Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #521 Del Skrevet 4. november 2022 Da har jeg fått pakket inn noen julegaver. Jeg hadde håpet å få pakket dem alle fort, men får holde med noen gaver om dagen de neste dagene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #522 Del Skrevet 4. november 2022 Sola de skrev (9 minutter siden): Da har jeg fått pakket inn noen julegaver. Jeg hadde håpet å få pakket dem alle fort, men får holde med noen gaver om dagen de neste dagene. Så flink du er! Men, er ikke innpakningen litt av det gøyeste? Sånn at det er bra at det varer litt? Jeg vet ikke, føler meg som en skikkelig juleamatør ift deg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2022 Forfatter #523 Del Skrevet 4. november 2022 Rumle skrev (48 minutter siden): Så flink du er! Men, er ikke innpakningen litt av det gøyeste? Sånn at det er bra at det varer litt? Jeg vet ikke, føler meg som en skikkelig juleamatør ift deg Både ja og nei. Første par gavene er gøy å pakke inn, men når teipen ikke vil feste seg i papiret, så man må bruke ekstra mengder med teip, og man klipper for kort bånd, eller for lite papir Da er det på tide med en pause 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2022 #524 Del Skrevet 4. november 2022 Sola de skrev (7 minutter siden): Både ja og nei. Første par gavene er gøy å pakke inn, men når teipen ikke vil feste seg i papiret, så man må bruke ekstra mengder med teip, og man klipper for kort bånd, eller for lite papir Da er det på tide med en pause Ser den! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2022 #525 Del Skrevet 5. november 2022 Rumle skrev (14 timer siden): Så flink du er! Men, er ikke innpakningen litt av det gøyeste? Sånn at det er bra at det varer litt? Jeg vet ikke, føler meg som en skikkelig juleamatør ift deg Jeg sparer innpakningen til jeg kan høre julemusikk og kose meg med det. Men jeg er veldig glad i ferdige pakkeposer og esker og da, så ikke alle jeg pakker inn. Og må vente til katten er ute en tur, av naturlige katteårsaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november 2022 Forfatter #526 Del Skrevet 5. november 2022 Daryl Dixon skrev (32 minutter siden): Jeg sparer innpakningen til jeg kan høre julemusikk og kose meg med det. Men jeg er veldig glad i ferdige pakkeposer og esker og da, så ikke alle jeg pakker inn. Og må vente til katten er ute en tur, av naturlige katteårsaker. Jeg pleier vanligvis å vente til like før jeg sender gavene før de blir pakket inn, men nå i pandemiårene har de blitt sendt i slutten av november for å være sikker på at de kommer fram til jul. De fleste har kommet raskt frem, men er alltid en eller to, som bruker flere uker, så da er det greit å få dem pakket inn og sendt. Har pakket inn en del i dag også. Blant annet et plagg til ei av mine sine. Hun hater en farge, så tenkte å bestille denne tingen i grå, da det alltid er safe. Plagget kom for flere uker siden. jeg har ikke åpnet forsendelsen før i dag og da var det feil farge de har sendt, med hatfargen i alle sømmer Jeg sender plagget likevel, så får heller moren bruke det, om det ikke faller i smak 😕 Katteårsaker Husker mine foreldre ventet til både vi barn og dyra hadde tatt kvelden før julegavene ble pakket inn Jeg kjøpte noen ferdigposer til å ha gavekort i, men de ble akkurat for små, så fikk ikke lukket dem med fine sløyfebåndet som fulgte med. Måtte teipe igjen, men ser i alle fall bedre ut enn å bruke bare en vanlig konvolutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2022 #527 Del Skrevet 5. november 2022 Sola de skrev (16 minutter siden): Jeg pleier vanligvis å vente til like før jeg sender gavene før de blir pakket inn, men nå i pandemiårene har de blitt sendt i slutten av november for å være sikker på at de kommer fram til jul. De fleste har kommet raskt frem, men er alltid en eller to, som bruker flere uker, så da er det greit å få dem pakket inn og sendt. Har pakket inn en del i dag også. Blant annet et plagg til ei av mine sine. Hun hater en farge, så tenkte å bestille denne tingen i grå, da det alltid er safe. Plagget kom for flere uker siden. jeg har ikke åpnet forsendelsen før i dag og da var det feil farge de har sendt, med hatfargen i alle sømmer Jeg sender plagget likevel, så får heller moren bruke det, om det ikke faller i smak 😕 Katteårsaker Husker mine foreldre ventet til både vi barn og dyra hadde tatt kvelden før julegavene ble pakket inn Jeg kjøpte noen ferdigposer til å ha gavekort i, men de ble akkurat for små, så fikk ikke lukket dem med fine sløyfebåndet som fulgte med. Måtte teipe igjen, men ser i alle fall bedre ut enn å bruke bare en vanlig konvolutt Er så skuffende når posen ikke passer!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november 2022 Forfatter #528 Del Skrevet 5. november 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Er så skuffende når posen ikke passer!! Ja. Jeg tenkte ikke på omslaget til gavekortet da jeg bestilte posene. Selve gavekortet er jo så smått. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2022 #529 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Jeg sparer innpakningen til jeg kan høre julemusikk og kose meg med det. Men jeg er veldig glad i ferdige pakkeposer og esker og da, så ikke alle jeg pakker inn. Og må vente til katten er ute en tur, av naturlige katteårsaker. Julemusikk og innpakking høres ut som en god match Endret 5. november 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2022 Forfatter #530 Del Skrevet 6. november 2022 Da har jeg begynt på julegavehandelen for neste år Har allerede mottatt en jeg har bestilt til muttern og bestilte nå en til min grandtante 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2022 #531 Del Skrevet 6. november 2022 Sola de skrev (20 minutter siden): Da har jeg begynt på julegavehandelen for neste år Har allerede mottatt en jeg har bestilt til muttern og bestilte nå en til min grandtante Så flink du er! Jeg har vært på hageland og kjøpt litt julepynt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2022 Forfatter #532 Del Skrevet 6. november 2022 Daryl Dixon skrev (35 minutter siden): Så flink du er! Jeg har vært på hageland og kjøpt litt julepynt. Hva kjøpte du? De har så alt for mye fint der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2022 #533 Del Skrevet 6. november 2022 Sola de skrev (3 minutter siden): Hva kjøpte du? De har så alt for mye fint der Kjøpte alt for lite.... Et sånn pent tre og en stor fin fugl med lang hale. Kjørte forbi en hageland så smatt bare innom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2022 Forfatter #534 Del Skrevet 6. november 2022 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Kjøpte alt for lite.... Et sånn pent tre og en stor fin fugl med lang hale. Kjørte forbi en hageland så smatt bare innom. De er nydelige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2022 #535 Del Skrevet 7. november 2022 Er du klar for ny uke, Sola? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november 2022 Forfatter #536 Del Skrevet 7. november 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Er du klar for ny uke, Sola? Får vel bare hoppe inn i den, om man er klar eller ei Ble litt langt på natt før jeg fikk lagt meg i helgen. Satt og så på the fall, og sto opp litt for tidlig. Hvordan blir din uke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2022 #537 Del Skrevet 7. november 2022 Sola de skrev (Akkurat nå): Får vel bare hoppe inn i den, om man er klar eller ei Ble litt langt på natt før jeg fikk lagt meg i helgen. Satt og så på the fall, og sto opp litt for tidlig. Hvordan blir din uke? Haha sant det! Vi har ikke så mye valg akkurat Tjo tja, forhåpentligvis stille og rolig, har ikke så mange planer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november 2022 Forfatter #538 Del Skrevet 7. november 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Haha sant det! Vi har ikke så mye valg akkurat Tjo tja, forhåpentligvis stille og rolig, har ikke så mange planer. De er de beste ukene Nå har de fått både pinnekjøtt og ribbe på nærbutikken Kjøpte en ribbe. Tenkte å lage den på søndag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2022 #539 Del Skrevet 7. november 2022 Sola de skrev (10 minutter siden): De er de beste ukene Nå har de fått både pinnekjøtt og ribbe på nærbutikken Kjøpte en ribbe. Tenkte å lage den på søndag Det blir godt! Jeg hadde årets første pinnekjøttmiddag forrige helg, var veldig godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2022 Forfatter #540 Del Skrevet 8. november 2022 Rumle skrev (19 timer siden): Det blir godt! Jeg hadde årets første pinnekjøttmiddag forrige helg, var veldig godt Så digg Er så godt! Skal ha det til middag 2 juledag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå