Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

Blizz1 skrev (57 minutter siden):

Nå har de vel prøvd å feilet før Henrik kom inn i bildet. Du vet de har eldre brødre som faren også begynte å trene med tidlig. De tok senere avstand til hele greia...

Det er kun 1 som er eldre enn Henrik, Kristoffer. 

Og er ganske sikker på at han ikke ble trent av faren sin i noe idrett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pheromosa skrev (På 28.8.2023 den 19.56):

Og dette er du sikker på? Det var sånn det var? Kun det som skjedde? 

Gjert fikk ikke komme i bryllupet til unge Ingebrigtsen. Utrolig dårlig gjort. Hva er det Gjert har gjort for å bli utstøtt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (1 time siden):

Du bør se over det du selv skriver, for det er en salig blanding av at "jeg tror", "jeg har hørt" og du har sågar skrevet "vi som vet". Det du skriver gir overhodet ingen mening og ingen bidrag til diskusjonen!

Jeg vet hva konflikten skyldes, uansett hva dere tror, og har absolutt ikke spredd rykter, men jeg trekker meg fra denne tråden. 😊 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (47 minutter siden):

Gjert fikk ikke komme i bryllupet til unge Ingebrigtsen. Utrolig dårlig gjort. Hva er det Gjert har gjort for å bli utstøtt? 

Ingen av oss vet om han ble invitert og ikke kom, eller om han ikke ble invitert.

Ble han ikke invitert, så tipper jeg brudeparet hadde en veldig god grunn. 

Og vi vet heller ikke hva denne konflikten skyldes, ikke de fleste av oss i allefall. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
tonebelinda skrev (2 timer siden):

Ingen av oss vet om han ble invitert og ikke kom, eller om han ikke ble invitert.

Og vi vet heller ikke hva denne konflikten skyldes, ikke de fleste av oss i allefall. 

Nettopp, du tipper. 

Slik brødrene har håndtert konflikter er det like naturlig å tippe at de er smålige, barnslige og sta. Bare måten de har behandlet Narve, som er totalt uskyldig i dette, gjør det mer sannsynlig å tippe at gutta er urimelige i behandlingen av faren. Helt greit å gi ham sparken som trener, men å utelate ham fra bryllupet og dermed sette ham i offentlig gapestokk er seriøst så stygt at jeg ikke har ord. Det i seg selv gir jo bare grobunn for enda flere spekulasjoner som Gjert ikke kan forsvare seg mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (4 timer siden):

En god grunn?? Hva da? Vet du noe som ikke andre vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (6 timer siden):

Det er kun 1 som er eldre enn Henrik, Kristoffer. 

Og er ganske sikker på at han ikke ble trent av faren sin i noe idrett. 

Jo, Kristoffer drev også med langrenn, og ble trent av faren før skolen bl.a sammen med de andre eidste. Dette var det et innslag om i team ingebritsen. Men noen av barna sluttet tidlig å satse på idrett.

Endret av anonym111111
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt håpløst å diskutere. Jeg fatter ikke at det går an å være så sta og tett som et par brukere i denne tråden. Herre jesus! Har dere bodd under en stein de siste åra?

Folk vet, det er en god grunn til å bryte all kontakt og det sier folk som vet. Hvorfor er det så vanskelig å tro på?? Og hva er god nok grunn til å bryte kontakt i deres øyne? Hvis du blir voldtatt av far, er det god nok grunn? Voldtatt OG mishandlet? Eller må han være russisk spion i tillegg?

jeg orker ikke… det er så provoserende å bare titte innom denne tråden at jeg bare orker ikke!!!!

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (5 minutter siden):

Her er det helt håpløst å diskutere. Jeg fatter ikke at det går an å være så sta og tett som et par brukere i denne tråden. Herre jesus! Har dere bodd under en stein de siste åra?

Folk vet, det er en god grunn til å bryte all kontakt og det sier folk som vet. Hvorfor er det så vanskelig å tro på?? Og hva er god nok grunn til å bryte kontakt i deres øyne? Hvis du blir voldtatt av far, er det god nok grunn? Voldtatt OG mishandlet? Eller må han være russisk spion i tillegg?

jeg orker ikke… det er så provoserende å bare titte innom denne tråden at jeg bare orker ikke!!!!

Forholdet til faren var nok dårlig allerede når den enkelthendelsen som førte til at han måtte slutte som trener skjedde. Om det var nok til å bryte all kontakt for alltid, vil nok mange mene at det ikke var, men folk er forskjellige. Selv de som vet en del om dette kan ikke si hva som var rett og galt for akkurat disse, i denne situasjonen. Men utrolig trist for alle parter. At foreldre (far i dette tilfellet) ikke blir invitert på en dag som dette.

Endret av anonym111111
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (25 minutter siden):

👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (31 minutter siden):

At folk bløffer er også noe alle vet. At folk tror de vet, men ikke vet likevel er også helt vanlig. Noen av de tingene folk "vet" eller påstår de vet, vil medføre at barnevernet kommer inn i bildet. 

Noen av de påstandene som har kommet i denne og andre tråder opp igjennom har ikke hold i seg. Det handler ikke om at noen klarer å legge lokk på ting, men hvordan norsk rettsystemet virker.  

Også er det faktisk sånn at det noen synes er en god grunn til å kutte kontakt, er noe man jobber seg gjennom i en annen familie.

Vi er individer som kommer med vår egen familiekultur.

Så det kan godt være at det er folk som tror på noen av de verste ryktene, men likevel ikke mener det er god nok grunn til å bryte kontakt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (5 timer siden):

Jeg vet hva konflikten skyldes, uansett hva dere tror, og har absolutt ikke spredd rykter, men jeg trekker meg fra denne tråden. 😊 

Jeg kan også skrive at jeg vet hva konflikten skyldes. Det gir jo selvsagt 0 troverdighet hva anonyme brukere skriver på et forum. 

Og du/dere opprettholder jo ryktene og spekulasjonene med å skrive sånt.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arne_Toholt
Hannah80 skrev (2 timer siden):

Jeg kan også skrive at jeg vet hva konflikten skyldes. Det gir jo selvsagt 0 troverdighet hva anonyme brukere skriver på et forum. 

Og du/dere opprettholder jo ryktene og spekulasjonene med å skrive sånt.

JEG derimot, JEG vet hva som faktisk skjedde. Jo, nå skal dere få høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (13 timer siden):

Da får du bare hoppe av. Alle lurer på hva Gjert har gjort for å få en slik behandling, har kona gått fra han også? Det er bare trist. Så usympatisk disse sønnene er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (23 minutter siden):

Da får du bare hoppe av. Alle lurer på hva Gjert har gjort for å få en slik behandling, har kona gått fra han også? Det er bare trist. Så usympatisk disse sønnene er. 

Du kan mene at noen av barna har opptrådt usympatisk i media, men ikke at de er usympatiske (hvis du ikke kjenner dem godt privat). At de valgte å sparke faren, og bryte kontakt pga det som skjedde, er nok pga det er det som føles rett for dem. Du kan ikke si at det er usympatisk uten å vite alt. Forholdet mellom Jakob og Henrik og faren var nok ikke på sitt beste før denne siste hendelsen, og mulig de hadde taklet det han gjorde på en annen måte hvis forholdet hadde vært bedre i utgangspunktet. Hva som er nok til å bryte et forhold for alltid er ikke likt for alle.

Endret av anonym111111
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
anonym111111 skrev (16 timer siden):

Jo, Kristoffer drev også med langrenn, og ble trent av faren før skolen bl.a sammen med de andre eidste. Dette var det et innslag om i team ingebritsen. Men noen av barna sluttet tidlig å satse på idrett.

Ja, kan bekrefte at dette stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (1 minutt siden):

Herregud, la det ligge. Vi har ikke noe med denne familiære konflikten. 

Vi har ikke noe med det nei, men man blir vanvittig nysgjerrig når de hele tiden kommer med små drypp til offentligheten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...