Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått pakket inn noen julegaver. Jeg hadde håpet å få pakket dem alle fort, men får holde med noen gaver om dagen de neste dagene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (9 minutter siden):

Da har jeg fått pakket inn noen julegaver. Jeg hadde håpet å få pakket dem alle fort, men får holde med noen gaver om dagen de neste dagene.

Så flink du er! :jepp: Men, er ikke innpakningen litt av det gøyeste? Sånn at det er bra at det varer litt? Jeg vet ikke, føler meg som en skikkelig juleamatør ift deg :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (48 minutter siden):

Så flink du er! :jepp: Men, er ikke innpakningen litt av det gøyeste? Sånn at det er bra at det varer litt? Jeg vet ikke, føler meg som en skikkelig juleamatør ift deg :ler:

Både ja og nei. Første par gavene er gøy å pakke inn, men når teipen ikke vil feste seg i papiret, så man må bruke ekstra mengder med teip, og man klipper for kort bånd, eller for lite papir :ler: Da er det på tide med en pause :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

Både ja og nei. Første par gavene er gøy å pakke inn, men når teipen ikke vil feste seg i papiret, så man må bruke ekstra mengder med teip, og man klipper for kort bånd, eller for lite papir :ler: Da er det på tide med en pause :ler:

Ser den! 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 timer siden):

Jeg sparer innpakningen til jeg kan høre julemusikk og kose meg med det. :ler:

Men jeg er veldig glad i ferdige pakkeposer og esker og da, så ikke alle jeg pakker inn. Og må vente til katten er ute en tur, av naturlige katteårsaker. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Men jeg er veldig glad i ferdige pakkeposer og esker og da, så ikke alle jeg pakker inn. Og må vente til katten er ute en tur, av naturlige katteårsaker. 

Jeg pleier vanligvis å vente til like  før jeg sender gavene før de blir pakket inn, men nå i pandemiårene har de blitt sendt i slutten av november for å være sikker på at de kommer fram til jul. De fleste har kommet raskt frem, men er alltid en eller to, som bruker flere uker, så da er det greit å få dem pakket inn og sendt.

Har pakket inn en del i dag også. Blant annet et plagg til ei av mine sine. Hun hater en farge, så tenkte å bestille denne tingen i grå, da det alltid er safe. Plagget kom for flere uker siden. jeg har ikke åpnet forsendelsen før i dag og da var det feil farge de har sendt, med hatfargen i alle sømmer :daane: Jeg sender plagget likevel, så får heller moren bruke det, om det ikke faller i smak 😕

Katteårsaker :ler: Husker mine foreldre ventet til både vi barn og dyra hadde tatt kvelden før julegavene ble pakket inn :nisse:

Jeg kjøpte noen ferdigposer til å ha gavekort i, men de ble akkurat for små, så fikk ikke lukket dem med fine sløyfebåndet som fulgte med. Måtte teipe igjen, men ser i alle fall bedre ut enn å bruke bare en vanlig konvolutt :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (16 minutter siden):

Jeg pleier vanligvis å vente til like  før jeg sender gavene før de blir pakket inn, men nå i pandemiårene har de blitt sendt i slutten av november for å være sikker på at de kommer fram til jul. De fleste har kommet raskt frem, men er alltid en eller to, som bruker flere uker, så da er det greit å få dem pakket inn og sendt.

Har pakket inn en del i dag også. Blant annet et plagg til ei av mine sine. Hun hater en farge, så tenkte å bestille denne tingen i grå, da det alltid er safe. Plagget kom for flere uker siden. jeg har ikke åpnet forsendelsen før i dag og da var det feil farge de har sendt, med hatfargen i alle sømmer :daane: Jeg sender plagget likevel, så får heller moren bruke det, om det ikke faller i smak 😕

Katteårsaker :ler: Husker mine foreldre ventet til både vi barn og dyra hadde tatt kvelden før julegavene ble pakket inn :nisse:

Jeg kjøpte noen ferdigposer til å ha gavekort i, men de ble akkurat for små, så fikk ikke lukket dem med fine sløyfebåndet som fulgte med. Måtte teipe igjen, men ser i alle fall bedre ut enn å bruke bare en vanlig konvolutt :)

Er så skuffende når posen ikke passer!! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Er så skuffende når posen ikke passer!! :ler:

Ja. Jeg tenkte ikke på omslaget til gavekortet da jeg bestilte posene. Selve gavekortet er jo så smått.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

:ler:

Julemusikk og innpakking høres ut som en god match :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt på julegavehandelen for neste år :ninja: Har allerede mottatt en jeg har bestilt til muttern og bestilte nå en til min grandtante :nisse:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (20 minutter siden):

Da har jeg begynt på julegavehandelen for neste år :ninja: Har allerede mottatt en jeg har bestilt til muttern og bestilte nå en til min grandtante :nisse:

Så flink du er! :klappe:

Jeg har vært på hageland og kjøpt litt julepynt. :ninja:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (35 minutter siden):

Så flink du er! :klappe:

Jeg har vært på hageland og kjøpt litt julepynt. :ninja:

Hva kjøpte du? :hoppe:

De har så alt for mye fint der :daane:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Hva kjøpte du? :hoppe:

De har så alt for mye fint der :daane:

Kjøpte alt for lite.... Et sånn pent tre og en stor fin fugl med lang hale. Kjørte forbi en hageland så smatt bare innom. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Kjøpte alt for lite.... Et sånn pent tre og en stor fin fugl med lang hale. Kjørte forbi en hageland så smatt bare innom. 

:rodmer: De er nydelige :Nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Er du klar for ny uke, Sola? :)

Får vel bare hoppe inn i den, om man er klar eller ei :ler: Ble litt langt på natt før jeg fikk lagt meg i helgen. Satt og så på the fall, og sto opp litt for tidlig. Hvordan blir din uke?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (Akkurat nå):

Får vel bare hoppe inn i den, om man er klar eller ei :ler: Ble litt langt på natt før jeg fikk lagt meg i helgen. Satt og så på the fall, og sto opp litt for tidlig. Hvordan blir din uke?

Haha sant det! Vi har ikke så mye valg akkurat :ler:

Tjo tja, forhåpentligvis stille og rolig, har ikke så mange planer.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Haha sant det! Vi har ikke så mye valg akkurat :ler:

Tjo tja, forhåpentligvis stille og rolig, har ikke så mange planer.

De er de beste ukene :Nikke:

Nå har de fått både pinnekjøtt og ribbe på nærbutikken :spise: Kjøpte en ribbe. Tenkte å lage den på søndag :Nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 minutter siden):

De er de beste ukene :Nikke:

Nå har de fått både pinnekjøtt og ribbe på nærbutikken :spise: Kjøpte en ribbe. Tenkte å lage den på søndag :Nikke:

Det blir godt! :jepp: Jeg hadde årets første pinnekjøttmiddag forrige helg, var veldig godt :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (19 timer siden):

Det blir godt! :jepp: Jeg hadde årets første pinnekjøttmiddag forrige helg, var veldig godt :spise:

Så digg :spise: Er så godt! Skal ha det til middag 2 juledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...