". Fyren er åpenbart i fornektelses-fasen. Selvfølgelig er han det. Kan sånn sett forstå det. Men å dra «NRK har fulgt familien vår over flere år, jeg ville aldri utøvd vold» blir for dumt Vi alle så hvor kontrollerende/rigid han var. Om han noen gang ønsker en relasjon til barna sine så burde han oppsøke hjelp, trekke seg tilbake og håpe på rehabilitering. Det er åpenbart at han har store aggresjonsproblemer. 45 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 19. oktober 2023 #929 Del Skrevet 19. oktober 2023 Tviler på at dette er snakk om ris på rompa. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 19. oktober 2023 #930 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg er mest spent på å se hvordan facebook-mafiaen reagerer på denne uttalelsen fra brødrene. Synd at de ble presset til å uttale seg, men med den drittpakken som har kommet deres retning i det siste, så tror jeg det var eneste mulige valg for dem. 35 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 19. oktober 2023 Populært innlegg #931 Del Skrevet 19. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Jeg er mest spent på å se hvordan facebook-mafiaen reagerer på denne uttalelsen fra brødrene. Synd at de ble presset til å uttale seg, men med den drittpakken som har kommet deres retning i det siste, så tror jeg det var eneste mulige valg for dem. Ser ut som de har prøvd best mulig å beskytte spesielt de yngre søsknene for denne historien, men som du skriver hadde de ikke noe valg til slutt annet enn å fortelle den. Vi får håpe at noen av de som har skrevet om bortskjemte, overlegne og utakknemlige gutter nå tenker seg om en annen gang og at de nå får fred. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 19. oktober 2023 #932 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Ser ut som de har prøvd best mulig å beskytte spesielt de yngre søsknene for denne historien, men som du skriver hadde de ikke noe valg til slutt annet enn å fortelle den. Vi får håpe at noen av de som har skrevet om bortskjemte, overlegne og utakknemlige gutter nå tenker seg om en annen gang og at de nå får fred. Måten enkelte brukere i denne tråden har agert på er gaslighting/offerklandring 101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 19. oktober 2023 #933 Del Skrevet 19. oktober 2023 Wow. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 19. oktober 2023 #934 Del Skrevet 19. oktober 2023 Måsies skrev (1 minutt siden): Måten enkelte brukere i denne tråden har agert på er gaslighting/offerklandring 101 Og brukere her er ingenting imot folk på Facebook, der har det vært skikkelig ille. Tror vi nærmet oss fredspris til Narve og Gjert for president, en stund. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg anonym111111 Skrevet 19. oktober 2023 Populært innlegg #935 Del Skrevet 19. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (4 minutter siden): Jeg er mest spent på å se hvordan facebook-mafiaen reagerer på denne uttalelsen fra brødrene. Synd at de ble presset til å uttale seg, men med den drittpakken som har kommet deres retning i det siste, så tror jeg det var eneste mulige valg for dem. Hovedgrunnen til bruddet med Gjert var nok at volden for ca to år siden rammet mindreårige søsken. Forstår at det har vært vanskelig for dem, og forståelig at de også har hatt problemer med å være sosiale og hyggelige med Narve, som valgte å beholde og støtte Gjert. Og bra at friidrettsforbundet tok grep, og utestengte en voldelig trener. Brødrene har og har hatt en tøff tid, og dermed oppført seg annerledes enn de ellers ville gjort. Grusomt hva folk har kalt dem i denne tunge tiden. 58 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 19. oktober 2023 #936 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg tenker at uansett hva Gjert har gjort mot løpebrødrene, så unnskylder det IKKE måten spesielt Henrik har oppført seg mot Narve. Forstår godt at de ikke vil ha Gjert der og er enig i den avgjørelsen. Men, at Narve valgte å fortsette å trene under Gjert, gir ikke dem grunn til å både skjelle ut og psyke ut Narve. Litt profesjonelle må også de greie å være. 15 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 19. oktober 2023 #937 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ja, det er ofte en god grunn til at barn bryter med sine foreldre. Etter flere år, får man til slutt nok. For mange av oss, skjer det når man selv får barn. 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg anonym111111 Skrevet 19. oktober 2023 Populært innlegg #938 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Jojo2 skrev (49 minutter siden): Jeg tenker at uansett hva Gjert har gjort mot løpebrødrene, så unnskylder det IKKE måten spesielt Henrik har oppført seg mot Narve. Forstår godt at de ikke vil ha Gjert der og er enig i den avgjørelsen. Men, at Narve valgte å fortsette å trene under Gjert, gir ikke dem grunn til å både skjelle ut og psyke ut Narve. Litt profesjonelle må også de greie å være. Seriøst? Når noen er voldelige mot dine mindreårige søsken, er det vanskelig å være hyggelig og sosial med de som tar overgriperens parti. Forstår du ikke at de har og har hatt det vanskelig? At dette har gått ut over Narve er ingen andre enn Gjert sin feil, og når Narve har valgt å fortsette med han som trener, får det dessverre konsekvenser. Friidrettsforbundet skånet ofrene, og at dette gikk ut over Narve er IKKE deres feil. Endret 19. oktober 2023 av anonym111111 47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. oktober 2023 #939 Del Skrevet 19. oktober 2023 3 minutter siden, Marihone said: Ja, det er ofte en god grunn til at barn bryter med sine foreldre. Etter flere år, får man til slutt nok. For mange av oss, skjer det når man selv får barn. Ja, har vært sjokkert over folk her som åpenbart har ment de har brutt med far kun fordi de har vært primadonnaer eller no. Ingen gjør sånt uten grunn! Som barn, selv når man er voksen, har foreldrene fortsatt en autoritet over en og det er sykt vanskelig å gå til det skrittet. Sier også mye når alle tre var enige. 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #940 Del Skrevet 19. oktober 2023 Dette høres usannsynlig ut. Mange ting som ikke harmonerer mm ed brødrenes historie. Forferdelig hvis dettte stemmer, men jeg tror dem ikke. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå