Sola de Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #981 Del Skrevet 6. januar 2023 Har vært på butikken og hentet en aviskurv jeg har bestilt. Jeg har en annen også. Må bare reparere den først 😕 Vasket gulvet og gikk bakover. Plutselig sto jeg med ene foten oppi den og den knakk i to. Står på lista over ting jeg trenger på jernvareforretningen. Slike treplugger. Må finne rett størrelse. Det kompliserer ting litt at jeg har malt aviskurven, så ting sitter nok litt mer fast enn hva det ville gjort. Jeg hadde den på barnerommet mitt i mange år. I mange år før det pleide vi å ha den i stua, men muttern kjøpte en mer fancy sak til stua, så jeg fikk denne til å ha Bamse- bladene mine i. Er bare pga den er fra barndomshjemmet mitt at jeg fikser den. Ville sikkert kastet den om den hadde vært av nyere dato. Er som om ting betyr mer for en, om det er minner og slikt knyttet til noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #982 Del Skrevet 6. januar 2023 I dag blir det ovnsstekt laks, mandelpotet, agurksalat og laktosefri rømme til middag Er beste som er I dag har jeg på meg enda en overdel, som skal kvittes med. Gale med denne toppen er at den er både gjennomsiktig og svært nedringet. Hjemme bryr jeg meg ikke om, om jeg sitter på utstilling, men er ikke noe jeg ville brukt, om jeg hadde folk på besøk eller ute, så da går den også i søppelet når kvelden kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2023 #983 Del Skrevet 6. januar 2023 Til tross for at jeg har sagt at jeg skal slutte med sånt, så har jeg ikke klart å unngå å bli inspirert av vår kjære Sola når det gjelder fornuftige, nødvendige innkjøp, så den første bestillingen er gjort på nett og jeg gleder meg til at den dukker opp, levert til min dør. Salg på nett og skikkelig godt avslag; vårlige ting i lys farge er på vei til sin nye "mor". Meg. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #984 Del Skrevet 7. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Til tross for at jeg har sagt at jeg skal slutte med sånt, så har jeg ikke klart å unngå å bli inspirert av vår kjære Sola når det gjelder fornuftige, nødvendige innkjøp, så den første bestillingen er gjort på nett og jeg gleder meg til at den dukker opp, levert til min dør. Salg på nett og skikkelig godt avslag; vårlige ting i lys farge er på vei til sin nye "mor". Meg. ( ) Hva har du kjøpt? Jeg har også bestilt nå i januar Noe jeg absolutt ikke trenger, men syntes var fin. Julepynt atter en gang. Jeg synes har du lyst har du lov. Er så mye større utvalg i nettbutikker og går så mye kjappere å bare trykke inn ens størrelse å få opp hele sortimentet. Bedre det enn å måtte gå inn i en butikk og lete om de kanskje har din størrelse Jeg liker ikke å gå i butikker, så netthandel passer derfor bedre for meg. Jeg er som en virvelvind når jeg først forviller meg inn i en butikk. Kjapt inn og like fort ut igjen. Jeg pleier å skrive ned ting jeg må på en butikk for å få, og nå har jeg en hel liste full over ting jeg trenger i 4 butikker, så får tvinge meg inn på kjøpesenteret i løpet av uka 😕 -------------- Fikk hentemelding på en pakke jeg bestilte 1. juledag, med ørten millioner merkelapper, julepapir, servietter og alt sånt. Fine bordbrikker og kaffekopper. Jeg er ikke helt i julestemning akkurat nå, så ble litt frøken anti jul, som kom fram i meg Men nå trenger jeg ikke å tenke på hverken julepapir, merkelapper, bånd, på noen juler. Kjøpte før jul en slik stor oppbevaringsgreie til gavepapir, og nå er den stappfull blitt. Genial den der. Alt på et sted. Sørget for å legge noen teipruller oppi også. Både av den til gavene og brunteip til å pakke i esker og sende. Er noe jeg alltid må på jakt etter i julen. Nærmatbutikken blir alltid fri for teip og de selger ikke gråpapir, så det har jeg kjøpt en rull på 10 meter av, så burde være nok til å få pakket inn ting som skal sendes i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #985 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg spiste lite i går, og drukket lite over flere dager. Hadde ikke spist eller drukket noe før klokken ble halv tolv i dag. Kjente magen hylte av sult og jeg følte meg dehydrert. Har fått i meg litt næring og væske nå. Håper det blir bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #986 Del Skrevet 7. januar 2023 Uten vann duger sola ...litt mindre. Sola de skrev (3 timer siden): Hva har du kjøpt? Ei hvitaktig lett frakk i lin og en kjole/bukse som passer til. Våren er her fortere enn vi tror hvert år. Netthandel er vidundelig! Jeg liker ikke evig butikksurring for å finne èn ting som de ikke har. På nett er det oversiktlig, greit og jeg velger nett fremfor personlig resten av mitt liv. Bragt til døra og alt, det er superpraktisk. Sola er alltid forutseende i sine innkjøp og jeg tror fullt og fast på at hun har bruk for alt hun kjøper. Til det motsatte plutselig blir virkelighet. Jaja, slik kan det også gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2023 #987 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg har kjøpt nada, og takk og lov for det, for jeg har ikke mer plass, til noe! Fin lørdag til dere begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #988 Del Skrevet 7. januar 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Jeg har kjøpt nada, og takk og lov for det, for jeg har ikke mer plass, til noe! Fin lørdag til dere begge Nydelig lørdag til deg også, Brumlemor. *hvem har snakket om god plass her. * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2023 #989 Del Skrevet 7. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nydelig lørdag til deg også, Brumlemor. *hvem har snakket om god plass her. * Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2023 #990 Del Skrevet 7. januar 2023 Tanken min er fremdeles at før våren er i gang, skal jeg ha tatt ut et par plastposer med tøy som har blitt for..."ettellerannet"...og så blir det bedre balanse igjen. Ombruk here I come! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #991 Del Skrevet 8. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Uten vann duger sola ...litt mindre. Ei hvitaktig lett frakk i lin og en kjole/bukse som passer til. Våren er her fortere enn vi tror hvert år. Netthandel er vidundelig! Jeg liker ikke evig butikksurring for å finne èn ting som de ikke har. På nett er det oversiktlig, greit og jeg velger nett fremfor personlig resten av mitt liv. Bragt til døra og alt, det er superpraktisk. Sola er alltid forutseende i sine innkjøp og jeg tror fullt og fast på at hun har bruk for alt hun kjøper. Til det motsatte plutselig blir virkelighet. Jaja, slik kan det også gå. Er ikke så lett det der med væske. Blir jo så lite drukket Å! Hvor er den kjøpt? Vil ha en slik linfrakk jeg og! Bruk for Ja, vi får si det slik Kunne sikkert kvittet meg med 10 ting for hver ting jeg tok inn i hus. Eller kastet en pose med ting hver dag i en måned, og likevel, ville det ikke sett ut som om noe var rørt overhodet. Er så digg å kvitte seg med ting Rumle skrev (20 timer siden): Jeg har kjøpt nada, og takk og lov for det, for jeg har ikke mer plass, til noe! Fin lørdag til dere begge Har heller ikke plass til noe som helst mer, men finner stadig noe som likevel finner veien hjem. Har i vask to sengetøysett nå. Trenger jeg dem. Overhodet ikke. Har jeg plass til dem. God søndag Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Tanken min er fremdeles at før våren er i gang, skal jeg ha tatt ut et par plastposer med tøy som har blitt for..."ettellerannet"...og så blir det bedre balanse igjen. Ombruk here I come! Når vinteren er på hell, er det lettere å kvitte seg med ting. Ting man ser enten ikke vil overleve enda en vinter, eller av andre grunner ikke ønskes å beholdes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #992 Del Skrevet 8. januar 2023 God morgen/ formiddag, forresten! Holder på med å vaske klær. Var ingen satt seg opp hverken før eller etter meg, så har helt til i ettermiddag, med å vaske. Det trenges, for har så mye som har ventet på å bli vasket i mange uker. Har fått vasket og hengt til tørk, første maskinen med ull. Har også bukser, overdeler hengende til tørk. Vil tro buksene er tørre blitt, så skal ha på en maskin til med ull nå hvert øyeblikk. Er slikt. som alt for fort samler seg opp. Har enda mer ull, som må vaskes, men skal jo tørkes også, og det har jeg ikke kapasitet til å få gjort i dag. Har vasket 3 maskiner med vanlige klær. 6 med kokevask blir det og til sammen. Har 2 igjen. Samt andre maskiner med finvask som skal på også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #993 Del Skrevet 10. januar 2023 Familiekatten er gått bort. Han ble syk i sommer og helsen forverret seg utover høsten til tross for man forsøkte alt. Man kunne tydelig se i julen at noe var galt. Ting hadde ytterligere forverring og han måtte avlives. Fineste lille pusen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2023 #994 Del Skrevet 10. januar 2023 Sola de skrev (34 minutter siden): Familiekatten er gått bort. Han ble syk i sommer og helsen forverret seg utover høsten til tross for man forsøkte alt. Man kunne tydelig se i julen at noe var galt. Ting hadde ytterligere forverring og han måtte avlives. Fineste lille pusen. Stakkars pusen. Nå har han ikke lenger vondt hverfall. ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2023 #995 Del Skrevet 10. januar 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Familiekatten er gått bort. Han ble syk i sommer og helsen forverret seg utover høsten til tross for man forsøkte alt. Man kunne tydelig se i julen at noe var galt. Ting hadde ytterligere forverring og han måtte avlives. Fineste lille pusen. Åh nei, så utrolig leit. Det er så vondt å miste ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #996 Del Skrevet 10. januar 2023 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Stakkars pusen. Nå har han ikke lenger vondt hverfall. ❤ Nei det er sant. Hans tid var nok kommet dessverre. Rumle skrev (11 minutter siden): Åh nei, så utrolig leit. Det er så vondt å miste ❤️ Ja. Blir så tomt uten dem. Husker følelsen selv etter hunden min sovnet inn. Ble så tomt. Er så forferdelig når de går bort. Er derfor mye av grunnen til at jeg ikke har skaffet meg nye dyr. Savner dem for mye når de ikke er mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2023 #997 Del Skrevet 10. januar 2023 Sola de skrev (6 minutter siden): Nei det er sant. Hans tid var nok kommet dessverre. Ja. Blir så tomt uten dem. Husker følelsen selv etter hunden min sovnet inn. Ble så tomt. Er så forferdelig når de går bort. Er derfor mye av grunnen til at jeg ikke har skaffet meg nye dyr. Savner dem for mye når de ikke er mer. Ja, jeg vet hva du mener ❤️ Heldigvis har man så mange gode minner som sakte men sikkert tar over litt for det aller vondeste. Men, savnet er der jo alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #998 Del Skrevet 11. januar 2023 Rumle skrev (22 timer siden): Ja, jeg vet hva du mener ❤️ Heldigvis har man så mange gode minner som sakte men sikkert tar over litt for det aller vondeste. Men, savnet er der jo alltid Det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #999 Del Skrevet 11. januar 2023 Har vært på behandlinger. Fikk massasje blant annet Det gjorde vondt. Kjenner jeg er svææææært øm. Blir sikkert både gul grønn og blå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #1000 Del Skrevet 12. januar 2023 Sola liker ikke å gå i butikker. I dag intet unntak. Listen min var lang over ting jeg skulle ha, så måtte av sted med meg. Først skulle jeg ha noen treplugger. For det første hadde jeg glemt knekte trepluggene hjemme, og for det andre hadde de ikke treplugger inne heller. Så jeg må innom en annen forretning for det Gikk som en hodeløs høne og letet etter alt det andre jeg skulle ha. Fant selvklebende folie blant annet til å ha på kjøkkenbenken også. Tenkte å skifte ut den som jeg har nå klistret og få freshet opp litt. Var ikke så pent lagt på, da jeg brukte flere rester, så tenkte å få skåret et helt stykke denne gangen. Inn på panduro med seg etterpå. Der hadde de varetelling gående, syntes jeg det var en sa. Kaos. Fant masse 10- kr ting av jule- diy, men lite av hva jeg egentlig skulle dit for. På apoteket var det også kaos. Studenten i kassen mente det ikke fantes det jeg spurte etter.. Jo det gjør det, bare hun som ikke visste hva det var åpenbart og slik fortsatte det. Håper det er lenge til jeg må på kjøpesenter igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå