Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, FreezeandFawn said:

Eller at det er mugging fordi Tone går i bryllupet. 

Ja kona gikk i bryllupet,  og da kan han ha følt på en bitterhet dersom han ikke var invitert, eller han kan jo ha vært invitert ? Men det er ikke rart at det førte til spekulasjoner når pressen skriver om fraværet hans. Å være kjendiser kan ikke være lett. Folk er jo nysgjerrig på hvorfor han ikke kom. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (26 minutter siden):

Jeg er enig med deg i det. Jeg ville selv holdt lav profil.  Men det ble nok for vanskelig for han der og da. Tenker spesielt på om han ikke var invitert. Men hvordan tolker dere meldingen? Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv ? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den. Den kunne vært tilfeldig, men lett å anta at det har med dette å gjøre. 

Det tror jeg de fleste antar, at det har noe med konflikten å gjøre.

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men synes det er veldig trist og føler med de som er involvert i dette. Det rammer så mange. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Høstsemester said:

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men synes det er veldig trist og føler med de som er involvert i dette. Det rammer så mange. 

Ja det er veldig trist. Enig med deg. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Men moren er fortsatt sammen med faren hans? Også skriver hun bok om det? 

De er sammen fremdeles ja.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Men moren er fortsatt sammen med faren hans? Også skriver hun bok om det? 

Gjert og Tone er gift fortsatt. Hun skrev boka i 2020. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Enavs said:

Gjert og Tone er gift fortsatt. Hun skrev boka i 2020. 

Litt sjokkert over at hun skriver bok om ektemannen og familiesituasjon, men det var mulig for å forklare at idretten tok litt av.. 🤔

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Litt sjokkert over at hun skriver bok om ektemannen.. 🤔

"Alltid mamma" heter boka. Den er om hele familien, på godt og vondt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (18 minutter siden):

Litt sjokkert over at hun skriver bok om ektemannen og familiesituasjon, men det var mulig for å forklare at idretten tok litt av.. 🤔

Ikke rart at media følger med og at folk lurer på hva som har skjedd.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (1 time siden):

Veldig trist for alle. De er jo en stor familie,flere av brødrene har barn,og de to yngste søsknene er mindreårige,men store nok til å få med seg alt dette... Det er også besteforeldre i bildet,som sikkert har det vanskelig nå. Og spesielt på en dag som i dag....

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (4 minutter siden):

Veldig trist for alle. De er jo en stor familie,flere av brødrene har barn,og de to yngste søsknene er mindreårige,men store nok til å få med seg alt dette... Det er også besteforeldre i bildet,som sikkert har det vanskelig nå. Og spesielt på en dag som i dag....

Ikke kjekt 😞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er et privat anliggende så tror jeg at det på sikt ville vært bedre å slippe katta ut av sekken fremfor at det er rykter, spekulasjoner og det evige spørsmålet om hva det hele er snakk om, kanskje det vil gi de mer ro og mindre pågang fra medier

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (3 timer siden):

Jeg er enig med deg i det. Jeg ville selv holdt lav profil.  Men det ble nok for vanskelig for han der og da. Tenker spesielt på om han ikke var invitert. Men hvordan tolker dere meldingen? Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv ? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den. Den kunne vært tilfeldig, men lett å anta at det har med dette å gjøre. 

Dette! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som poengterer at brødrene legger opp til dette, det synes jeg på ingen måte. De er generelt sett flinke til å ikke kommentere konflikten, og har gitt beskjed flere ganger at de ikke ønsker å uttale seg. Det er jo media og følgere som hele tiden fyrer opp, og innimellom faren som ikke klarer holde hodet kaldt…for ikke å snakke om hans nye gullhåp som snakker før han tenker.

Og ja, de kan til tider va høye på seg selv, men det hadde vel kanskje vi også vært om vi vant gull i VM, OL osv…Høye på seg selv eller ikke, tror ingen utelater far fra eget bryllup, eller far lar være å komme, uten god grunn. Ikke alle ting er mulig å tilgi og gå videre fra, og synes media, some osv skal respektere det. Trist at bryllupsdagen skal bli preget av dette mer enn det allerede gjør, er ganske sikker på at faren har vært i tankene til brudgommen og familien idag uansett, så hvorfor gjøre det verre enn det allerede er? Håper brudeparet var såpass travle at de ikke sjekket nettavisene idag, og at de hadde en nydelig dag til tross for omstendighetene❤️

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur Jacob og kona kjem til å angra på at faren ikkje var invitert når denne konflikten er over og dei ser attende på bryllaupet

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (3 timer siden):

Selv om det er et privat anliggende så tror jeg at det på sikt ville vært bedre å slippe katta ut av sekken fremfor at det er rykter, spekulasjoner og det evige spørsmålet om hva det hele er snakk om, kanskje det vil gi de mer ro og mindre pågang fra medier

Yeah right. Her sitter dere og grafser og gransker med lupe dag ut og dag inn. Skammelig er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (9 timer siden):

Løpebrødrene hadde ikke vært løpere om det ikke var for faren. Har de en intern konflikt bør brødrene ta seg en pause fra løpingen, få tankene over på andre ting og dra til megling. De får oppføre seg som folk.

Om de virkelig vil ta avstand fra faren får de slutte med løpingen.

Hvordan kan du vite at brødrene ikke hadde vært løpere hvis det ikke var for faren? 
Det finnes da løpere i verden som ikke er trent av en av foreldrene sine. Det finnes andre trenere i Norge. Selvsagt skal de ikke slutte med løping pga konflikten med faren.

Men det er merkelig at de trener hverandre, i stedet for å bruke en av trenerne til idrettsnorge. Jeg tror at Gjert har manipulert dem til å tro at ingen trenere utenfor familien Ingebrigtsen duger. Hva med for eksempel treneren til Warholm? Skulle tro han har mye å bidra med. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (8 timer siden):

Trur Jacob og kona kjem til å angra på at faren ikkje var invitert når denne konflikten er over og dei ser attende på bryllaupet

Men vet du at han ikke var invitert? Kan jo være det var han som valgte å ikke komme.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...