Gå til innhold

Gift, men blitt hodestups forelsket i en leder på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med å bare være på jobb for å faktisk jobbe?

Anonymkode: d9c7a...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva med å bare være på jobb for å faktisk jobbe?

Anonymkode: d9c7a...13e

Jeg jobber jo, og får gjort mine oppgaver tross alt. Han er bare så utrolig flott og fin personlighet, og jeg må forholde meg til han hver dag..

egentlig så forstår jeg ikke hvorfor det tar så stor plass i hodet mitt… 

 

TS

 

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var deg ville jeg kanskje tatt en personlig prat med vedkommende når det passet, spesielt om du tror han er like interessert i deg som du i han. Man kan ikke styre følelsene sine, kun hvordan man agerer på disse så dette må være veldig vanskelig. Vær åpen og ærlig med han og si du ønsker å bevare ekteskapet du er i og regner med det samme ønsker han. Kanskje det roer seg noe når dere begge vet hvor "landet ligger". 
Lykke til. Det trenger du. Om du vil så oppdater oss gjerne .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 18.8.2022 den 22.55):

Om jeg var deg ville jeg kanskje tatt en personlig prat med vedkommende når det passet, spesielt om du tror han er like interessert i deg som du i han. Man kan ikke styre følelsene sine, kun hvordan man agerer på disse så dette må være veldig vanskelig. Vær åpen og ærlig med han og si du ønsker å bevare ekteskapet du er i og regner med det samme ønsker han. Kanskje det roer seg noe når dere begge vet hvor "landet ligger". 
Lykke til. Det trenger du. Om du vil så oppdater oss gjerne .

Nei, det kommer jeg aldri til å gjøre. Det ville vært direkte flaut, og har ingen hensikt. Det ville ødelegge for min videre jobb i bedriften. Egentlig tror jeg bare jeg har innbilt meg alt sammen. Altså, legger man sammen alle signaler han har gitt- kunne det definitivt blitt tolket som at han liker meg godt, det har han jo sagt også. Men kanskje bare som en ekstra god kollega? Jeg føler det har begynt å roe seg fra min side, så vil nok gradvis gå over. 

Er det ikke sånn at når man liker noen, så kan man overtolke signaler de sender ut?
 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 9.19):

Nei, det kommer jeg aldri til å gjøre. Det ville vært direkte flaut, og har ingen hensikt. Det ville ødelegge for min videre jobb i bedriften. Egentlig tror jeg bare jeg har innbilt meg alt sammen. Altså, legger man sammen alle signaler han har gitt- kunne det definitivt blitt tolket som at han liker meg godt, det har han jo sagt også. Men kanskje bare som en ekstra god kollega? Jeg føler det har begynt å roe seg fra min side, så vil nok gradvis gå over. 

Er det ikke sånn at når man liker noen, så kan man overtolke signaler de sender ut?
 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Tror du har rett og når følelsene dine begynner å roe seg noe er det sikkert greit å vente litt med å ta praten med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. 
 

kan man egentlig stole på sin egen intuisjon? Når man blir betatt av andre, er det lett å tolke feil? Objektivt sett har han flørtet med meg flere ganger, men jeg har observert at han også kan flørte med andre kolleger,( eller mer tøyse). Har ikke sett han måle de med blikket da… 

blir nesten lei meg. Det har tatt så stor plass i hodet mitt, gitt meg litt ekstra selvtillit, og så kan det kanskje bare ha vært innbilning? .. 

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen din er en gris. Han vil knulle og merker taktikken funker.

Anonymkode: 9a713...193

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han tenker på sex når han måler meg blikket, ser på brystene mine osv? Han gjør det litt diskret, men samtidig kan han gjøre det når vi sitter/står rett overfor hverandre. Kan det være han bare «faller i tanker» eller en annen forklaring? Kan det også hende han ikke liker det han ser? (Han har sagt at jeg er slank, sporty, fin- men ikke samtidig som han ser på meg). Hva er logisk forklaring?? Jeg kan jo ikke lese hans tanker. 
 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kan jo ikke lese hans tanker. 

Jeg kan. Han er en gris med slips.

Anonymkode: 9a713...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror du han tenker på sex når han måler meg blikket, ser på brystene mine osv? Han gjør det litt diskret, men samtidig kan han gjøre det når vi sitter/står rett overfor hverandre. Kan det være han bare «faller i tanker» eller en annen forklaring? Kan det også hende han ikke liker det han ser? (Han har sagt at jeg er slank, sporty, fin- men ikke samtidig som han ser på meg). Hva er logisk forklaring?? Jeg kan jo ikke lese hans tanker. 
 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Logisk forklaring er at han vil ligge med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er selv i et forhold, og er 12 år eldre enn meg…?! 
 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 22.42):

...........Han gir meg stadig komplimenter på jobben jeg utfører, og min personlighet og utseende. Han sender meg alltid gode smil og blikk. Jeg har tatt han (mange ganger) i å betrakte kroppen min, spesielt bryster og mage. ..........

 

 

Anonymkode: 2cf21...b7e

Har du vurdert et varsel om oppførselen hans?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AllahBallah skrev (På 14.8.2022 den 0.01):

Du kan jo prøve se hvordan han er i senga? :) 

Tenker jeg også. Har han trollkuk ville jeg vurdert å gå for det.

Anonymkode: 4ba86...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ligge ♥️
 

Jeg er selv leder, og jeg ser at flere fra mitt lederteam i blant blir feiltolket av de ansatte på teamene våre. 
Hun ene er bare smellvakker og utrolig hyggelig, og det er latterlig lett å se både unge og eldre mannfolk på jobb sverme for henne. 
En mannlig leder blant oss er helt utrolig god på å se mennesker, gi komplimenter på både arbeid og at man ser fresh ut en dag, han gir trygghet og tar deg gjerne på skulderen når det passer (jeg vil si uten noe metoo-undertoner overhodet altså). Før jeg selv ble forfremmet, kunne jeg selv bli ganske sjarmert av det, tross at jeg har samboer.

Ledere er til for å styre, utvikle deg personlig og faglig og legger mye energi i å se nettopp hver enkelt medarbeider. Det er jobben vår å få deg til å føle deg bra, og ha en god dag så du kan prestere så godt som mulig.

Forstår at det er en vond hekt å komme ut av, men gjør alt du kan for å komme ut av det. Se på situasjonen så rasjonelt og kaldt som mulig.

Å åpne opp for tankene om denne lederen din om du egentlig er i et godt forhold? Snakk om å kaste bort et godt liv for mye smerte for alle involverte. Ikke minst deg selv, gresset er sjeldent grønnere på andre siden, selv OL det er fristende å fantasere.

Anonymkode: 90cd1...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

TS her. 
 

kan man egentlig stole på sin egen intuisjon? Når man blir betatt av andre, er det lett å tolke feil? Objektivt sett har han flørtet med meg flere ganger, men jeg har observert at han også kan flørte med andre kolleger,( eller mer tøyse). Har ikke sett han måle de med blikket da… 

blir nesten lei meg. Det har tatt så stor plass i hodet mitt, gitt meg litt ekstra selvtillit, og så kan det kanskje bare ha vært innbilning? .. 

Anonymkode: 2cf21...b7e

Du spør veldig godt her! 
Jeg her selv trodd jeg har blitt flørtet med, at andre er tydelig betatt etc, og tatt motet til meg og spurt om å bli bedre kjent, ta en date osv. 

Noen ganger har jeg tolket situasjonen helt feil, andre ganger har det vært riktig.

Gjengangeren når det har vært feil:

personen har en eller annen statusposisjon som leder eller annen litt «uoppnåelig» stilling.

Anonymkode: 90cd1...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 22.35):

Jeg jobber jo, og får gjort mine oppgaver tross alt. Han er bare så utrolig flott og fin personlighet, og jeg må forholde meg til han hver dag..

egentlig så forstår jeg ikke hvorfor det tar så stor plass i hodet mitt… 

 

TS

 

Anonymkode: 2cf21...b7e

Enig i at en gift mann som legger seg etter en gift ansatt høres ut som en utrolig flott kar med fin personlighet. Ser for meg at det er vanskelig å unngå å skli av stolen da. 

Du burde være skikkelig flau på egne vegne. Stakkars mannen din. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La det ligge ♥️
 

Jeg er selv leder, og jeg ser at flere fra mitt lederteam i blant blir feiltolket av de ansatte på teamene våre. 
Hun ene er bare smellvakker og utrolig hyggelig, og det er latterlig lett å se både unge og eldre mannfolk på jobb sverme for henne. 
En mannlig leder blant oss er helt utrolig god på å se mennesker, gi komplimenter på både arbeid og at man ser fresh ut en dag, han gir trygghet og tar deg gjerne på skulderen når det passer (jeg vil si uten noe metoo-undertoner overhodet altså). Før jeg selv ble forfremmet, kunne jeg selv bli ganske sjarmert av det, tross at jeg har samboer.

Ledere er til for å styre, utvikle deg personlig og faglig og legger mye energi i å se nettopp hver enkelt medarbeider. Det er jobben vår å få deg til å føle deg bra, og ha en god dag så du kan prestere så godt som mulig.

Forstår at det er en vond hekt å komme ut av, men gjør alt du kan for å komme ut av det. Se på situasjonen så rasjonelt og kaldt som mulig.

Å åpne opp for tankene om denne lederen din om du egentlig er i et godt forhold? Snakk om å kaste bort et godt liv for mye smerte for alle involverte. Ikke minst deg selv, gresset er sjeldent grønnere på andre siden, selv OL det er fristende å fantasere.

Anonymkode: 90cd1...c03

Tusen takk for fint svar ❤️ Han er nok litt som denne lederen du beskriver her, men samtidig har han sagt ting som objektivt er over streken (f.eks litt intime detaljer om seg selv). Siden jeg er litt betatt, har jeg kanskje ikke gitt signaler tilbake om at det er upassende. Hadde han ikke vært så kjekk og fin personlighet ellers, så hadde jeg nok reagert på en måte som lettere kunne få han til å skjønne at det er upassende. 
 

Egentlig synes jeg det er rart at han «tør» å gå «litt over streken»…han på en måte kamuflerer det i at han samarbeider godt faglig med meg også..: jeg blir derfor forvirret om det hele er innbilning, at jeg ikke kan stole på meg selv… 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr.Garcon skrev (4 minutter siden):

Enig i at en gift mann som legger seg etter en gift ansatt høres ut som en utrolig flott kar med fin personlighet. Ser for meg at det er vanskelig å unngå å skli av stolen da. 

Du burde være skikkelig flau på egne vegne. Stakkars mannen din. 

 

 

 

 

Jeg har ikke gjort noe, ønsker å få det ut av hodet.. 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du spør veldig godt her! 
Jeg her selv trodd jeg har blitt flørtet med, at andre er tydelig betatt etc, og tatt motet til meg og spurt om å bli bedre kjent, ta en date osv. 

Noen ganger har jeg tolket situasjonen helt feil, andre ganger har det vært riktig.

Gjengangeren når det har vært feil:

personen har en eller annen statusposisjon som leder eller annen litt «uoppnåelig» stilling.

Anonymkode: 90cd1...c03

Hvorfor tror du det er slik? Tillater ledere seg slikt lettere? 
 

TS

Anonymkode: 2cf21...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...