Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

MildeMarie skrev (8 timer siden):

Synes det er bra at NFIF ikke ønsker å ha folk med den typen oppførsel med på mesterskap. Blir intr å se hva Elden kan forhandle fram. 

Ja, helt greit de ikke vil ha folk med den typen oppførsel, men det er ikke Gjert som kommer med den. Det er Henrik.

Varsel mot Henrik om bordskandalen ble ikke behandlet ''fordi det var muntlig og ikke skriftlig''. Bare tull. Jo mere denne saken utvikler seg, jo mer skjønner jeg hvor urettferdig behandlet Gjert er.  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbermedbarn skrev (20 timer siden):

I denne låste situasjonen er det vel ikke så usannsynlig at det har vært noen avtaler slik at alle kan være med på treningsreise? Trist at det er blitt sånn, men vanskelig for forbundet også som skal prøve å ta hensyn til alle i den låste situasjonen. 
Når det er sagt så er jeg enig med varsleren at man må kreve av voksne mennesker at de oppfører seg uansett. Det er mange måter å si/møte ting på. 

At det finnes avtale om å holde far unna kan være  mulig, men en avtale om at Narve skal utestenges fra bordet til utøverne som har  noe imot han er helt umulig. Det strider sannsynligvis  mot alt som finnes av etikk og etiske retningslinjer.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært slitasje i mange år, og full overtenning i det huset der de har bodd. Fra flere enn far. Naboene kaller han bare for Fjert.

det er ingen som sier Gjert er en kjernekar, han er en ekstremt målrettet og intens person som har skapt noe som sjeldent som norske etniske løpere i verdensklasse. At det har kostet blod svette og tårer, og nå kanskje relasjonen til sønnene sine er det ingen tvil om. 

Men så er det en enkelt hendelse som har vært tuen som veltet lasset, og det involverer en annen person under myndig alder. Som gjorde noe som ikke er lov men mange ungdommer gjør.. 

Episoden i seg selv er forsåvidt ikke OK, men den har nok vært tuen som veltet lasset for relasjonen mellom sønnene og faren heller enn noe som isolert sett hadde ført til brudd for alltid. For det er ikke første gang ting har vært fysisk i det huset, gutta har løpt inn og ut med balltrær før. det går en kule varmt der, mye adrenalin, testo og store personligheter.

saken er delikat og er egentlig et indre familieanliggende. Den blir offentlig fordi Jakob er i verdensklasse og en internasjonal stjerne. Henrik og Filip er det vel ingen som bryr seg om.  Og fordi Narve også er i verdensklasse. 

Samtidig kan jeg også forstå at det er sårt at Gjert nå trener det som har blitt Jakobs argeste konkurrent. det hjelper ikke akkurat så gjert er ikke uskyldig han heller...

Endret av Mintbird
  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (På 14.10.2023 den 11.14):

Det er drittsekkene av løperbrødre som har all skyld og er urimelig her, egosentriske og sta personligheter med vesentlig nedsatt evne til å tenke på andre enn dem selv.

Du virker jo jævla voksen da........

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (2 timer siden):

At det finnes avtale om å holde far unna kan være  mulig, men en avtale om at Narve skal utestenges fra bordet til utøverne som har  noe imot han er helt umulig. Det strider sannsynligvis  mot alt som finnes av etikk og etiske retningslinjer.

Vi vet at ikke alle saker anmeldels eller skrives om i media av hensyn til enkeltpersoner. Vi vet at politiet kan ha informasjon, selv om ingenting er anmeldt. Vi vet at friidrettsforbundet kan ha informasjon som ikke er offentliggjort, og de kan ha tatt sin avgjørselse på bakrunn av dette.

Det er ikke umulig at det har vært en avtale om at Narve ikke skulle sitte ved samme bord som brødrene, og ihvertfall er det ikke umulig at det Gjert har gjort har påvirket brødrenes forhold til Narve (som har valgt hans side). Også forholdet til moren, som betydde så mye for dem, er preget. 

Både Henrik og Jakob har kjøpt/bygd hus nær sine foreldre, det hadde de ikke gjort om de ønsket avstand. At noe skjedde da Gjert ble sykemeldt, yngre barn sluttet brått med løping og brødrene sa han opp som trener, er vel ikke utenkelig? Store deler av familien har tatt avstand fra Gjert, og det kan jo hende de har en grunn til det.

Synes det er rart at Gjert bruker advokat, tid og krefter på å få inngang på stevner, når han vet hvor vanskelig det blir for sønnene. Synes det er rart han prioriterer Narve og egen trenerkarriere framfor familien (barn, barnebarn, svigerbarn mfl.).

Synes det er rart at så mange snakker stygt om brødrene og "heier" på Gjert uten å vite alle fakta. Dette er ikke en fotballkamp, liksom, men en familie som er ødelagt. Kanskje for alltid. Og Narve er egentlig ikke del i dette, men har blitt det fordi han valgte Gjert. Greit at mange synes synd på han, men det er kanskje andre det er mer synd på i denne saken.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Henrik skaper utrygghet for Narve, og det kan godt tenkes, kan forbundet praktisere samme regel for Henrik den dagen han eventuelt bare er trener og ikke utøver. Jeg kan ikke se at Henriks utblåsninger er et argument for at Jakob må tåle å ha Gjert bjeffende rundt seg før konkurranser. Den som sidestiller regimet som Jakob har måttet forholde seg til siden han var veldig ung, med Henriks oppførsel overfor Narve, har ikke skjønt mye. 

Jeg synes heller ikke at Gjert har all ære for Jakobs resultater. Jakob har ofret og forsaket ekstremt mye for å komme dit han er i dag. Han har ikke hatt en normal ungdomstid og er vokst opp med ett mantra, og det er at det eneste som teller er å være best og alt må ofres for å få det til. Det er sånn reglene har vært under regimet til Gjert. Team Ingebrigtsen-serien viser jo litt av hvor drøyt det hele er, og der får vi garantert ikke se de mest heftige scenene og heller ikke riktig inntrykk av mengden press, kritikk og krav som gutta og delvis Ingrid utsettes for. Og dette opplegget kommer av et valg som Gjert har tatt, selv om det fremstilles som om sønnene og Ingrid har skjønt og godtatt premissene og konsekvensene av opplegget like godt som en voksen.

Jeg synes også det har vært helt elendig av Gjert å tillate hakkingen som Narve har holdt på med. Eksempelvis Narve til NTB (og ergo alle medier) under VM «Vi skal ikke kalle det hevn, men at Gjert hadde vist dem fingeren litt. Se her! Dette kunne vært deg.». Bare å google.

Jeg tipper at Jakob gir f i hva Narve sier isolert sett, men at det er en påkjenning å vite at faren din står i bakkant og fyrer opp og gir alt for at du skal tape det den samme faren har lært deg er aller viktigste i livet. Dette fremstår for mange av oss som en kynisk hevnaksjon fra Gjert, og Narve har også vært inne på tanken, jf sitatet til Narve som nevnt ovenfor, for Gjert har ikke bare to mulige valg, enten å trene Jacobs konkurrent eller å la være å praktisere som trener.

For et mareritt og for et sirkus. 

Endret av Capri
Rettet skrivefeil
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym111111 skrev (27 minutter siden):

Synes det er rart at så mange snakker stygt om brødrene og "heier" på Gjert uten å vite alle fakta. Dette er ikke en fotballkamp, liksom, men en familie som er ødelagt. Kanskje for alltid. Og Narve er egentlig ikke del i dette, men har blitt det fordi han valgte Gjert. Greit at mange synes synd på han, men det er kanskje andre det er mer synd på i denne saken.

Narve er neppe den som lider mest i saken, men det er noe prinsipielt ugreit dersom lagledelsen tillater sosial utestenging av et av lagets medlemmer selv om stjerna på laget kan ha veldig god grunn til å irritere seg over han.

Og hvorfor skal stjerna skjermes  fra irritasjon? En teori er at irritasjon kan medføre feil spenningsnivå  som kan gå utover energiforbruk, teknikk og taktikk i løpet, og svekke muligheten for å  ta hjem gullet. Hvis det er sånn så er spørsmålet mitt: Er det verdt det? Er det verdt å gå på akkord med etiske prinsipper for å ta gull?   Jeg mener at svaret ikke er enkelt.  Det kan også tenkes at landslagslederne har gullfeber , at de er i overkant desperate etter å hanke inn gullmedaljer.  

Hvis disse spekulasjonene treffer, så tyder det på at landslagsledelsen er styrt av gullambisjoner, og at avgjørelser preges av det.

Endret av I Grosny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (På 15.10.2023 den 11.41):

Gjert var ikke invitert til Henriks bryllup. Kona gikk alene. 

Enten var han ikke invitert, eller så stilte han ikke, om han var invitert. Ingen av oss vet hva som er årsaken til at han ikke var der. Om det var fordi han ikke var invitert, eller at han ikke vill møte

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (38 minutter siden):

Narve er neppe den som lider mest i saken, men det er noe prinsipielt ugreit dersom lagledelsen tillater sosial utestenging av et av lagets medlemmer selv om stjerna på laget kan ha veldig god grunn til å irritere seg over han.

Og hvorfor skal stjerna skjermes  fra irritasjon? En teori er at irritasjon kan medføre feil spenningsnivå  som kan gå utover energiforbruk, teknikk og taktikk i løpet, og svekke muligheten for å  ta hjem gullet. Hvis det er sånn så er spørsmålet mitt: Er det verdt det? Er det verdt å gå på akkord med etiske prinsipper for å ta gull?   Jeg mener at svaret ikke er enkelt.  Det kan også tenkes at landslagslederne har gullfeber , at de er i overkant desperate etter å hanke inn gullmedaljer.  

Hvis disse spekulasjonene treffer, så tyder det på at landslagsledelsen er styrt av gullambisjoner, og at avgjørelser preges av det.

Regner med at friidrettsforbundet har informasjon alle andre ikke har, og utestenger Gjert pga det han har gjort. Når da Narve allikevel velger hans side, får det jo konsekvenser for han. Man kan ikke la være å utestenge en trener som har gjort noe man ikke kan tolerere fordi det går utover utøveren han trener. Det står da ingen steder at Gjert er utestengt fordi han irriterer noen.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym111111 skrev (49 minutter siden):

Vi vet at ikke alle saker anmeldels eller skrives om i media av hensyn til enkeltpersoner. Vi vet at politiet kan ha informasjon, selv om ingenting er anmeldt. Vi vet at friidrettsforbundet kan ha informasjon som ikke er offentliggjort, og de kan ha tatt sin avgjørselse på bakrunn av dette.

Det er ikke umulig at det har vært en avtale om at Narve ikke skulle sitte ved samme bord som brødrene, og ihvertfall er det ikke umulig at det Gjert har gjort har påvirket brødrenes forhold til Narve (som har valgt hans side). Også forholdet til moren, som betydde så mye for dem, er preget. 

Både Henrik og Jakob har kjøpt/bygd hus nær sine foreldre, det hadde de ikke gjort om de ønsket avstand. At noe skjedde da Gjert ble sykemeldt, yngre barn sluttet brått med løping og brødrene sa han opp som trener, er vel ikke utenkelig? Store deler av familien har tatt avstand fra Gjert, og det kan jo hende de har en grunn til det.

Synes det er rart at Gjert bruker advokat, tid og krefter på å få inngang på stevner, når han vet hvor vanskelig det blir for sønnene. Synes det er rart han prioriterer Narve og egen trenerkarriere framfor familien (barn, barnebarn, svigerbarn mfl.).

Verken du eller vi vet alle fakta, så det er jo like rart at du velger side. De som taler Narve (og Gjert) sin sak baserer seg på hva som er kjent i media. De som synes «det er mest synd på Jakob, baserer seg utelukkende på noe som ikke er kjent, men stoler blindt på at brødrene sin håndtering må bety at noe forferdelig har skjedd. 

Selv om han skulle ha gjort noe forferdelig, så går det et skille mellom det private og det profesjonelle og da særlig knyttet til behandlingen av Narve. 

Det er jo ikke rart at Gjert ikke «prioriterer familien» når han defakto ikke får lov til å komme i nærheten av dem (krav fra guttene) ei heller får komme i bryllupet.  

Merk også at det bare er brødrene som nekter kontakt, verken kone eller Narve ser ut til å ta avstand. 

For meg er dette prinsipielt. Det vondeste ville vært hvis det faktisk er Gjert som er dårlig behandlet uten grunn. Så urimelig som de er mot Narve så synes jeg det er mest sannsynlig at brødrene er de som har gjort noe galt. 

Forbundets håndtering kan man ikke lese noe ut av. De har økonomiske interesser i Jakob og de har alltid hatt et anstrengt forhold til Gjert lenge før i år. 

Om han har gjort noe galt, har vi et rettssystem som utmåler straff. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (5 minutter siden):

Verken du eller vi vet alle fakta, så det er jo like rart at du velger side. De som taler Narve (og Gjert) sin sak baserer seg på hva som er kjent i media. De som synes «det er mest synd på Jakob, baserer seg utelukkende på noe som ikke er kjent, men stoler blindt på at brødrene sin håndtering må bety at noe forferdelig har skjedd. 

Selv om han skulle ha gjort noe forferdelig, så går det et skille mellom det private og det profesjonelle og da særlig knyttet til behandlingen av Narve. 

Det er jo ikke rart at Gjert ikke «prioriterer familien» når han defakto ikke får lov til å komme i nærheten av dem (krav fra guttene) ei heller får komme i bryllupet.  

Merk også at det bare er brødrene som nekter kontakt, verken kone eller Narve ser ut til å ta avstand. 

For meg er dette prinsipielt. Det vondeste ville vært hvis det faktisk er Gjert som er dårlig behandlet uten grunn. Så urimelig som de er mot Narve så synes jeg det er mest sannsynlig at brødrene er de som har gjort noe galt. 

Forbundets håndtering kan man ikke lese noe ut av. De har økonomiske interesser i Jakob og de har alltid hatt et anstrengt forhold til Gjert lenge før i år. 

Om han har gjort noe galt, har vi et rettssystem som utmåler straff. 

Jeg velger ikke bastant side, men synes det er rart andre gjør det, når ikke all informasjon kommer ut i media. 

Synes ikke det er greit å kalle brødrene stygge ting pga deres oppførsel, når man ikke kjenner alle fakta. Da kan man ha forståelse for at de kan gå igjennom noe vanskelig og at det er grunner for at de oppfører seg som de gjør. 

Det er ikke kun brødrene som tar avstand fra Gjert, men store deler av hans familie.

Endret av anonym111111
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym111111 skrev (10 minutter siden):

Regner med at friidrettsforbundet har informasjon alle andre ikke har, og utestenger Gjert pga det han har gjort. Når da Narve allikevel velger hans side, får det jo konsekvenser for han. Man kan ikke la være å utestenge en trener som har gjort noe man ikke kan tolerere fordi det går utover utøveren han trener. Det står da ingen steder at Gjert er utestengt fordi han irriterer noen.

Jeg skrev ikke at Gjert var utestengt fordi han irriterte noen, jeg skrev om Narve. Det ser ut som Narve eller Narves vennskap med Gjert irriterer Jacob og Henrik. Det er vanskelig å se en annen grunn til at Henrik bortviste Narve fra frokostbordet. At Narves trener (Gjert) er utestengt er så sin sak, men at en utøver skal bortvises fra det sosiale fellesskapet i spisesituasjon er noe annet, og et tegn på at noe er dårlig i laget.

Jeg driver ikke og forsvarer Gjert, men jeg kritiserer at Narve av lagkamerater stenges ute sosialt. For meg føles det veldig feil at medlemmer på laget skal leke politi og  straffe lagkamerater. Skal noen straffe noen så er det ledelsen eller politiet. Lagmedlemmer skal ikke utøve politiroller.

Om sønnene skal straffe sin far er en annen sak. Det er en sak i familien. 

Endret av I Grosny
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (1 time siden):

Det ser ut som Narve eller Narves vennskap med Gjert irriterer Jacob og Henrik. Det er vanskelig å se en annen grunn til at Henrik bortviste Narve fra frokostbordet. At Narves trener er utestengt er så sin sak, men at en utøver skal bortvises fra det sosiale fellesskapet i spisesituasjon er noe annet, og et tegn på at noe er dårlig i laget.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg; Dersom Gjert har gjort noe som fører til avstand fra de fleste i familien, er det vel ikke rart at det at Narve velger hans side, påvirker forholdet til Henrik og Jakob. Narve sa jo i et tidlig intervju at han måtte gå flere runder og vurdere om han kunne forsvare det å fortsette med Gjert etisk og moralskt. Så han var iallefall klar over at det kunne bli problemer.

I en ekstremt vanskelig situasjon som dette er, familien er ødelagt, kanskje for alltid, kan det hende regler om avstand har blitt innført for alles beste og for å fremme minst mulig konflikter. Regler om avstand trenger ikke være innført for å ødelegge for Narve. Kanskje blir det bedre for alle av at Narve er sosial med andre enn akkurat Henrik og Jakob en periode.

Endret av anonym111111
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym111111 skrev (1 time siden):

Jeg velger ikke bastant side, men synes det er rart andre gjør det, når ikke all informasjon kommer ut i media. 

Synes ikke det er greit å kalle brødrene stygge ting pga deres oppførsel, når man ikke kjenner alle fakta. Da kan man ha forståelse for at de kan gå igjennom noe vanskelig og at det er grunner for at de oppfører seg som de gjør. 

Det er ikke kun brødrene som tar avstand fra Gjert, men store deler av hans familie.

Det er ikke fremme i media at «store deler av hans familie» tar avstand fra Gjert. Det er spekulasjoner. 

Det vi vet er at kona stod ved hans side under VM nå og at Narve ikke har funnet grunn til å velge ham bort. Dette er dokumentert. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (49 minutter siden):

Det er ikke fremme i media at «store deler av hans familie» tar avstand fra Gjert. Det er spekulasjoner. 

Det vi vet er at kona stod ved hans side under VM nå og at Narve ikke har funnet grunn til å velge ham bort. Dette er dokumentert. 

Narve sa jo at  han måtte gå runder med seg selv for å finne ut om det var etisk og moralsk riktig å fortsette med Gjert. 

Så du vet at EN i nær familie fortsatt iallefall delvis muligens også støtter Gjert, og er i en vanskelig situasjon. Hvor mange vet du om som har tatt avstand? Det blir jo endel bare med barn, barnebarn og svigerbarn... 

Selv om mye holdes skjult i denne saken, og kanskje aldri kommer fram, er det vel ingen tvil om at mange i Gjerts nærmeste familie har tatt avstand fra han. Forstår ikke at du sier imot meg på det.

Jeg ønsker ikke å dømme Gjert for noe, men synes det er direkte stygt å kalle sønnene hans for det ene og andre og ønske at de skal skade seg eller slutte å løpe osv. når man ikke kjenner ALLE fakta i saken.

Endret av anonym111111
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym111111 skrev (28 minutter siden):

Narve sa jo at  han måtte gå runder med seg selv for å finne ut om det var etisk og moralsk riktig å fortsette med Gjert. 

Så du vet at EN i nær familie fortsatt iallefall delvis muligens også støtter Gjert, og er i en vanskelig situasjon. Hvor mange vet du om som har tatt avstand? Det blir jo endel bare med barn, barnebarn og svigerbarn... 

Selv om mye holdes skjult i denne saken, og kanskje aldri kommer fram, er det vel ingen tvil om at mange i Gjerts nærmeste familie har tatt avstand fra han. Forstår ikke at du sier imot meg på det.

Jeg ønsker ikke å dømme Gjert for noe, men synes det er direkte stygt å kalle sønnene hans for det ene og andre og ønske at de skal skade seg eller slutte å løpe osv. når man ikke kjenner ALLE fakta i saken.

Mens du kan dømme Gjert uten å kjenne alle fakta i saken? 

Du er relativt lemfeldig med sitatet til Narve.

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/l3y8Wy/narve-gilje-nordaas-jeg-kunne-ikke-bryte-tvert-med-gjert

I denne artikkelen er han sitert på følgende: 

«Jeg fikk tilbud om å være med dem, sier jærbuen til VG.

– Men det sa du nei til?

– Nei, jeg ville gjøre det som var riktig sportslig, men også etisk og moralsk. Jeg var ikke i tvil om hva som var rett valg å ta»

Du antyder at han gikk runder med seg selv altså at valget var vanskelig. Som du ser sier han alt han aldri var i tvil. Det er det diametralt motsatte av å «gå runder»

Det som er forferdelig er at et menneske får livet sitt snudd på hodet ved å bli dømt av folk på forum som ikke kjenner saken. Du beviser igjen og igjen at du ikke sitter med nok kunnskap til bastant å hevde at Gjert har gjort forferdelige ting. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NordreSving skrev (6 minutter siden):

Mens du kan dømme Gjert uten å kjenne alle fakta i saken? 

Du er relativt lemfeldig med sitatet til Narve.

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/l3y8Wy/narve-gilje-nordaas-jeg-kunne-ikke-bryte-tvert-med-gjert

I denne artikkelen er han sitert på følgende: 

«Jeg fikk tilbud om å være med dem, sier jærbuen til VG.

– Men det sa du nei til?

– Nei, jeg ville gjøre det som var riktig sportslig, men også etisk og moralsk. Jeg var ikke i tvil om hva som var rett valg å ta»

Du antyder at han gikk runder med seg selv altså at valget var vanskelig. Som du ser sier han alt han aldri var i tvil. Det er det diametralt motsatte av å «gå runder»

Det som er forferdelig er at et menneske får livet sitt snudd på hodet ved å bli dømt av folk på forum som ikke kjenner saken. Du beviser igjen og igjen at du ikke sitter med nok kunnskap til bastant å hevde at Gjert har gjort forferdelige ting. 

Det har vært flere intervjuer med Narve, og at han valgte Gjert, og har tatt tydelig side nå, vet vi. Men vi vet jo om mange flere av Gjerts nærmeste som har tatt avstand fra han enn som støtter han. Det var mitt poeng.

Jeg ønsker ikke å dømme Gjert for noe, men synes det er trist at så mange skriver stygt om Henrik og Jakob når alle vet at alle fakta IKKE har kommet fram, og muligens aldri kommer fram i denne saken.

Å velge side i denne saken blir feil om man kun kjenner til det lille som det kan skrives om i media. Trekker meg igjen ut av en håpløs diskusjon, men håper folk tenker seg om før de skriver dritt om personer de vet alt for lite om og som har det vanskelig nå.

Endret av anonym111111
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narve har faktisk rett til å komme med så mye kritikk han bare vil. Han må sannsynligvis ventilere mye frustrasjon. Han er offeret i denne konflikten. Man skal ikke be offeret bytte skole pga mobberen og sånn skal det ikke være her heller.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (8 timer siden):

Dette er akkurat som mobbingen og utestengningen på videregående. Dette bordet er til denne gjengen, dette til russebussen, dette til de kule og det andre til de mindre kule. 

At voksne menn kan oppføre seg sånn og få støtte blant andre voksne menn og kvinner er uhørt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (Akkurat nå):

Narve har faktisk rett til å komme med så mye kritikk han bare vil. Han må sannsynligvis ventilere mye frustrasjon. Han er offeret i denne konflikten. Man skal ikke be offeret bytte skole pga mobberen og sånn skal det ikke være her heller.

For en gangs skyld er jeg enig med deg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...