Gå til innhold

Unngå inngrodde hår?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ikke prøve den med publikum ("haha, hva var det jeg sa!"), i hvertfall.  :ler: Så får vi se. Grunnen til at jeg tester, er at jeg har slitt med eksem og irritert hud, og jeg tror at barbering irriterer huden for mye. Worth a try, at least.

Jeg hadde samme problem som deg og kjøpte meg en epilator. Det var noe av det værste jeg har vært med på!! :frustrert:

Det gjorde så inn i hel... vondt og jeg fikk faktisk mer inngrodde hår etter epilering! Siden du allerede har kjøpt epilator, så håper jeg at du blir fornøyd! :)

Jeg kjøpte kremer med fruksyre der jeg vokser meg nå og det fungerer veldig bra. Jeg har ikke hatt ingrodde hår på lenge. Kremene/skrubben koster hver 450 kr, så de burde bare virke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med epilator!!!!!!!! Det gjør veldig vondt første gangen, men så virker det som om hårene sitter løsere etter det, da er det iallefall ikke vondt lengre! Ville forøvrig aldri våget meg på noe annet enn leggene............

Viktig å rense epilatoren med sprit etter bruk, skal visst hjelpe mot inngrodde hår. Synes forøvrig ikke at jeg er plaget med så mye inngrodde hår på leggene og har sikkert brukt epilator i 6-7 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en epilator som er beregnet på bruk på ømfintelige steder.. men den er ikke i nærheten av bikinilinjen min allikevel. aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Ville forøvrig aldri våget meg på noe annet enn leggene............

Jeg våget EN gang på et annet unevnelig sted. :frustrert::grine: Aldri mer!!

Har aldri hatt inngrodde hår på leggene, men så er jeg ikke nevneverdig behåret heller. Gjør ikke vondt når jeg epilerer leggene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt ikke prøvd, men har som sagt generelt tendens til inngrodde hår. Tror jeg skal prøve i morgen, eller noe, hvis hårene er blitt så lange at den kan ta. Treg hårvekst, ja...

Eller kanskje jeg burde vente til etter at jeg er tilbake fra ferie, i tilfelle huden blir irritert? Reiser på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg har brukt epilator i et halvt år nå.

Måtte vokse leggene 2 ganger først før jeg klarte å bruke den.

Epilator tar lang tid, gjør litt vondt mens man holder på og får det aldri helt glatt. I tillegg får jeg alltid inngrodde hår, får nupper som klør men får dratt ut de ingrodde hårene med pinsett. Jeg skrubber alltid leggene godt i dusjen men får det fordeom. Huden ser heller ikke perfekt ut.

I tillegg vokser hårene fortere ut enn når man vokser.

Tror konklusjonen min blir at jeg dropper epilator, heller barbere. Vokse når jeg gidder å bruke penger på det. Da jeg ikke gidder å stresse med dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Apparat for permanent hårfjerning - aliexpress.com Det stikker litt, nesten som å bli "snappet"med et gummistrikk. Absolutt utholdelig. Jeg blir litt rød etter at jeg har brukt den og de neste dagene ser det ikke ut som noe har skjedd men etter 10-14 dager er det tydelige områder uten hår.

Endret av Kristineee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...