Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #541 Del Skrevet 8. november 2022 God morgen Holder på med klesvask. Venter på tørketrommelen skal bli ferdig. Har blant annet et nytt sengetøysett til vask. Helt hvitt. Tror aldri jeg noen gang har hatt et ensfarget trekk før Alltid masse farger eller mønster Er noen hvite broderier på hvite sengetøyet, men skaper om ikke annet litt mer liv i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november 2022 #542 Del Skrevet 8. november 2022 Sola de skrev (20 minutter siden): God morgen Holder på med klesvask. Venter på tørketrommelen skal bli ferdig. Har blant annet et nytt sengetøysett til vask. Helt hvitt. Tror aldri jeg noen gang har hatt et ensfarget trekk før Alltid masse farger eller mønster Er noen hvite broderier på hvite sengetøyet, men skaper om ikke annet litt mer liv i det. Høres fint ut Jeg skal i gang med klesvask også nå straks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #543 Del Skrevet 8. november 2022 Rumle skrev (47 minutter siden): Høres fint ut Jeg skal i gang med klesvask også nå straks Burde kanskje tørket det på annet måte. Eller jeg må finne fram strykejernet før det kommer på senga. Broderiene likte ikke tørketrommelen. Godt med alt man får unnagjort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november 2022 #544 Del Skrevet 8. november 2022 Sola de skrev (46 minutter siden): Burde kanskje tørket det på annet måte. Eller jeg må finne fram strykejernet før det kommer på senga. Broderiene likte ikke tørketrommelen. Godt med alt man får unnagjort Åh nei? Ble det ødelagt? Jeg hadde et hvitt sengesett med hvitt broderi på en gang, det er veldig fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #545 Del Skrevet 8. november 2022 Rumle skrev (3 timer siden): Åh nei? Ble det ødelagt? Jeg hadde et hvitt sengesett med hvitt broderi på en gang, det er veldig fint Ikke ødelagt, men litt snurpet sammen. Tror strykejernet vil fikse opp i det. Dro litt i det og virket ok da. De er veldig fine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #546 Del Skrevet 8. november 2022 Jeg sitter og leter etter gardiner til stuen. Jeg finner ingen jeg liker. Eller finner mange jeg liker, men når jeg skal henge dem opp, så blir de feil her inne. Er stygge eggehvite vegger og litt merkelig oppheng oppunder taket, så alt stikker så ut og blir så dominerende. Jeg har en god del forskjellige fag med beige gardiner. Men mot eggehvite fargen blir det bare feil. Den er så lite pen i denne stua den fargen. Har rosa, lilla, blomstrete også, men samme greia der. Synes ikke så mye passer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #547 Del Skrevet 8. november 2022 Bakdelen med årstiden vi er i, er at når man er ideløs, så er julegardiner alt man finner Og det trenger jeg ikke. Har mer enn nok av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #548 Del Skrevet 8. november 2022 Følger med på maskorama fra andre land. Kom over denne fra UK- versjonen. Mark fra Westlife synger Snow Patrols run. Digger både Westlife og Snow Patrol Skjønner ikke at de ikke skjønte hvem det var. Hørte det fra han åpnet munnen sin. Har så særpregen stemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. november 2022 #549 Del Skrevet 8. november 2022 Sola de skrev (1 time siden): Følger med på maskorama fra andre land. Kom over denne fra UK- versjonen. Mark fra Westlife synger Snow Patrols run. Digger både Westlife og Snow Patrol Skjønner ikke at de ikke skjønte hvem det var. Hørte det fra han åpnet munnen sin. Har så særpregen stemme. Litt av et kostyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #550 Del Skrevet 8. november 2022 Daryl Dixon skrev (23 minutter siden): Litt av et kostyme. Ja, var morsomt. Han endret stemmen litt når kaninen skulle synge, sikkert for å forsøke å få folk til å tro han var en annen, men han har jo en slik særegen stemme, så lett å høre hvem som var bak maska. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. november 2022 #551 Del Skrevet 8. november 2022 Sola de skrev (2 minutter siden): Ja, var morsomt. Han endret stemmen litt når kaninen skulle synge, sikkert for å forsøke å få folk til å tro han var en annen, men han har jo en slik særegen stemme, så lett å høre hvem som var bak maska. Enig, hører det jeg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. november 2022 Forfatter #552 Del Skrevet 9. november 2022 God morgen I dag ble en veldig sen morgen. Nettopp våknet. Sovet sånn 10 timer. Har egentlig noen planer for dagen, så vi får se, hva som vil la seg gjøre, med tanke på hvor sent det har blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. november 2022 Forfatter #553 Del Skrevet 9. november 2022 Har shinet opp litt i stua. Måtte rydde en del. Er mer som gjenstår men det klarer jeg ikke i dag. Fikk kastet et par sko. De er så tynne i sålen at de ikke er noe gode å gå med. Mine sine som bruker samme skostørrelser som meg likte dem heller ikke på. Har fått pakket inn en stor oppbevaringspose med 30 plagg jeg skal sende. Er slikt jeg ikke bruker eller kommer til å bruke selv. For lenge siden valgte mottaker dem ut, men jeg har glemt å sende dem, så får bli nå. er varme klær hovedsakelig så mer passende til vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. november 2022 Forfatter #554 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Noen her som husker en lys blå tykk julebok som kom på slutten av 80 tallet eller begynnelsen av 90- tallet? Sikkert eventyrbok. Var veldig rikt illustrert. Svært vakkert. Var min favorittbok husker jeg. Permen løsnet og ble borte, så vil tro resten av boka sikkert har blitt kastet en eller annen gang. Hvert år tar jeg meg i å lete etter tilsvarende bok, men når man ikke husker annet enn vakre bildene, så kommer man ikke langt. Husker det var noen nisser i boka, vakker stjernehimmel og engler, hvilket det sikkert er i de fleste julebøker Endret 9. november 2022 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. november 2022 #555 Del Skrevet 9. november 2022 Prøvde å google blå julebok 80tallet, men ble feil så satt å søkte på blå kukebok, rettet opp, men autocorrect skiftet til kulebok.... da ga jeg opp. Kjenner ikke til den blå boken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. november 2022 Forfatter #556 Del Skrevet 9. november 2022 Daryl Dixon skrev (53 minutter siden): Prøvde å google blå julebok 80tallet, men ble feil så satt å søkte på blå kukebok, rettet opp, men autocorrect skiftet til kulebok.... da ga jeg opp. Kjenner ikke til den blå boken. Hahahahahahaha Ser for meg innholdet til den blå k...boken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. november 2022 Forfatter #557 Del Skrevet 9. november 2022 Fikk melding i går om at en pakke skulle ankomme i dag. Har ikke fått hentemelding, så sporet pakken. Den er sendt til andre siden av landet, fra hvor jeg bor. Ikke første gangen postnord gjør det der. Burde ikke være mulig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. november 2022 #558 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Sola de skrev (20 minutter siden): Fikk melding i går om at en pakke skulle ankomme i dag. Har ikke fått hentemelding, så sporet pakken. Den er sendt til andre siden av landet, fra hvor jeg bor. Ikke første gangen postnord gjør det der. Burde ikke være mulig Du er akkurat som et lite, men effektivt postkontor du, sånn som du styrer på Endret 9. november 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. november 2022 Forfatter #559 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) Da har jeg endelig omsider fått tak i Mudin. Vasken på badet er tett. Skulle ha hatt avløpsåpneren i det i dag, men magen slår kollbøtte, så har ikke anledning til å vente med å bruke vasken, så får vente til i morgen Var og hentet et par pakker. Begynner å irritere meg over de nettbutikkene, som har begynt å sende knuselige ting i plastposene i stedet for eskene, de før alltid sendte i. Mye kommer smadret frem Denne gangen var ene posen til og med revet opp. Da kommer ting raskt på avveie. Venter fremdeles på pakken min, som er på Norge rund- reise. Nå er den visst ankommet Oslo- igjen Endret 10. november 2022 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. november 2022 #560 Del Skrevet 10. november 2022 Sola de skrev (8 minutter siden): Da har jeg endelig omsider fått tak i Mudin. Vasken på badet er tett. Skulle ha hatt avløpsåpneren i det i dag, men magen slår kollbøtte, så har ikke anledning til å vente med å bruke vasken, så får vente til i morgen Var og hentet et par pakker. Begynner å irritere meg over de nettbutikkene, som har begynt å sende knuselige ting i plastposene i stedet for eskene, de før alltid sendte i. Mye kommer smadret frem Denne gangen var ene posen til og med revet opp. Da kommer ting raskt på avveie. Venter fremdeles på pakken min, som er på Norge rund- reise. Nå er den visst ankommet Oslo- igjen Det høres jo bare rart ut, du får klage på det, det kan jo umulig lønne seg for de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå