Gå til innhold

Inspirert av den andre julegave-tråden😅 Er det noen som har begynt å tenke på gaver?😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt, men det er fordi jeg skal strikke til noen:)

Anonymkode: 60b78...e19

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt kremer, olivenolje, sjokolade og vin når jeg reiste til utlandet. Passende greie gaver til jul (for de som har alt). 

Anonymkode: ae088...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig.

Alle single menn i familien får en kurv med noe de liker ( spekepølse, vin, sjokolade, kaffe og te).

Alle single kvinner i familien får ullvangsokker, flaxlodd og sølv smykker. Var masse fine smykker med opptil 70% avslag på gullfunn i januar, dette er standard sortiment så de får byttet det hvis det ikke faller i smak.

Alle barna i familien får brettspill og puslespill, også standart sortiment kjøpt under kampanje periode så det går fint ann og bytte.

Alle parene i familien får deler til serviser eller pynteting til serier de samler på sammen, kan også byttes.

Og alle tenåringene får gavekort på kino og gavekort på McDonalds.

De eneste jeg har igjen er datter og samboer. 

Deilig å være ferdig med omtrent alt 😅

Anonymkode: e7abc...3d2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ferdig.

Alle single menn i familien får en kurv med noe de liker ( spekepølse, vin, sjokolade, kaffe og te).

Alle single kvinner i familien får ullvangsokker, flaxlodd og sølv smykker. Var masse fine smykker med opptil 70% avslag på gullfunn i januar, dette er standard sortiment så de får byttet det hvis det ikke faller i smak.

Alle barna i familien får brettspill og puslespill, også standart sortiment kjøpt under kampanje periode så det går fint ann og bytte.

Alle parene i familien får deler til serviser eller pynteting til serier de samler på sammen, kan også byttes.

Og alle tenåringene får gavekort på kino og gavekort på McDonalds.

De eneste jeg har igjen er datter og samboer. 

Deilig å være ferdig med omtrent alt 😅

Anonymkode: e7abc...3d2

Her hadde jeg heller ønsket meg en pakke sjokolade fremfor et smykke jeg ikke ville brukt.

Anonymkode: 30fa2...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare noen få gaver igjen så er jeg ferdig.

Anonymkode: ec576...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vanligvis tidlig ute med planleggingen, jeg har en liste på mobilen med ideer for hva jeg kan gi (eller ting folk har nevnt de ønsker seg), og så kjøper jeg ut over høsten. Da får jeg som regel funnet ut av om det de nevnte fortsatt er noe de ønsker seg, eller om de har kjøpt det selv alt. Jeg beholder også listene fra foregående år med hva de faktisk fikk av meg da, sånn at jeg ikke skal få samme "lure" idé to år på rad... 

Men i år får jeg baby i desember (noe som betyr at jeg virkelig bør bli ferdig tidlig), og jeg har vært så dårlig i graviditeten at jeg omtrent ikke har sett andre mennesker enn samboeren de siste 4 månedene... så jeg er helt tom for "input"... det er heldigvis ikke så mange jeg skal kjøpe til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2022 at 2:55 PM, AnonymBruker said:

Hadde blitt kjempeglad for støtte til regnskogen i gave💚

Anonymkode: dc8dd...0dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter gjerne i jan/feb, men har også startet i romjula året før. For denne jula startet jeg før forrige jul…!

Holder på jevnt gjennom året. Fører nøyaktige lister med plan for årets gaver, hva som er gitt tidligere år (for ikke å gi det samme for ofte), og ikke minst med relevant info om den enkelte (favorittfarger, størrelser, interesser).

Jepp, elsker jul og julegaver! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...