Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2022 #481 Del Skrevet 29. oktober 2022 Jeg har sett den. Tror jeg likte den ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #482 Del Skrevet 29. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Jeg har sett den. Tror jeg likte den ja. Gikk 3 episoder i går kveld på nrk2. To i kveld bare sjakksendingen blir ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober 2022 #483 Del Skrevet 29. oktober 2022 Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Det ser ut til å komme mye fin julepynt på hageland i år! Jeg Eeeeelsker pynte trær, så meg må ha disse. Så mye fint Jeg likte de øverste trærne 😍 Var du der og shoppet i dag? Sola de skrev (1 time siden): Ser på sjakk nå før The fall begynner. "ny" serie. Ser den er fra 2013-2016 men ny for meg. Med hun x-filesdama og han fifty shades- fyren. Tror Charlie Hunnam hadde vært en bedre Christian Grey, men men Hvertfall kjekkere Den er god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2022 #484 Del Skrevet 29. oktober 2022 Rumle skrev (31 minutter siden): Så mye fint Jeg likte de øverste trærne 😍 Var du der og shoppet i dag? Den er god Ikke vært der enda,kanskje neste helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #485 Del Skrevet 30. oktober 2022 Rumle skrev (10 timer siden): Så mye fint Jeg likte de øverste trærne 😍 Var du der og shoppet i dag? Den er god Sett de første fem episodene. Ser det kommer 3 til på fredag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #486 Del Skrevet 30. oktober 2022 God søndag I dag skal jeg straks spise frokost, og så må jeg vel begynne på operasjon få malt soverom. Må få vasket veggene enda en gang. Tenkte å skrubbe dem med skurekrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #487 Del Skrevet 30. oktober 2022 Fikk skrubbet veggene. Jeg vasket godt etterpå men lurer på om jeg ikke gjorde det godt nok siden jeg til tross for flere timers med vinduene åpne, kjenner duft av skurekrem. Får gå over med en liten mopp jeg har i morgen. Så når alt er helt tørket, skal jeg ha på kvist og sperregrunn. Må nok sove på sofaen noen netter mens den tørker og maling 2 strøk deretter. Det er kritthvit i taket nå. Jeg liker ikke eggehvite fargen på veggene så har kjøpt kritthvit til veggene. Får heller kjøpe takmaling om det blir stygt der jeg må med maling og sperregrunn i taket. er liksom en cm å snakke om, men jeg liker ting skikkelig utført, så får se hva jeg gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter #488 Del Skrevet 31. oktober 2022 God morgen I dag har jeg sortert skittentøy, ryddet og støvsuget. Skal renske takrenne for løv og gå ut med søppelet etterpå. Jeg venter 10 pakker. Har bestilt blant annet noe så enkelt som blant annet gråpapir. De har det ikke på noen av de nærmeste butikkene. Må 3 km avsted for å finne nærmeste som selger. Da ble det heller med i en bestilling jeg hadde av julepynt, julepapir osv. Godterier til jul i en forsendelse. Vannmugger i en annen. Mine sine har så dilla på blomsterpottene til Bjørn Wiinblad, så har bestilt noen slike, de ikke har fra før. Selv liker jeg best lysestakene deres. Har en og det holder i massevis for min del. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2022 Forfatter #489 Del Skrevet 1. november 2022 God morgen Da var klesvasken ferdig for denne gang. Ble 7 maskiner. Tror det får bli med det i dag Kanskje jeg tar oppvasken senere i ettermiddag, men må ha meg en liten pause nå. Er sliten og mørbanket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2022 Forfatter #490 Del Skrevet 1. november 2022 Da har jeg vært og hentet noen pakker. Ene inneholdt i tillegg til ting jeg har bestilt, noe jeg ikke har bestilt. Verdien er 40 kr ser jeg på nettsiden. Får høre med dem om de skal ha den i retur. Jeg trenger esker for å sende julegavene i, så var egentlig hovedgrunnen til jeg bestilte ting jeg under andre omstendigheter, ville kjøpt i butikken, men nå fikk jeg to fine esker, så har stappet dem oppi en søppelsekk, som jeg knøyt igjen, i tilfelle det skulle være skadedyr i pappen, så går det i sekken og ikke i resten av hjemmet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2022 Forfatter #491 Del Skrevet 2. november 2022 Har vært og fått influensavaksine. Handlet litt på vei hjem. Mulig det blir lettsaltet torsk til middag i dag, med råkost og potet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2022 #492 Del Skrevet 2. november 2022 Sola de skrev (4 timer siden): Har vært og fått influensavaksine. Handlet litt på vei hjem. Mulig det blir lettsaltet torsk til middag i dag, med råkost og potet Gikk det bra? Ingen bivirkninger så langt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2022 Forfatter #493 Del Skrevet 2. november 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Gikk det bra? Ingen bivirkninger så langt? Vondt på stikkstedet og i en muskel, men mulig det var der fra før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2022 #494 Del Skrevet 2. november 2022 Sola de skrev (Akkurat nå): Vondt på stikkstedet og i en muskel, men mulig det var der fra før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2022 Forfatter #495 Del Skrevet 2. november 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2022 Forfatter #496 Del Skrevet 2. november 2022 Fikk melding om pakker levert på døren Var en kalender for 2023 blant annet. Begynte plutselig å få flere ting som skulle fylles ut i januar, så i stedet for å fylle ut siste dagene av desember med neste års gjøremål, så fant jeg det best å få en for neste år i hus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2022 Forfatter #497 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg satt og tittet på ledige stillinger. En jobb virker perfekt egentlig. Jeg har begge utdannelsene som trengs. Men selv om jeg trykket at jeg ville kun ha stillinger som er her, så oppdaget jeg denne er i Oslo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2022 #498 Del Skrevet 2. november 2022 Sola de skrev (2 timer siden): Jeg satt og tittet på ledige stillinger. En jobb virker perfekt egentlig. Jeg har begge utdannelsene som trengs. Men selv om jeg trykket at jeg ville kun ha stillinger som er her, så oppdaget jeg denne er i Oslo Vurderer du å søke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2022 #499 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Sola de skrev (3 timer siden): Fikk melding om pakker levert på døren Var en kalender for 2023 blant annet. Begynte plutselig å få flere ting som skulle fylles ut i januar, så i stedet for å fylle ut siste dagene av desember med neste års gjøremål, så fant jeg det best å få en for neste år i hus Så godt å få sånt unnagjort Jeg kjøper sånn kalender (bok) som går over 18 måneder, synes de er så praktiske å forholde seg til Nå har jeg spist verdens beste pinnekjøttsuppe, det er SÅ godt! Må visst snart kjøpe mer pinnekjøtt så jeg får flere rester Endret 2. november 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2022 Forfatter #500 Del Skrevet 3. november 2022 Rumle skrev (12 timer siden): Vurderer du å søke? Før pandemien, definitivt. Nå.. Boligpriser både på å kjøpe og å leie er jo ekstremt dyrt. Jeg liker ikke å ha mer en maks 20 minutters reisevei til jobb, og det er bare å glemme om jeg skulle få den jobben. Måttet ha bosatt meg i Drammen eller ved Gardermoen for å ha råd til å kjøpe bolig. Det blir for lang reisevei. På en annen side, så elsker jeg Oslo, så kanskje det som er positivt ville overveid for det som er negativt, men er vel hovedsaklig her i nærheten av kommunen jeg bor, jeg vil være på leting etter jobb. Rumle skrev (12 timer siden): Så godt å få sånt unnagjort Jeg kjøper sånn kalender (bok) som går over 18 måneder, synes de er så praktiske å forholde seg til Nå har jeg spist verdens beste pinnekjøttsuppe, det er SÅ godt! Må visst snart kjøpe mer pinnekjøtt så jeg får flere rester Jeg har hatt noen slike bøker, så roter jeg dem vekk, eller forlegger dem når jeg rydder og så finner jeg dem ikke igjen før mange måneder er gått. Bedre for meg da å ha en kalender på veggen. Den henger ved en døråpning, så jeg er nødt til å se den noen ganger om dagen Har du oppskrift å dele? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå