Amber Skrevet 10. august 2022 #1 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Trynet til denne fotballspilleren Haaland? Jeg interesserer med ikke for fotball, men allikevel - hva er det med denne fyren som er så jævla interessant at de må klistre fjeset hans på flere artikler HVER dag? Har aldri sett makan. Blir jo drittlei selv de som er fotballinteressert jo🤣🤨 Skjønner at han er dyktig altså - men vi har da hatt mange sånne uten at landets aviser forelsker seg fullstendig🙈🙈 Endret 10. august 2022 av Sol Rampelyset 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 10. august 2022 #2 Del Skrevet 10. august 2022 Fordi en norsk person gjør det stort i ett annet land/blir verdenskjent for ett eller annet. Derfor. Det skjer ikke så mye i Norge, og det er mange aviser i Norge på tross av vårt lille land. Derfor skriver stort sett de fleste om det samme. Kan trekke den samme parallellen til da Kurt Nilsen var med i World Idol. Eller Magnus Carlsen med verdensmester i sjakk. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #3 Del Skrevet 10. august 2022 anon01 skrev (1 minutt siden): Fordi en norsk person gjør det stort i ett annet land/blir verdenskjent for ett eller annet. Derfor. Det skjer ikke så mye i Norge, og det er mange aviser i Norge på tross av vårt lille land. Derfor skriver stort sett de fleste om det samme. Kan trekke den samme parallellen til da Kurt Nilsen var med i World Idol. Eller Magnus Carlsen med verdensmester i sjakk. Ja dette her👆👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. august 2022 #4 Del Skrevet 10. august 2022 Trådtittel er endret for å beskrive hvem tråden handler om. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. august 2022 #5 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg vet ikke bak frem på et fotballmål omtrent, men til og med JEG har fått med meg at denne blonde Haaland fyren med hårbøyle er en god fotballspiller, for trynet hans er jo på forsidene hver dag. Jeg scroller bare forbi, men snapper opp en og annen overskrift og bilde av han da. Må tilstå at jeg eh.... ikke vet hvilket lag han spiller for 😛 Utenlandsk bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. august 2022 #6 Del Skrevet 10. august 2022 Fordi han er best 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 10. august 2022 #7 Del Skrevet 10. august 2022 Fordi folk klikker på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 10. august 2022 #8 Del Skrevet 10. august 2022 En reporter fra Nrk hadde reportasje om han fra Manchester her en dag i radioen. De som bodde der visste engang hvem han var, selv om de var interessert i fotball. Tror han er litt opphypet i norske medier... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. august 2022 #9 Del Skrevet 10. august 2022 Bare glad de har byttet ut trynet til Solskjær, jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jussek Skrevet 11. august 2022 #10 Del Skrevet 11. august 2022 Amber skrev (På 10.8.2022 den 9.41): Trynet til denne fotballspilleren Haaland? Jeg interesserer med ikke for fotball, men allikevel - hva er det med denne fyren som er så jævla interessant at de må klistre fjeset hans på flere artikler HVER dag? Har aldri sett makan. Blir jo drittlei selv de som er fotballinteressert jo🤣🤨 Skjønner at han er dyktig altså - men vi har da hatt mange sånne uten at landets aviser forelsker seg fullstendig🙈🙈 Kanskje fordi han kan bli en av tidenes beste norske fotballspiller? Typisk norsk å klage når andre stikker seg positivt frem🫢 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. august 2022 #11 Del Skrevet 11. august 2022 Jussek skrev (5 timer siden): Kanskje fordi han kan bli en av tidenes beste norske fotballspiller? Typisk norsk å klage når andre stikker seg positivt frem🫢 Dette. Han hevder seg i toppen i en av verdens største idretter. Det er stort, selv for mange av oss som ikke følger med på fotball. 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 11. august 2022 #12 Del Skrevet 11. august 2022 Avisene poster slike artikler for å irritere folk som ikke er fotballinteresserte. Kun derfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 11. august 2022 #13 Del Skrevet 11. august 2022 Han er en verdensstjerne i verdens største idrett. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 11. august 2022 #14 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Million skrev (18 timer siden): Må tilstå at jeg eh.... ikke vet hvilket lag han spiller for 😛 Utenlandsk bare. Manchester City:) Som andre sier, han er et av de største idrettstalentene Norge har hatt, har jo rimelig gode resultater å vise til selv med ung alder. Endret 11. august 2022 av solmåneogstjerner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 11. august 2022 #15 Del Skrevet 11. august 2022 Det er jo ikke så rart?? Fotball er verdens største idrett og han blir nok tidenes beste norske fotballspiller ever (hvis han klarer å holde seg skadefri) Blir nok også mestscorende i PL med tiden. Kanskje ikke allerede denne sesongen, men det skjer nok. Dessuten er han ung, norsk og jærbu! Digger Haaland, er så stas å komme fra samme sted som han🤩 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 11. august 2022 #16 Del Skrevet 11. august 2022 Mrs Kaizer skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke så rart?? Fotball er verdens største idrett og han blir nok tidenes beste norske fotballspiller ever (hvis han klarer å holde seg skadefri) Blir nok også mestscorende i PL med tiden. Kanskje ikke allerede denne sesongen, men det skjer nok. Dessuten er han ung, norsk og jærbu! Digger Haaland, er så stas å komme fra samme sted som han🤩 Jeg trodde at han fra Drammen var den store norske fotballspilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 11. august 2022 #17 Del Skrevet 11. august 2022 Amber skrev (På 10.8.2022 den 9.41): Trynet til denne fotballspilleren Haaland? Jeg interesserer med ikke for fotball, men allikevel - hva er det med denne fyren som er så jævla interessant at de må klistre fjeset hans på flere artikler HVER dag? Har aldri sett makan. Blir jo drittlei selv de som er fotballinteressert jo🤣🤨 Skjønner at han er dyktig altså - men vi har da hatt mange sånne uten at landets aviser forelsker seg fullstendig🙈🙈 Fordi det selger masse! Og det er veldig sjeldent at en nordmann slår igjennom i topp internasjonal fotball på denne måten. Det går årtier mellom hver gang. Derfor selger det, og mange er interessert. Verre er det ikke, og liker du det ikke ? Bla forbi det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poppeloppen Skrevet 11. august 2022 #18 Del Skrevet 11. august 2022 Det er jo helt sykt å bli en av de beste spissene i verden! Jeg interesserer meg ikke for fotball i det hele tatt, men akkurat det Haaland presterer er jo helt sykt, han fortjener denne plassen faktisk. Så får vi håpe det ikke stiger ham til hodet. Tar heller 1000 artikler med Haaland enn en eneste artikkel med dopede og spiseforstyrrede astmatikere i skisporet som er verdensstjerner i en sport som bare eksisterer i Norge iaf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 11. august 2022 #19 Del Skrevet 11. august 2022 Tøddel skrev (2 minutter siden): Jeg trodde at han fra Drammen var den store norske fotballspilleren? Ja for han snakker jo kav østlandsk Han er fra Gjæren og snakker så ekstremt rund dialekt at det faktisk er fornøyelig å skue det Men er du du døv ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poppeloppen Skrevet 11. august 2022 #20 Del Skrevet 11. august 2022 Antiviruset skrev (Akkurat nå): Ja for han snakker jo kav østlandsk Han er fra Gjæren og snakker så ekstremt rund dialekt at det faktisk er fornøyelig å skue det Men er du du døv ? Hun mente nok Ødegaard (som forøvrig har en imponerende karriere som kaptein for Arsenal!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå