tvertimot Skrevet 23. september 2023 #221 Del Skrevet 23. september 2023 hvalstad45 skrev (3 minutter siden): De har brettet ut hele familien til hele Norge, det er veldig dumt når krisene rammer. Antar det må være noe veldig seriøst, men rart at moren ser ut til å stå ved hans side. Hvorfor er det rart, all den tid hun har gjort det i mangfoldige år og nok vil fortsette med det. Løpergutta derimot, mennesker høyere på seg selv og med mer ufordragelige uttalelser, jeg har aldri sett lignende i idretten og jeg har fulgt mange idretter i alle år, måten de håndterer dette på er ikke imponerende for å si det forsiktig. Og de bortforklarer som bare det, uten evne til å gå i seg selv og hvordan de bidrar til konflikten. Klart relasjoner ikke blir bedre når de er så steile som de er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. september 2023 #222 Del Skrevet 23. september 2023 tvertimot skrev (34 minutter siden): At Springe-britsen gutta er utenom det vanlige høy på seg selv, altså at de grunnet konflikt med faren, valgte å ikke invitere han i brullupet. Det burde ikke overraske noen, det er bare å se hvordan de er i væremåte det, jeg liker ikke hvordan de fremstår. Så at dette kommer, det overasker som sagt ikke meg. Det er ikke mindre småelig av dem fordet, hva enn konflikten bunner ut i. Slutter altså ikke å overaske negativt de tre løperbrødrene, så dette føyer seg inn i rekken av grunner til å ikke føle sympati overfor dem. Sant nå er det bare et brullup, altså ikke noe veldig viktig og mest av alt noe damer styrer på vei for, så verdenskrise er ikke det at Gjert ikke er ønsket velkommen, altså lever han nok greit med det. Her var du igjen ja. Nei det er ikke smålig å ikke inviterer han 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. september 2023 #223 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg tenker at dette må være så vanvittig sårt og vanskelig for alle involverte at jeg skulle ønske saken ble tiet i hjel. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 23. september 2023 #224 Del Skrevet 23. september 2023 cerruti skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at dette må være så vanvittig sårt og vanskelig for alle involverte at jeg skulle ønske saken ble tiet i hjel. Det må være grusomt å stå i dette. Men om dette skal dempes og ties ned, bør brødrene ikke uttale seg når journalistene graver. Dette er med på å holde saken aktuell. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 23. september 2023 #225 Del Skrevet 23. september 2023 Gjert, nå også som et offer på sønnens store dag. Han burde skjemmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidamarie Skrevet 23. september 2023 #226 Del Skrevet 23. september 2023 Ingrid var ikke i bryllupet?🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 23. september 2023 #227 Del Skrevet 23. september 2023 Vidamarie skrev (Akkurat nå): Ingrid var ikke i bryllupet?🧐 Jo, hun er fotografert utenfor kirken 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 23. september 2023 #228 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) Løpebrødrene hadde ikke vært løpere om det ikke var for faren. Har de en intern konflikt bør brødrene ta seg en pause fra løpingen, få tankene over på andre ting og dra til megling. De får oppføre seg som folk. Om de virkelig vil ta avstand fra faren får de slutte med løpingen. Endret 23. september 2023 av Majer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. september 2023 #229 Del Skrevet 23. september 2023 caremore skrev (7 minutter siden): Gjert, nå også som et offer på sønnens store dag. Han burde skjemmes. Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 23. september 2023 #230 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) Det er veldig trist at faren Gjert ikke var tilstede i bryllupet. Fikk vondt av å lese det. 😢 Endret 23. september 2023 av Eloise12345 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 23. september 2023 #231 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) 3 hours ago, Julemarsipan said: Uff, det er jo helt forferdelig at far ikke får komme 😰 nå fikk jeg vondt langt inni hjertet kan ikke skjønne hva som ligger bak.. Tenker det samme. Det er forferdelig dersom han ikke fikk komme. Huff 😥. Ble han invitert eller ikke? . Det er forferdelig trist om han ikke fikk komme, og også kjedelig dersom han ble invitert men valgte å ikke gå. Vet ikke hva som er tilfelle? Endret 23. september 2023 av Eloise12345 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 23. september 2023 #232 Del Skrevet 23. september 2023 tvertimot skrev (1 time siden): At Springe-britsen gutta er utenom det vanlige høy på seg selv, altså at de grunnet konflikt med faren, valgte å ikke invitere han i brullupet. Det burde ikke overraske noen, det er bare å se hvordan de er i væremåte det, jeg liker ikke hvordan de fremstår. Så at dette kommer, det overasker som sagt ikke meg. Det er ikke mindre småelig av dem fordet, hva enn konflikten bunner ut i. Slutter altså ikke å overaske negativt de tre løperbrødrene, så dette føyer seg inn i rekken av grunner til å ikke føle sympati overfor dem. Sant nå er det bare et brullup, altså ikke noe veldig viktig og mest av alt noe damer styrer på vei for, så verdenskrise er ikke det at Gjert ikke er ønsket velkommen, altså lever han nok greit med det. Nå er det vel ikke alle tre brødrene som gifter seg da... Og hvordan vet du at ĥan ikke er invitert? Det kan jo være hans valg å ikke dra,selv om han er invitert. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 23. september 2023 #233 Del Skrevet 23. september 2023 Majer skrev (2 minutter siden): Løpebrødrene hadde ikke vært løpere om det ikke var for faren. Har de en intern konflikt bør brødrene ta seg en pause fra løpingen, få tankene over på andre ting og dra til megling. De får oppføre seg som folk. Om de virkelig vil ta avstand fra faren får de slutte med løpingen. Løping er levebrødet deres og karrieren varer ikke evig. De kan heller slutte å uttale seg i media og heller fokusere på løpingen. Det samme gjelder Gjert. Han bør slutte å legge ut kryptiske meldinger i some. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 23. september 2023 #234 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) 5 minutter siden, Høstsemester said: Løping er levebrødet deres og karrieren varer ikke evig. De kan heller slutte å uttale seg i media og heller fokusere på løpingen. Det samme gjelder Gjert. Han bør slutte å legge ut kryptiske meldinger i some. Jeg forstår den meldingen om det er tilfelle at han var såret dersom han ikke fikk komme? Følelser er ikke lett. Han slettet den etterpå. Men jeg kjenner ikke til bakgrunnen i historien, eller om han faktisk var invitert eller ikke. 😥 Endret 23. september 2023 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 23. september 2023 #235 Del Skrevet 23. september 2023 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Jeg forstår den meldingen om det er tilfelle at ha var såret dersom han ikke fikk komme? Han bør holde lav profil og ikke skrive kryptiske meldinger. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 23. september 2023 #236 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) 4 minutter siden, Høstsemester said: Han bør holde lav profil og ikke skrive kryptiske meldinger. Jeg er enig med deg i det. Jeg ville selv holdt lav profil. Men det ble nok for vanskelig for han der og da. Tenker spesielt på om han ikke var invitert. Men hvordan tolker dere meldingen? Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv ? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den. Den kunne vært tilfeldig, men lett å anta at det har med dette å gjøre. Endret 23. september 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 23. september 2023 #237 Del Skrevet 23. september 2023 Har aldri hatt særlig godt inntrykk av G.I. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 23. september 2023 #238 Del Skrevet 23. september 2023 Eloise12345 skrev (3 minutter siden): Jeg er enig med deg i det. Men det ble nok for vanskelig for han der og da. Tenker spesielt på om han ikke var invitert. Men hvordan tolker dere meldingen? Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv ? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den. Den kunne vært tilfeldig, men lett å anta at det har med dette å gjøre. Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv. Betyr f.eks at selv om vi bor i et land med fred, så skal vi ikke godta/akseptere at det er krig i andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 23. september 2023 #239 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) 1 minutt siden, Viki6 said: Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv. Betyr f.eks at selv om vi bor i et land med fred, så skal vi ikke godta/akseptere at det er krig i andre land. Jeg forsto ikke mye av meldingen med tanke på denne forbindelsen. Endret 23. september 2023 av Eloise12345 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. september 2023 #240 Del Skrevet 23. september 2023 Viki6 skrev (Akkurat nå): Man skal ikke tåle den urett som ikke rammer deg selv. Betyr f.eks at selv om vi bor i et land med fred, så skal vi ikke godta/akseptere at det er krig i andre land. Eller at det er mugging fordi Tone går i bryllupet. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå