Gå til innhold

Hvor blir det av julestemningen min i år?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvert år pleier jeg få full julestemning i november. I år er den borte vekk. Hvordan skal jeg få den på plass? Har 3 unger fra 2 til 7 år så jeg burde absolutt ha anledning til å få skikkelig julestemning.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok bli advent først, for min del.

Men hjelp...

Det er jo første søndag i advent allerede førstkommende søndag...

Blir nok "...som julekvelden på kjerringa..." i år også...

DET er julestemning det!! Det samme hvert eneste år... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fremdeles bare november. Jeg har i allefall ikke julestemning enda, tror ikke jeg får det før jeg er ferdig med eksamen i allefall. Har riktignok begynt med gavekjøp og julekortlaging, men det er mest av praktiske årsaker. Jeg får ikke julestemning før jeg begynner å åpne julekalenderen og føler at det nærmer seg i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har, i likhet med Arkana, sånn smått begynt med juleforberedelser. Jeg kan vel ikke si at jeg har julestemningen inne, men tanken på å stelle med forberedelsene gjør at jeg blir forventningsfull. Hva med om du begynner sånn i det små du også, kanskje den melder seg etterhvert? Jeg regner med at når førstkommende søndag er her med 1. advent, og jeg begynner å pynte litt, spise juleting, drikke juledrikker, tenne kongerøkelse, lage juleting og spille julesanger, så kommer julestemningen snikende også. Føles det bedre nå? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...