Gå til innhold

Øyunn Krogh

Laraa

Anbefalte innlegg

Djerv2020 skrev (11 minutter siden):

Øyunn ser ut til å ha fikset på tennene (regulering?), fylt leppene med filler, tatt botox (dette har hun gått ut med), og begynt å bruke mye sminke på øyne og øyebryn. Jeg tror muligens også hun har gjort noe med foldene på øyelokkene. Ref bilder fra sommerhytta og dagens insta. For ikke å glemme blonde extentions og self tan. 

Det virker som er svært usunt miljø, dette influenser-samfunnet. Se bare på Kristin Gjeldsvik som har endret seg totalt. Og Ida Wulff som har operert nesen!! Ingen slipper unna det latterlige presset. Hele bransjen burde vært avviklet 

Helt enig 

Men da kreves det litt av oss. Vi måååå boikotte . Jeg har gjort det for lenges siden 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djerv2020 skrev (På 31.12.2024 den 2.02):

Øyunn ser ut til å ha fikset på tennene (regulering?), fylt leppene med filler, tatt botox (dette har hun gått ut med), og begynt å bruke mye sminke på øyne og øyebryn. Jeg tror muligens også hun har gjort noe med foldene på øyelokkene. Ref bilder fra sommerhytta og dagens insta. For ikke å glemme blonde extentions og self tan. 

Det virker som er svært usunt miljø, dette influenser-samfunnet. Se bare på Kristin Gjeldsvik som har endret seg totalt. Og Ida Wulff som har operert nesen!! Ingen slipper unna det latterlige presset. Hele bransjen burde vært avviklet 

Enig. Det er en bedriten bransje. Følger ingen sånne, men man slipper jo ikke unna dem i nyhetsbildet likevel. Liker ikke Øyunn og likte henne ikke på farmen heller. Husker den falske grininga da Kjersti Grini kalte den kua en negerku. Herregud til krenkehysteri 😂

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...