Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Hva gleder du deg til? Kan det være full :sol: ? 

Heller en god gammeldags plaskete regnfull dag :rodmer: Især om den får all snø til å smelte. Er noen snøskavler her og der jeg skulle sett bli vekk :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På sommeren går det kanskje an, men blir litt kaldt barføtt nå vel?  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

På sommeren går det kanskje an, men blir litt kaldt barføtt nå vel?  :sjokkert:

Gummistøvler :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg! Lagde middag. Hadde på flere plater. Kjente en rar lukt, men hadde akkurat vasket koketoppen, så tenkte det sikkert var såpen eller noe. Så oppdager jeg at 3 plater står på. Jeg hadde bare 2 i bruk. På de bakerste hadde jeg nyvaskede ildfaste former stående. Da jeg trodde jeg hadde skrudd ned ene platen hadde jeg i stedet satt en av platene bak på fullt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og så på youtubevideoer. I en, så var denne sangen på i bakgrunnen. Hørte det var the weeknd, men hadde ikke hørt sangen før. Jada, men jeg hører nesten ikke på radio, så tar ofte år før jeg hører en låt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg hørte denne, så var jeg på fotballkamp. Trodde først det var Michael Jackson, men googlet det jeg husket av teksten og fant ut hvem det var. Så vakker stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Wow...det var veldig likt ja. :sjokkblå:

Det synes jeg og :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I overmorgen legges billetter til eliteseriekampene ut for salg. Skal kjøpe noen :nikke: Til høsten skal jeg se laget mitt i aksjon og det ser jeg fram til, men om det nå er så at vi slår Lillestrøm i semifinalen i cupen, så kanskje jeg skal ta meg en tur til Ullevål i mai da :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært spredt litt utover uken, tv- programmer. Tirsdager er det både gold rush, life below zero og curse of oak island, siste to går samtidig :risterpåhodet: Tror jeg skal se på life below zero, og så oak island på søndag i reprise :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har slått kollbøtte siden i går ettermiddag. Jeg spiste laktosefri risengrynsgrøt fra fjordland til middag. Har før i yngre dager trodd jeg reagerer på kanel. Tenkte da jeg fant ut at jeg ikke tålte laktose så bra, at det sikkert var det, men nå begynner jeg å tro jeg kan ha rett i kanel også. Var en sånn ferdigpose med sukker og kanel med grøten. Lurer på hvor den kanelen kom fra. Synes den fra hindu er verre enn den til toro  :S

Var og hentet pakke i morges. Var julepynt :plystre: Jeg var innom en hobbybutikk og fant noen figurer jeg har maaaaaange av, men noen til til samlingen min vil jeg alltid ha. Syntes de var litt dyre, så googlet figurene og kom over en butikk som solgte dem til 70 prosent avslag i prisen :juhu: Jeg bestilte 4, samt masse annen julepynt når jeg først var i gang. Det forklarer julesang- syngingen min siste dagene :fnise: I går var det jinglebell jinglebell, jinglebell rock :romeo: hele dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor, men jeg så plutselig en nettbutikk som solgte masse pynte og bruksting
med mummifamilien på. Julekuler også. :)  Jeg tenkte på deg da... Pen kvalitet. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Husker ikke hvor, men jeg så plutselig en nettbutikk som solgte masse pynte og bruksting
med mummifamilien på. Julekuler også. :)  Jeg tenkte på deg da... Pen kvalitet. 

Det vil jeg ikke ha :ler: En og annen ting greit nok, men er egentlig bare koppene jeg samler på. Porsgrund har julekulene mener jeg å ha sett når jeg har sett på serviser og slikt:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Åkei da. Bra jeg ikke kjøpte dem til julepresang da. ;) 

Julepresanger :rodmer: Har kjøpt en del mummiting i julegave til andre opp i gjennom, men ikke helt til meg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må få tak i nye spisestuestoler. Da jeg skulle henge opp gardinstang over et vindu da jeg flyttet inn her, så sto jeg på ene og noe skjedde med seteplata. Tydeligvis var jeg for tung. Tenke seg. Store spisestolen tåler ikke å bli stått på, men en liten barnestol jeg har fra jeg var liten, tåler meg uansett vekt jeg har vært. :risterpåhodet:Hvertfall. Denne stolen har jeg sittet på siden og i dag, så merket jeg ene foten var løs. Fikset det, men oppdaget da jeg skulle sitte at de lydene jeg har hørt når noen sitter på den, fremdeles var der, så vil jo ikke at folk skal falle i gulvet eller bli lemlestet om plata går i tusen knas, så må få tak i nye stoler.

I andre leiligheten hadde jeg bare behov for to stoler, så er dem jeg har hatt her inne også i tillegg til to ingolf fra ikea og en benk, men både ingolf- stolene og benken har jeg stuet vekk. Ble for vonde å sitte på. Prøvde med dobbelt lag med puter på benken, men ingen klarte å sitte på den over en lengre middag uten å uffe seg etterpå. Den er veldig fin, så tror den skal havne i en fremtidig gang, så man kan bruke den til å sitte på når man kler på seg sko osv om man har behov for det.

De stolene jeg har hatt ved spisebordet er polstret og høye i ryggen. Liker dem, men når jeg knapt tør å bevege meg når jeg sitter på dem, så må jeg få tak i nye.

Jeg har lyst på en Halvor Bakke signature collection- stol. De er neste helt like av utseende som de jeg har, men synes de er dyre. Har ikke lyst til å betale flere tusen kroner for en stol. Jeg tenkte å kjøpe 4 eller 6. Her passer 5 best, men tenkte å ha det mer som en spisestue stående for seg selv senere, og da vil vel 6 stoler være best :S

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Sola de skrev (På 21.3.2023 den 21.05):

Skulle vært spredt litt utover uken, tv- programmer. Tirsdager er det både gold rush, life below zero og curse of oak island, siste to går samtidig :risterpåhodet: Tror jeg skal se på life below zero, og så oak island på søndag i reprise :nikke: 

Oak island virker altfor langtekkelig, de finner vel aldri det gullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 minutt siden):

Oak island virker altfor langtekkelig, de finner vel aldri det gullet

Det tror ikke jeg heller. Om de finner noe til slutt, så lurer jeg på tilstanden ting vil være i. Alt de finner er jo halvveis og vel så det forråtnet vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får jo heller ikke lov til å grave mer av myndighetene om de finner noe en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...