siesta Skrevet 31. desember 2024 #241 Skrevet 31. desember 2024 Djerv2020 skrev (11 minutter siden): Øyunn ser ut til å ha fikset på tennene (regulering?), fylt leppene med filler, tatt botox (dette har hun gått ut med), og begynt å bruke mye sminke på øyne og øyebryn. Jeg tror muligens også hun har gjort noe med foldene på øyelokkene. Ref bilder fra sommerhytta og dagens insta. For ikke å glemme blonde extentions og self tan. Det virker som er svært usunt miljø, dette influenser-samfunnet. Se bare på Kristin Gjeldsvik som har endret seg totalt. Og Ida Wulff som har operert nesen!! Ingen slipper unna det latterlige presset. Hele bransjen burde vært avviklet Helt enig Men da kreves det litt av oss. Vi måååå boikotte . Jeg har gjort det for lenges siden 11 1 3
jukkapalme Skrevet 1. januar #242 Skrevet 1. januar Djerv2020 skrev (På 31.12.2024 den 2.02): Øyunn ser ut til å ha fikset på tennene (regulering?), fylt leppene med filler, tatt botox (dette har hun gått ut med), og begynt å bruke mye sminke på øyne og øyebryn. Jeg tror muligens også hun har gjort noe med foldene på øyelokkene. Ref bilder fra sommerhytta og dagens insta. For ikke å glemme blonde extentions og self tan. Det virker som er svært usunt miljø, dette influenser-samfunnet. Se bare på Kristin Gjeldsvik som har endret seg totalt. Og Ida Wulff som har operert nesen!! Ingen slipper unna det latterlige presset. Hele bransjen burde vært avviklet Enig. Det er en bedriten bransje. Følger ingen sånne, men man slipper jo ikke unna dem i nyhetsbildet likevel. Liker ikke Øyunn og likte henne ikke på farmen heller. Husker den falske grininga da Kjersti Grini kalte den kua en negerku. Herregud til krenkehysteri 😂 15 2
Sol Rampelyset Skrevet 2. januar #243 Skrevet 2. januar Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Justlooking Skrevet 16. august #244 Skrevet 16. august Leste hun er sponset av venstresiden med den politiske podkasten sin?
Justlooking Skrevet 19. august #245 Skrevet 19. august Mer angående de sponsede podkasten. Mange visste ikke bakgrunnen for den … https://www.vg.no/nyheter/i/1M22yq/dette-gaar-ikke-oeyunn-krogh 1 3
Axa Skrevet 26. september #246 Skrevet 26. september Har hun operert ansiktet? Hun har iallefall forandret seg mye siden sommer hytta 6
LilleOlga Skrevet 26. september #247 Skrevet 26. september Kjente eg blei veldig skuffa over ho i bloggerene no. Anny Isabella insisterte på at dei måtte parkere på handicapparkering når dei berre skulle raskt innom vinmonopolet før hyttetur. Øyunn lo det først vekk og sa at det kunne dei ikkje, men likevel parkerte ho der. Trudde ho var såpass voksen at ho turte og stå for det ho meinte var rett og galt her i verda. Greit at dei berrr skulle ha vin og skulle skynde seg, men den som då har hc bevis og kanskje berre og skal skynde seg, den må då stå og vente på ledig parkeringsplass eller reise heim uten å få gjort det den kom for.. Eg har alltid likt Øyunn iallfall på enkelte områder, men her kjente eg at ho mista ei stjerne i boka. Dei ska jo være forbilde for yngre som kjem etter. 5 1
Justlooking Skrevet 26. september #248 Skrevet 26. september LilleOlga skrev (7 minutter siden): Kjente eg blei veldig skuffa over ho i bloggerene no. Anny Isabella insisterte på at dei måtte parkere på handicapparkering når dei berre skulle raskt innom vinmonopolet før hyttetur. Øyunn lo det først vekk og sa at det kunne dei ikkje, men likevel parkerte ho der. Trudde ho var såpass voksen at ho turte og stå for det ho meinte var rett og galt her i verda. Greit at dei berrr skulle ha vin og skulle skynde seg, men den som då har hc bevis og kanskje berre og skal skynde seg, den må då stå og vente på ledig parkeringsplass eller reise heim uten å få gjort det den kom for.. Eg har alltid likt Øyunn iallfall på enkelte områder, men her kjente eg at ho mista ei stjerne i boka. Dei ska jo være forbilde for yngre som kjem etter. Der går grensen for meg. Har ikke sett akkurat dette men det å parkere på handikap plass uten grunn er virkelig fyfy. Jeg har fått noen bøter i mitt liv men hver gang jeg ser noen sklir inn på handikap plasser og løper ut i toppform uten lapp i ruta blir jeg SUR .. 3 1
Purple Diamond Skrevet 27. september #249 Skrevet 27. september LilleOlga skrev (8 timer siden): Kjente eg blei veldig skuffa over ho i bloggerene no. Anny Isabella insisterte på at dei måtte parkere på handicapparkering når dei berre skulle raskt innom vinmonopolet før hyttetur. Øyunn lo det først vekk og sa at det kunne dei ikkje, men likevel parkerte ho der. Trudde ho var såpass voksen at ho turte og stå for det ho meinte var rett og galt her i verda. Greit at dei berrr skulle ha vin og skulle skynde seg, men den som då har hc bevis og kanskje berre og skal skynde seg, den må då stå og vente på ledig parkeringsplass eller reise heim uten å få gjort det den kom for.. Eg har alltid likt Øyunn iallfall på enkelte områder, men her kjente eg at ho mista ei stjerne i boka. Dei ska jo være forbilde for yngre som kjem etter. Jeg tenkte det samme. Var sikker på at hun skulle nekte og finne et annet sted å stå, men nei. Jeg er forresten enig med henne i at flere bør kjøpe brukte klær, men måten hun sa det til og om Anny Isabella synes jeg var ufint. Jeg føler at Øyunn er my way or no way. Hun skjønner liksom ikke helt at andre lever livet på en annen måte. Og nei, jeg er ikke for overforbruk, men det er noe med væremåten, holdningene og måten hun sier ting på. Not a fan. 3
Meg.no Skrevet 27. september #250 Skrevet 27. september Axa skrev (På 26.9.2025 den 15.02): Har hun operert ansiktet? Hun har iallefall forandret seg mye siden sommer hytta Ser ut som hun har blitt tynnere, farget øyebryn og fikset på tennene iallfall. Sikkert mere. Hun virker til å ha komplekser for ansiktet. Kan aldri se rett i kamera, men må ha siden til. Som om det endrer noe på seernes oppfatning av hennes utseende. Fremstår jo kun teit 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå