Fizzypo Skrevet 25. januar #261 Skrevet 25. januar Ikke sett nye bilder av henne på noen år, fikk helt sjokk da videoen fra Vixen dukket opp på VG. Hun ser ut som karikatur av seg selv. Ante virkelig ikke at hun hadde fikset så mye på ansiktet sitt. Hun klarer ikke å lukke munnen uten at det ser ut som at hun har et kraftig underbitt pga altfor store tenner (skallfasetter?). Arbeidet som er gjort bærer preg av manglende forståelse for estetikk (det er ikke kritikk av Øyunn, men av hennes behandlere) og fremstår mer som at man enkeltvis har plukket ut ansiktstrekk man syns er fine og satt de sammen uten å tenke over om de faktisk harmonerer med hverandre. Veldig uheldig - både behovet for å endre på seg selv, men også resultatet. 16 1
lillelily Skrevet 27. januar #262 Skrevet 27. januar Fizzypo skrev (På 26.1.2026 den 0.06): Ikke sett nye bilder av henne på noen år, fikk helt sjokk da videoen fra Vixen dukket opp på VG. Hun ser ut som karikatur av seg selv. Ante virkelig ikke at hun hadde fikset så mye på ansiktet sitt. Hun klarer ikke å lukke munnen uten at det ser ut som at hun har et kraftig underbitt pga altfor store tenner (skallfasetter?). Arbeidet som er gjort bærer preg av manglende forståelse for estetikk (det er ikke kritikk av Øyunn, men av hennes behandlere) og fremstår mer som at man enkeltvis har plukket ut ansiktstrekk man syns er fine og satt de sammen uten å tenke over om de faktisk harmonerer med hverandre. Veldig uheldig - både behovet for å endre på seg selv, men også resultatet. Mener du overbitt? Kan ikke si jeg har lagt merke til at hun har blitt underbitt, med mindre du mener noe annet 😅 men ja, enig ellers.
Fizzypo Skrevet 27. januar #263 Skrevet 27. januar (endret) lillelily skrev (7 timer siden): Mener du overbitt? Kan ikke si jeg har lagt merke til at hun har blitt underbitt, med mindre du mener noe annet 😅 men ja, enig ellers. Jeg mente underbitt, men det er kun ut ifra den videoen fra Vixen. Syns haken plutselig så veldig fremskutt ut da hun lukket munnen og at leppene måtte kjempe for å møtes. Det må jo skyldes de nye tennene som er altfor store. Har blokkert henne fra IG og Snap så har ikke sett andre bilder av henne. Endret 27. januar av Fizzypo 3
Durancell Skrevet 27. januar #264 Skrevet 27. januar Fizzypo skrev (5 minutter siden): Jeg mente underbitt, men det er kun ut ifra den videoen fra Vixen. Syns haken plutselig så veldig fremskutt ut da hun lukket munnen og at leppene måtte kjempe for å møtes. Det må jo skyldes de nye tennene som er altfor store. Har blokkert henne fra IG og Snap så har ikke sett andre bilder av henne. Har hun satt på tenner utenpå den spesielle tanngarden sin? Det må jo bli merkelig da. 2
cerruti Skrevet 27. januar #265 Skrevet 27. januar Durancell skrev (1 time siden): Har hun satt på tenner utenpå den spesielle tanngarden sin? Det må jo bli merkelig da. Invisalign 1
lillelily Skrevet 28. januar #266 Skrevet 28. januar Fizzypo skrev (På 27.1.2026 den 12.48): Jeg mente underbitt, men det er kun ut ifra den videoen fra Vixen. Syns haken plutselig så veldig fremskutt ut da hun lukket munnen og at leppene måtte kjempe for å møtes. Det må jo skyldes de nye tennene som er altfor store. Har blokkert henne fra IG og Snap så har ikke sett andre bilder av henne. Åja, det høres ut som noe som kan forklare at jeg syntes hun snakket ekstra "rart" på Vixen. Visste ikke at hun har satt på noe på tennene. 😊 1
Summerwinter Skrevet 29. mars #267 Skrevet 29. mars Hva har skjedd med ansiktet hennes? Helt forandret jo! 2 1
Summerwinter Skrevet 29. mars #269 Skrevet 29. mars Klump skrev (Akkurat nå): Ser ikke ut som samme menneske. Nei, må ha operert noe.. 3
Jaddah123 Skrevet 1. april #270 Skrevet 1. april Summerwinter skrev (På 29.3.2026 den 20.14): Nei, må ha operert noe.. Hun har fikset leppene og ser like latterlig ut som alle andre som fikser leppene 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå